Mustat Lesket, kausi 2
Joko ootte kattonut kaikki jaksot? Mulla ei ollut elämää eilen illalla ja tänään, joten katsoin kaikki putkeen :D Niin hyvä sarja, tää on jopa ainoa sarja jossa kestän osittain surkeaa näyttelemistä, koska juoni on niin koukuttava! Ja äh kun jäi tietenkin jännään kohtaan ja varmaan pitää taas odottaa kaksi vuotta, että sarja saa jatkoa.. :(
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Wanda on kyllä tosi hyvä näyttelijä, ihmettelen kovasti, miksi häntä ei näy missään muissa sarjoissa/elokuvissa??
Onhan hän ollut monessa elokuvassakin, esim. Rakkauden rasvaprosentti ja Pussikaljaelokuva.
Sekä sarjoissakin, esim. Harvoin tarjolla, Roba ja maailma on valmis, hinnalla millä hyvänsä. Mutta ei yhtä isossa roolissa kuin mustissa leskissä.
(Harvoin tarjolla sarjassa esitti sellaista wt-yksinhuoltajaa, joista tällä palstalla useinkin keskustellaan)
No niin, mies osti lätkäpelejjä niin siinä sivussa katsoin sarjan loppuun. Ei kyllä mitenkään kiihtynyt loppua kohden, lähinnä vähän toistoa tuli juonenkäänteissä. Ollaan vankina, ei olla, ollaan jne. Kirsin suhde on täysin turha, ei tuo mitään lisäarvoa. Samoin tuo Veeran juttu väkisin keksitty vähän erikoisempi tilanne joka muka kiinnostaisi, mutta kun ei. Kun ei se kokonaisuutta muuta miksikään.
Loppu oli vähän yllätys, ei siinä mitään, mutta aika paljon saisi kyllä parantua kolmanteen kauteen että jaksaisi katsoa. Ekan kauden jälkeen olen odottanut jatkoa, mutta enpä tiedä nyt. Jos vaan tulee erilaisia sivujuonteita eikä varsinainen tarina etene? Ulkomaisissa sarjoissa koukku tulee usein siitä, että yksi juttu ratkeaa mutta toinen tulee tilalle. Tässä on vain yksi paska Buntta ja hirveesti kieroja parisuhteita.
Olen pettynyt.
Huono. Todella huono. Homma ei etene yhtään. Eka kausi oli paljon parempi.
Se Buntta on niin läpeensä paha hahmo, että menee maku. Olisi huomattavasti mielenkiintoisempi, jos olisi yhtään edes ristiriitainen inhimillinen piirre mukana. Petri sen sijaan on hieman kiinnostavampi hahmo.
En ymmärrä, miksi seksikohtauksia pitää olla niin paljon. Asia tulisi selväksi vähemmälläkin jyystämisellä, vaivaannuttavaa.
joo hienoa kun paneskellaan. Paitsi ei Wanda, alkaa oleen liiaan vanha siihen vissiin...
Onko Junaan pomo/rikoskumppani hänen vaimonsa?
Voi elämä tätä puhelinta... Buntan kumppania tarkoitin siis
Kyllä. Pomo= vaimo. Ei yhtään paranna juonta tämä(kään) käänne.
Niin siis onko takapiruna tämä Buntan pyörätuolissa oleva vaimo? Kertokaa nyt, miten toinen kausi päättyy!
kkkkkkk kirjoitti:
Olin jo aivan varma, että se Kirsin mies on Buntan käskyttäjä. Menin käsikirjoittajien ansalankaan siis.
(En ole ennakkoon katsonut,tv:sta seuraan)
Olen katsonut mutta en tiedä pystynkö enää! Niin huono. Ärsyttää Pihlan "näyttelijän taidot" kamalaa katteltavaa...
Vierailija kirjoitti:
kkkkkkk kirjoitti:
Olin jo aivan varma, että se Kirsin mies on Buntan käskyttäjä. Menin käsikirjoittajien ansalankaan siis.
Kirsin mies on täysin ulkopuolinen nobosy ja koko junenkäänne turha. Tämähän sen olisi pelastanut, jos hän jotenkin johonkin liittyisi mutta ei. Vaikka koko Kirsin oisi jättänyt intiaan ei juoni olisi muuttunu mihinkään.
katosko mun kommentti? Äsken oli ja nyt ei?
No nyt on taas. Ihmeellisesti selain sekos sori.
Katsoin juuri loppuun huvikseni ja komppaan Siirin ärsyttävyyttä, luoja sentään. Kirsi on leskistä ehkä samaistuttavin jollain tasolla, mutta välillä ärsytti hänkin myös. En kyllä tiedä tulenko katsomaan 3.n kauden, jahka sellainen tulee.
Vierailija kirjoitti:
kkkkkkk kirjoitti:
Se Kirsin mies on kyllä ihan sekopää
Jotain hämärää myös Kirsin miehessä??
Wanda on kyllä tosi hyvä näyttelijä, ihmettelen kovasti, miksi häntä ei näy missään muissa sarjoissa/elokuvissa??