Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

32-vuotiaana jätetty nainen, onko toivoa enää?

Vierailija
15.03.2016 |

Rakastamani mies jätti minut eilen vajaan kahden vuoden seurustelun jälkeen, koska ei vain pystynyt rakastamaan minua, vaikka olisi kuulemma halunnut. Olen arvatenkin aivan palasina ja tulevaisuus näyttää todella toivottomalta nyt. Toipumiseen menee varmasti pieni ikuisuus, jos nyt tästä ylipäänsä enää toivun.

Onko joku teistä vielä tässä iässä onnistunut selviämään tästä tuskasta ja löytämään uuden, kestävän parisuhteen? Ehkä jopa perustanut perheenkin vielä? Vai onko toivo jo aikalailla menetetty?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat löytävät kyllä vielä jos haluavat. Itselleni kyllä kävi niin, että 32-vuotiaana erottuani en enää löytänyt ketään, mutta se oli siitäkin kiinni että totuttuani yksinoloon huomasin että en niin kauheasti taida enää halutakaan. En siis etsinytkään ketään, ja kun ei arjessa sattunut tulemaan sopivaa vastaan, niin jäin sitten sinkuksi. Mikä siis oli tavallaan ihan tietoinen valinta, kun en oikein tiennyt haluanko enää miestä vai en, ja jätin sattuman päätettäväksi.

Vierailija
2/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jätettiin 32-vuotuaana. Nyt muutama viosi myöhemmin on hyvä parisuhde ja perhe. Tietoisesti hain sellaisen miehen, jolta nämä sain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut jätettiin 32-vuotuaana. Nyt muutama viosi myöhemmin on hyvä parisuhde ja perhe. Tietoisesti hain sellaisen miehen, jolta nämä sain.

Tuossa iässä kun katselee oman ikäisiä ja vanhempia, niin siellä on tarjolla valmiita paketteja. On talot, autot, lapset koirat yms. valmiina.

Vierailija
4/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane ilmoitus Tinderiin tms ja noin 2 minuutin kuluttua sulla on uusi parisuhde. Niin helppoa se on naisille.

Ei tosiaankaan ole. Tinderistä löytyy varmasti yhden yön seuraa naisille (ja miehillekin) helposti, mutta hyvän ja kestävän parisuhteen löytäminen on aivan eri juttu.

Vierailija
5/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane ilmoitus Tinderiin tms ja noin 2 minuutin kuluttua sulla on uusi parisuhde. Niin helppoa se on naisille.

Ei ole. Seksiseuraa sieltä kyllä löytää aika helposti, mutta siitä on aika hiton pitkä matka mihinkään parisuhteeseen. Monet Tinder-miehistä ei ole ollenkaan kiinnostunut mistään vakisuhteista.

Vierailija
6/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ja missä iässä tapasit tämän uuden miehen? Otitko vaan jonkun ihan kivan vai oletko oikeasti onnellinen hänen kanssaan?

-AP

Vierailija
7/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se ruikutus, normaali nuori nainen löytää heti miehen jos vaan haluaa ja muuten on elämän puitteet kunnossa. Alkaa vaan kyllästyttään nää kun itse ei löydä hakemallakaan sitä ensimmäistä.

Joo, varmasti löytää jos on valmis ottamaan kenet tahansa. Mutta jos onnellista ja rakkauteen perustuvaa suhdetta etsii, tilanne ei ole todellakaan noin helppo.

Vierailija
8/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaankaan ole. Tinderistä löytyy varmasti yhden yön seuraa naisille (ja miehillekin) helposti, mutta hyvän ja kestävän parisuhteen löytäminen on aivan eri juttu.

Suurin osa suhteista alkaa siten, että ensin on pantu ja sitten aletaan tapailemaan sen jälkeen.

Vierailija
9/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin 32-vuotiaana kuuden vuoden liitosta, itse lähdin. Puolitoista vuotta myöhemmin löysin sen elämäni miehen, vaikken taatusti edes etsinyt :) Yhdessä ollaan edelleen, ja onnellisia. Lapsesta ollaan puhuttu, muttei ainakaan vielä ajankohtaista. 32v on nuori vielä, kun minäkin olen! :D

N35 (ja mies 38)

Vierailija
10/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava ajatteli, että ei tule toipumaan erostaan. Oli ollut parisuhteessa kymmenen vuotta. Hän solmi siksi noin vuosi erostaan järkiliiton nykyisen miehensä kanssa. He saivat pian pienellä ikäerolla kaksi lasta.

Tuttava kertoi, että on toipunut vähitellen suhteen aikana, mutta jos olisi jäänyt odottamaan vain toipumistaan, olisi todennäköisesti päätynyt lapsettomaksi. Olisi ollut liikaa aikaa vain velloa surussaan. Hänelle lasten saaminen oli kuitenkin tärkeää, joten uusi suhde oli elämän jatkumisen kannalta hyvä ratkaisu.

Ovat edelleen yhdessä. Perustyytyväinen on. Vain kerran koki hullun rakkauden ja sen jälkeen ihan tavallinen ja sopuisa parisuhde on tarjonnut hyviä puoliaan. Toinen vaihtoehto olisi ollut luopua kaikesta rakastamastaan, siis myös haaveesta saada lapsia ja silloin hänen elämänsä ei olisi ollut yhtä mielelekästä kuin nyt on. Hän valitsi uuden miehensä ajatuksella, että keskiverto hyvä ja ehdottomasti ongelmakohdista erilainen kuin ex. Kävi monilla treffeillä tuon vuoden aikana ja sitoutui lopulta vain neljässä kuukaudessa. Yhteen meneessään jo sopivat, että lapsia yritetään heti, koska kumpikaan ei ollut enää kovin nuori. Lastenkasvatuksesta ja elämästä yleensä ovat varsin samaa mieltä, joten se auttoi nopeassa päätöksenteossa. Puoliso ei ole tuottanut yllätyksiä eli sai sitä mitä odottikin.

Vierailija
11/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suhteista alkaa siten, että ensin on pantu ja sitten aletaan tapailemaan sen jälkeen.

Minun suhteeni eivät ole koskaan aökaneet noin enkä tule siihen jatkossakaan suostumaan.

Vierailija
12/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta 32-vuotias. Sinulla on hyvin aikaa. 10v myöhemmin tilanne olisi ihan toinen.

Anna itsellesi aikaa toipua, mutta älä jää vellomaan.

Vierailija
13/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minkälaisissa piireissä liikut, mutta oma akateeminen kaveriporukkani alkoi vasta tuon ikäisenä miettiä asunnon ostoa, naimisiin menoa ja perheen perustamista. Tuossa iässä taisi ehkä yhdellä kaverillani olla lapsi. Ei eroaminen 32-vuotiaana ole minusta mitenkään erilaista kuin eroaminen vaikka 27-vuotiaana.

Vierailija
14/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se ruikutus, normaali nuori nainen löytää heti miehen jos vaan haluaa ja muuten on elämän puitteet kunnossa. Alkaa vaan kyllästyttään nää kun itse ei löydä hakemallakaan sitä ensimmäistä.

Joo, varmasti löytää jos on valmis ottamaan kenet tahansa. Mutta jos onnellista ja rakkauteen perustuvaa suhdetta etsii, tilanne ei ole todellakaan noin helppo.

Totta, jotta rakkaus syttyisi ensin pitää selvittää miehen markkina-arvo ja varallisuus ettei vaan köyhää miestä tule vahingossa ottaneeksi.

Vierailija
15/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja ymmärrän, että jos elät jossakin raamattuvyöhykkeellä, jossa mennään naimisiin 23-vuotiaana, kokemuksesi voi ola toisenlainen. -16

Vierailija
16/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde alkoi niin, että ei pantu, vaan puhuttiin tärkeät asiat ensiksi selviksi ja tutustuttiin muuten viettämällä paljon aikaa yhdessä. Jos tahtoo lapsilleen isän, kannattaa tutustua, eikä vain panna oikealta ja vasemmalta!

Vierailija
17/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itsellänikin on aina alkanut, mutta enää en tuohon ryhdy, koska olen huomannut että tällä tavalla päätyy yhteen henkisesti itselle sopimattomien miesten kanssa. Itse olen vielä kännissä baarista poiminut yhden illan mieheni, joista sitten on tullutkin vuoden-muutaman seurustelukumppaneita vähän kuin vahingossa. Mutta niin siinä on käynyt että kun on seksi edellä tutustuttu ja sen kautta tavallaan kiinnytty yhteen, niin on jäänyt huomiotta se että luonteet ei sovi ollenkaan niin hyvin yhteen että mitään yhdessä asumista voisi edes harkita. Ovat jääneet pysyvästi viiikonlopputapailu/baareilu/seksisuhteiksi.

Vierailija
18/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kolmikymppisenä hedelmällisyyshoitoihin sinkkuna, kun ei ollut miestä ja oli hirveä vauvakuume. Eleltiin sitten onnellisesti lapsen kanssa kunnes nelikymppisenä tapasin elämäni muehen ja mentiin naimisiin. Joskus siis nämä asiat menevät vähän erilaisessa järjestyksessä :)

Vierailija
19/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, jotta rakkaus syttyisi ensin pitää selvittää miehen markkina-arvo ja varallisuus ettei vaan köyhää miestä tule vahingossa ottaneeksi.

Höpöhöpö nyt. Itse en ole koskaan maksattanut miehellä yhtikäs mitään ja kieltäytynyt jos mies on halunnut tarjota. Että minulle on aivan sama mikä miehen varallisuus on, kunhan itsensä pystyy elättämään. -AP

Vierailija
20/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jätettiin kymmenen vuotta myöhemmin 3 lapsen kanssa ja miehiä riittäisi liiaksi asti. En vain halua, joskus käy niinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme