Mustat Lesket, kausi 2
Joko ootte kattonut kaikki jaksot? Mulla ei ollut elämää eilen illalla ja tänään, joten katsoin kaikki putkeen :D Niin hyvä sarja, tää on jopa ainoa sarja jossa kestän osittain surkeaa näyttelemistä, koska juoni on niin koukuttava! Ja äh kun jäi tietenkin jännään kohtaan ja varmaan pitää taas odottaa kaksi vuotta, että sarja saa jatkoa.. :(
Kommentit (51)
juhghik kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kkkkkkk kirjoitti:
Kyllä. Pomo= vaimo. Ei yhtään paranna juonta tämä(kään) käänne.
Olin jo aivan varma, että se Kirsin mies on Buntan käskyttäjä. Menin käsikirjoittajien ansalankaan siis.
(En ole ennakkoon katsonut,tv:sta seuraan)
Kirsin mies on täysin ulkopuolinen nobosy ja koko junenkäänne turha. Tämähän sen olisi pelastanut, jos hän jotenkin johonkin liittyisi mutta ei. Vaikka koko Kirsin oisi jättänyt intiaan ei juoni olisi muuttunu mihinkään.
Ehkä 3. kaudella Kirsi joutuu tappamaan tämän uuden miehensäkin.
Tunnistatteko, minkä merkkinen Buntan valkoinen paita (musta sisäkaulus) ?
Kaikista suurin sääli on Wandan ja Petrin väistämätön eroaminen, kunhan leskien tausta tulee julki... :(
Haista paska mä sormitan näille jaksoille ai että on ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Kaikista suurin sääli on Wandan ja Petrin väistämätön eroaminen, kunhan leskien tausta tulee julki... :(
Oho, ei ne eronnukka ku Petri rakastaa liikaa.
Tuleekohan kolmas kausi? Hahmot ovat tulleet jotenkin niin tutuiksi, että toivoisin näkeväni, miten asiat selviävät ja ainakin naiskolmikko saisi onnelliset loput.
Toivon kolmatta kautta. Kunpa Buntta ja vaimonsa jäisi kiinni, selviäisi muksi Sakke oli niin sekopää, ja lesket saisi onnellisen lopun.
Wanda ja se sen poikapuolta näyttelevä tumma kundi, ja Niko Saarela ja poliisinaiskolleganäyttelijä ovat ainoat jonka takia jaksan katsoa tätä sarjaa.