Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino ON neutraali aihe!!

16.03.2016 |

Siis miten se, että joku sanoo pitävänsä mitoista 160/40 eroaa siiitä, että joku pitää punaisesta väristä? Tai vaihtoehtoisesti joku sanoo pitävänsä 160/60, miten tämä eroaa sinisestä väristä pitämisestä? Ei mitenkään!

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Siis miten se, että joku sanoo pitävänsä mitoista 160/40 eroaa siiitä, että joku pitää punaisesta väristä? Tai vaihtoehtoisesti joku sanoo pitävänsä 160/60, miten tämä eroaa sinisestä väristä pitämisestä? Ei mitenkään!

Ssss, älä jaksa. Ei ole. Keskustele mielummin väreistä.

Vierailija
2/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskustelisit jostain muusta aiheesta vaihteeksi? Avaa ketju jostain asiasta, joka ei käsittele ollenkaan painoa tai ulkonäköä. Sähän aina sanot, että sulla on niin paljon kaikkia muitakin juttuja elämässä, puhutaan nyt niistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah juo vettä.

Vierailija
4/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis älkää ruokkiko trollia.

Vierailija
5/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä vaikka teellä kanttiinissa rauhoittumassa.

Vierailija
6/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä vaikka ulos. Siellä on kaunis ilma.

Vierailija
7/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut, että aggressiivisuutesi johtuisi sekaisin olevasta hormoonitoiminnasta?  Estrogeenituotantosi on loppunut aikapäiviä sitten ja testosteronia sinulla on enemmän kuin joukkueellisessa  nykyajan pulleroalokkailla.

Minkälaisena näet itsesi? Oletko tyytymätön läskeihisi ja haluaisit vielä vähän kiinteytyä?

Vierailija
8/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Mitoilla 160/40 painoindeksi on alle 16. Tuota rajaa WHO pitää nälkiintymisen rajana. Tuollaisten elämäntapojen mainostaminen ja ihannoiminen on vaarallista.

Vierailija
9/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Ssss, älä jaksa. Ei ole. Keskustele mielummin väreistä.

"Ei ole" ei todellakaan riitä vastaukseksi. Perustele miksi ei ole! Aivan yhtä hyvin minä voisin loukkaantua siitä, ettei joku pidä lempiväristäni kuin joku loukkaantuu siitä, etten pidä mitoista 160/60. Sitä kutsutaan ammattiloukkaantumiseksi, joka on täysin naurettavaa molempia aiheita käsiteltäessä.

2: No ei puhuta, voin jakaa vain pinnallisen puolen itsestäni täällä.

No sitten sun pitää vain jatkaa sitä, että teet jonkun avauksen, ja saat ihan hirveän prinsessakohtauksen, kun muut ei olekaan samaa mieltä. Kuluu se aika niinkin.

Vierailija
10/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olen saanut sun puheista sen käsityksen, että jos 160/60 on mun mielestä hyvä paino itselleni, mä olen läskidenialisti, mutta jos 160/40 on mun mielestä hyvä paino, se on vain neutraali mielipide? Miksi sitten kaikki vähän ylipainoisia ihmisiä kauniina pitävät ovat läskidenialisteja, mutta pienen alipainon suosiminen on vaan tervettä ja tosi hyvä juttu. Ei kuulosta kovin tasapainoiselta tai neutraalilta.

11/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä kiinnostaisi tietää, että miksi ssss:n viestit ja ketjut poistetaan. Se, että toisen mielipide ärsyttää, ei voi olla hyväksyttävä poistosyy. Se, että ei jaksa keskustella hänen haluamastaan aiheesta, ei voi olla hyväksyttävä poistosyy myöskään.

Vierailija
12/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Mua kyllä kiinnostaisi tietää, että miksi ssss:n viestit ja ketjut poistetaan. Se, että toisen mielipide ärsyttää, ei voi olla hyväksyttävä poistosyy. Se, että ei jaksa keskustella hänen haluamastaan aiheesta, ei voi olla hyväksyttävä poistosyy myöskään.

Veikkaan, että syynä on sairaan elämäntavan mainostaminen.

Vierailija
13/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Koska ssss:n tarkoitus on solvata ihmisiä ja muutkin vihakampajat poistetaan täältä.

Vierailija
14/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mä olen saanut sun puheista sen käsityksen, että jos 160/60 on mun mielestä hyvä paino itselleni, mä olen läskidenialisti, mutta jos 160/40 on mun mielestä hyvä paino, se on vain neutraali mielipide? Miksi sitten kaikki vähän ylipainoisia ihmisiä kauniina pitävät ovat läskidenialisteja, mutta pienen alipainon suosiminen on vaan tervettä ja tosi hyvä juttu. Ei kuulosta kovin tasapainoiselta tai neutraalilta.

Näin.

Vierailija
15/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Ei tarvitse montaa ketjua lukea, kun hänen "kekustelutapansa" ja käytöksensä toisia kohtaan alkavat vituttaa. Minusta on myös hyvä, että sairautta selvästi ihannoivat ketjut poistetaan. Joku tietämätön voi saada vääriä ideoita.

16/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on minusta tosi hyvä kysymys. Voisin itse kysyä samaa. Turhauttaa vain enää edes kysyä tai kirjoittaa mitään, kun kaikki poistetaan.

Vierailija
17/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Monet hänen viesteistään (eivät kaikki) rikkovat keskustelupalstan sääntöjä. Itseänikin harmittaa Dove vs VS -ketjun poisto, siinä oli hyvää keskustelua ssss:n viestejä lukuunottamatta.

p.s. En ole ilmiantanut yhtään ssss:n viestiä tai keskustelua. En kuitenkaan ihmettele, miksi jotkut voivat kokea hänen viestinsä loukkaavina ja sopimattomina.

Vierailija
18/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on minusta tosi hyvä kysymys. Voisin itse kysyä samaa. Turhauttaa vain enää edes kysyä tai kirjoittaa mitään, kun kaikki poistetaan.

Varsinkin kun 160/40 ei ole edes pieni alipaino vaan bmi-laskurin mukaan vaikea alipaino. Mut tän ihmisen kanssa on ihan yhtä turha keskustella painosta kuin asperger-hennan kanssa on keskustella vauvan hoitamisesta. Täysin turhaa.

Vierailija
19/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssss: kysymyksiä sinulle: miksi sinun painoindeksisi pitää olla 15 (muistaakseni olet kirjoittanut näin) kun se ihailemillasi malleilla kuten Anna Seleznevalla ei ole noin alhainen? Mistä tiedät, että olet onnellinen nimenomaan tuossa painossa, etkä kuitenkin laihduttaisi lisää? Miksi uskot tietyn painon tekevän sinut onnelliseksi? Pohditko muuta kuin painoasioita päivät pitkät?

Vierailija
20/87 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lcvbyhsöidfu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme