Suomen ihanimmat häät AVA:lla nyt
Uskomaton voimapakkaus tuo Maiju - morsian! En tosin tajua miks kaikki pitää tehdä samaan syssyyn, mutta ei tuo nainen ainakaan valita, toimii vain.
Kommentit (418)
"Jos sataa niin häät perutaan"
"Mä en mee naimisii jos en saa sitä mekkoo minkä mä haluun"
Hehhe :D :D
Olipa ihan järkyt nää Barbie-häät. :D Jotenki niin nolot ja tönköt. Kaikki vaikutti olevan sellasta vähä-älystä wt-sakkia. Ne hiukset morsiamella ja meikki kans jotain ihan karseeta.
Ns. barbie- häät pärjäisivät vain sarjassa " Suomen ihmeellisimmät häät"...ihan ei vakuuta katsojaa nämä bileet ihanuudestaan.. itse asiassa ohjelmassa ei juurikaan varsinaista hääjuhlaa,hääpaikkaa, häämenuuta esitelty kuin muutaman sekunnin välähdyksiä, ja niistä ei saanut mitään mielikuvaa. Ai niin, näissä juhlissa olikin barbien isot rinnat ja kirkon ovesta ulos luikahtavat puetut koirat pääosissa. Persoonallista.
Hau kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava jakso... no, siitä riittänee kommentoitavaa :)
Eniten näitä tyylikkäitä häitä jossa oli ruuat viimeisen päälle haukkui just se ensi kerran WT-morsio :D
Kiinnostaa nähdä mitä siellä on ruokana - Janssonia ehkä? Barbi-teema, ihkua, varmaan on morsiamenryöstöt ja kaikki ihanat hääleikit mukana.
Ei Barbi-häissä ruokatarjoilu tai mikään muukaan teema ole missään roolissa. Häissä on teemana vain morsian, jota on rakennettu rahaa säästelemättä. Yksi hääpareista uhrasi rahaa häävieraiden viihtymiseen Saksan linnahäissä, toinen taas ihaniin gourmet-ruokiin ja juomiin hääväelle, rahaa siis palanut vieraita ajatellen. On hienoa saada seurata hieman itsekkäitä häitä, joissa juhlan kohokohta, rahaa vaatinut panostus onkin vain morsian ja puetut koirat.
Niistä Saksan häistä vaan sen verran, että miten Suomen ihanimmat häät voi olla Saksassa?
Eikö muka 20-vuotiaan kanssa voisi suhde toimia? Onhan se jo aikuinen nainen.
Joo odotan innolla kuinka hienosti suhde toimii tämän sikakiilusilmä46-vuotiaan pettäjän ja naiivin miehenvarastaja20-vuotiaan välillä😅😄 toivottavasti karma tekee tehtävänsä. Kaikkea hyvää ja parempaa mies-onnea Heinille!❤
Ei täällä varmaan monikaan kommentoija tiedä "koko totuutta". Ainoastaan mediasta saaman kuvan perusteella kommentoidaan. Sekin olkoon jokaisen kommentoijan oikeus. Sellaista se julkisuus vain on. Kerroppas sinä se koko totuus niin voidaan oikein totuuden pohjalta kommentoida kyseistä juttua.
En minäkään koko totuutta tiedä mutta kyllä minä sen tiedän että media tuppaa aina vaan suurentelemaan asioita 😌
Mitä ihmettä, mun mielestä se nainen oli tosi kaunis :o aika tiukan oloinen, mutta nätti.
Hillittömän tyylikäs morsiuspari, lämminhenkinen hääjuhla. Onnittelut!
Ihanat häät! Toi Miisan mulkoilu ja sössötys (niiden restylanehuulien kanssa) on tosinoloa...myötähäpeä tollasen wt-tyypin kommenteista, yöh.
Tyylikäs morsian. Huulipuna vähän räikeää..
Ihanat, rennot häät.
Mitä ihmettä!! Eikö vielä ole alkanut av-mammojen parjaus Juulian yh-äiti statuksesta!!??
Niin... kaikki yh:t ei taida ollakaan rööki huulessa baareissa notkuvia tapauksia... vaan vahvoja, omillaan toimeentulevia naisia.
Ja sehän pikku av-mammaa vitu..aakin.
234 kirjoitti:
Tyylikäs morsian. Huulipuna vähän räikeää..
Ihanat, rennot häät.Mitä ihmettä!! Eikö vielä ole alkanut av-mammojen parjaus Juulian yh-äiti statuksesta!!??
Niin... kaikki yh:t ei taida ollakaan rööki huulessa baareissa notkuvia tapauksia... vaan vahvoja, omillaan toimeentulevia naisia.
Ja sehän pikku av-mammaa vitu..aakin.
Miksi se ketään v***ttaisi? Minusta on hienoa nähdä juuri sellaisia henkilöitä, eikä niitä iänikuisia wt-pissiksiä.
Ja kohta alkaa taas barbi ja ken :D