Onko noloa jos 35 vuotiaalla on joulukalenteri?
Kommentit (36)
Ei ole. Vaikka pehmolelu kainalossa luukkuja availisi hihkuen ei ole noloa.
Ei oo. Kiitos kun muistutit, vielä uupuu oma kalenteri. Niitä on nykyään sellaisiakin, missä pelataan ikään kuin lautapeliä 24 päivää ja ratkotaan suurta arvoitusta :D Melko arvokkaita ne on, siinä nelkjän-, viidenkympin hujakoilla. Eli en taaskaan raaski ostaa 😅
Mulla on aina partiolaisten joulukalenteri. Ikää +50.
Ei tosiaankaan ole noloa. Ihan tervettä olla vähän lapsenmielisyyttä.
Mä haluaisin lego city joulukalenterin. Mun lapsi on vasta 2 vuotias. En kehdannut ostaa, kun periaatteessa vastustan muovikrääsää.
Ei ole noloa. Saa olla pehmoleluja, kalenteria ja hahmoja. Aikuiset ostavat myös irtokarkkia laareista joskus kaupassa, eri asia miten terveellisiä ne on sitten.
Ostan tänäkin vuonna isälleni jo isänpäivälahjaksi joulukalenterin.
Se on joko Fazerin tai Lindtin suklaakalenteri. Isäni on 88-vuotias.
Olen 60 v. ja ostin joulukalenterin.
Mulla on hirveä kriisi ja stressi minkä kalenterin ostan! Vahvoilla on nyt halvan salmiakkikalenteri (en sais syödä ku korkea vp), bonbon tai sit se irtsarikalenteri siis candy king. Oon käynyt jo kolmena päivänä noita räpelöimässä enkä tiedä minkä otan ja pelottaa, että kun menen ostaa niin ne on loppu. Ja tänään kiri sitten vielä musta hevonen, joku Kouvolan lakun lakukalenteri tuli vastaan. En tiedä mitä teen. Olen 44v
Jouluinen teekalenteri on omalla ostoslistallani, siis itselleni.
Se on just parasta siinä kun on aikuinen. Voi ostaa just sen hienoimman ja kalleimman joulukalenterin mitä kaupassa myydään.
Jos nyt joku sanoo, että on, onko sen ihmisen mielipiteellä sulle jotain merkitystä/vaikutusta elämääsi? Korkea aika tuossa iässä elää, miten haluat.
Joka vuosi ostan suklaakalenterin, olipa lapsellista tai ei. Mitä väliä, yksin asunkin. :)
Odottelen Mystic Mististä omaa Yulekalenteriani eikä hävetä yhtään :)
Minulla on olutkalenteri. 24 erilaista.
Minä 46v ja ostettuna suklaakalenteri, suklaalakupallokalenteri, kosmetiikkalenteri.
Kosmetiikka-, Kaalimato- tms. kalentereita tuskin lapsille ostetaan.
Availe kalenteriasi hyvillä mielin, joulun odotus on sallittu kaikenikäisille.