Mustat Lesket, kausi 2
Joko ootte kattonut kaikki jaksot? Mulla ei ollut elämää eilen illalla ja tänään, joten katsoin kaikki putkeen :D Niin hyvä sarja, tää on jopa ainoa sarja jossa kestän osittain surkeaa näyttelemistä, koska juoni on niin koukuttava! Ja äh kun jäi tietenkin jännään kohtaan ja varmaan pitää taas odottaa kaksi vuotta, että sarja saa jatkoa.. :(
Kommentit (51)
Seuraan mutta olen vasta sen 1. jakson katsonut kun ei ulkomaille saa Ruutu+:aa. Hyvä jakso kyllä ja yllättäviä juonenkäänteitä täynnä! Suosikkini on Johanna, se on jotenkin niin ihana tylyttäjä :D
Ihan kiva tarina ja mielenkiintoisia henkilöitä, mutta jää taas niin kesken, että melkein ottaa päähän...
Kuusi ensimmäistä olen katsonut nyt ja ei kyllä ole läheskään niin hyvä kuin mitä ensimmäinen kausi. Ensimmäisessä oli enemmän huumoria ja jännitystä nyt tässä toisessa on enimmäkseen suhdekoukeroita ja kaikki panee kaikkia. Jotenki tuntuu että on mileikuvitus käsikirjoittajalla alkanut lopahtaa. No, katon nyt kuitenkin tässä viikon mittaan loputkin. Jospa tää paranis vielä loppua kohden.
Olen katsonut vasta kaksi toisen kauden jaksoa. Taitaa jäädä siihen. Hidasta ja velttoa kerrontaa, ei saa pidettyä mua telkkarin ääressä. Hirvee pettymys!
Mustakin tää toinen kausi oli huonompi kuin eka, mutta ei missään nimessä kuitenkaan huono! Kirsi nyt on hemmetin ärsyttävä edelleenkin (ja niin muuten on Veeran tytär Siirikin; ei juma miten kökkö käsikirjoitus sille on annettu, miten kukaan lapsi voi olla noin kauhee/typerä/raivostuttava/tyhmä!!), ja suhdekoukerot paikkaa ehkä muuten ohutta juonta, mutta tykkäsin kyllä cliffhanger-lopetuksesta.
Ai wanda kirjoitti:
Olen katsonut vasta kaksi toisen kauden jaksoa. Taitaa jäädä siihen. Hidasta ja velttoa kerrontaa, ei saa pidettyä mua telkkarin ääressä. Hirvee pettymys!
Ei kannata siihen lopettaa, kiihtyy vielä!
Katsoin heti koko kauden. Loppu oli kyllä sellainen, että varmasti tulee jatkoa.
Mutta mutta kauan odotin toista kautta, odotukset oli korkealla koska eka kausi oli suomalaiseksi ohjelmaksi ihan mieletön. Petyin. Jakso jaksolta tuntuu että junnaa paikallaan. Ekalla kaudella Jukka oli loistotyyppi, mutta tokalla kaudella miehen rooli oli ärsyttävä. Ja se Buntta vaan jatkaa elämää, voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Missä sen voi katsoa loppuun?
Ruutu+, ilmainen kuukauden kokeilujakso.
Sinne pitää rekisteröityä ja antaa luottokorttitiedot, mutta heti kun on rekisteröitynyt ilmaiselle kaudelle, niin meet sinne asetuksiin ja perut "tilauksen", jolloin sulla on kuukausi aikaa nauttia ruutuplussan sisällöstä, mutta sun tilaus ei muutu maksulliseksi kuukauden päästä.
Olen katsellut sarjaa sitä mukaa nyt kun jaksoja tulee. Täytyy sanoa, että ei ole yhtään niin hyvä kuin se eka vuosi. Esim sen Kirsin suhdekuviot ja sekoilut ei kannata mihinkään. Siinähän sekoiolee, ei kiinnosta. En tiedä miten ne ovat onnistuneet noin sen sekottamaan. Nyt jotenkin kaikki kolme huitelee omissa juonenkäänteissään eikä yhteistä tavoitetta ole. Ja taas Jukka jossain kellarissa piilossa ja köytettynä, pääsee vapaaksi ja ohoh onkin niin freesi että ei kun paneskelemaan vaan. Eipä tuo nyt totta ole, mutta menee jo vähän juonenkuviot yli. Olen pettynyt.
Hyvä sarja. Katson sitä mukaa, kun telkusta tulee. Wanda Dubiel on paras.
katselija kirjoitti:
Olen katsellut sarjaa sitä mukaa nyt kun jaksoja tulee. Täytyy sanoa, että ei ole yhtään niin hyvä kuin se eka vuosi. Esim sen Kirsin suhdekuviot ja sekoilut ei kannata mihinkään. Siinähän sekoiolee, ei kiinnosta. En tiedä miten ne ovat onnistuneet noin sen sekottamaan. Nyt jotenkin kaikki kolme huitelee omissa juonenkäänteissään eikä yhteistä tavoitetta ole. Ja taas Jukka jossain kellarissa piilossa ja köytettynä, pääsee vapaaksi ja ohoh onkin niin freesi että ei kun paneskelemaan vaan. Eipä tuo nyt totta ole, mutta menee jo vähän juonenkuviot yli. Olen pettynyt.
Aika kauan joutui Jukka kellarissa virumaan, ennen kuin tuli edes vessaämpäriä. Housuunko päästi siihen asti. Ärsyttää tuollaiset ajattelemattomuudet käsikirjoituksessa.
Eka kausi oli hyvä. Tykkäsin oikeesti, vaikka yleensä oon kriittinen suomalaisia sarjoja kohtaan kun ovat aika kökösti ohjattuja ja näyteltyjä.
Mutta tää toka kausi Leskiä! Voi ei surkeus ja pettymys! Löysää, velttoa ja huonoa. Ihmissuhdehuttua ja älytöntä mukanokkelaa hosumista. Välillä ihan tosissaan hävettää tekijätiimin puolesta. Mihin jäi käsikirjoitus, tai sen työstäminen? Ekan kauden paras anti oli kun rouvat oli keskenään. Naisten välinen kemia pelas hyvin ja siitä syntyi hyvä fiilis. Nyt se on pilattu ja jokaisella oma (kökkö) tarina pakollisine panokohtauksine. Välillä tosi piinaavaa.
Pakko luovuttaa katsominen.
Harmi.
Wanda on kyllä aika hyvin roolitettu tuossa sarjassa. Sopii tuollaisena tuohon. Tosielämässä käy vähän sääliksi kun on tuollalailla röökillä pilata ulkonäkönsä ja äänensä. Harmaa ja röhisevä. :( Näyttää viiskymppiseltä vaikka taitaa olla vasta 40.
Katson sitä ihan Wandan takia. On räväkkä muija, entinen koulukaveri täältä periferiasta.
Mutta kuka sen pommin lähetti niille? Ei koskaan selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka sen pommin lähetti niille? Ei koskaan selvinnyt.
Eikös se ollu se Bunta, näin ainakin itse ymmärsin.
Eikö kukaan muu seuraa tätä sarjaa?