Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

32-vuotiaana jätetty nainen, onko toivoa enää?

Vierailija
15.03.2016 |

Rakastamani mies jätti minut eilen vajaan kahden vuoden seurustelun jälkeen, koska ei vain pystynyt rakastamaan minua, vaikka olisi kuulemma halunnut. Olen arvatenkin aivan palasina ja tulevaisuus näyttää todella toivottomalta nyt. Toipumiseen menee varmasti pieni ikuisuus, jos nyt tästä ylipäänsä enää toivun.

Onko joku teistä vielä tässä iässä onnistunut selviämään tästä tuskasta ja löytämään uuden, kestävän parisuhteen? Ehkä jopa perustanut perheenkin vielä? Vai onko toivo jo aikalailla menetetty?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kauan menee, että tää sietämätön tuska ja kipu helpottaa? Mulla kun ei itsellä ole aiempaa kokemusta siitä, kun menettää ihmisen, jota rakastaa yli kaiken. -AP

Mulla meni lähemmäs vuosi, eikä oikein vieläään löydy kiinnostusta parisuhteeseen.

Miten pitkän suhteen jälkeen? Tuo meidän vajaa 2 vuotta on toki aika lyhyt suhde, mutta ei se tunnu tässä erotuskassa paljon painavan. Ja ei kai tämä lohduton itku ja huuto ja puristava tunne rinnassa voi vuotta jatkua sentään?

Vierailija
42/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista auttaa, kun tutustuu miehen sukuun, niin ei nuo pelurimiehet pääse osingolle. Näkee, että miehen ajatukset ovat vakavalla pohjalla.

Mikäs logiikka tässä on taustalla? -16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista auttaa, kun tutustuu miehen sukuun, niin ei nuo pelurimiehet pääse osingolle. Näkee, että miehen ajatukset ovat vakavalla pohjalla.

Mikäs logiikka tässä on taustalla? -16

Kyllä tässä päättyneessä suhteessakin tutustuttiin sukuun ja ystäviin puolin ja toisin. Eikä se mitään auttanut. :( -AP

Vierailija
44/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nettitreffeillä lähestyä sellaisia miehiä, jotka eivät välttämättä kirjallisesti osaa tuoda itseään hyvin esille, mutta livenä voivat olla oikeasti kiinnostavampia. Itse en osaa tuoda itseäni netissä mielenkiintoisesti esille ja siksi nettitreffit tuottaa huonosti tulosta. Jos olen saanut jonkun naisen netissä kiinnostumaan, on siitä yleensä livenä tullut jotain. Yritä vain tavata miehet mahdollisimman nopeasti vaikka kahvilla.

Vierailija
45/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisyys laskee dramaattista vauhtia alkaen 35 v kohdalta. Siksi onkin paljon hedelmöityshoitoja. Nyt kun tilanteesi on tuo ja tahdot parannella jonkin aikaa haavojasi, mene tallettamaan munasolujasi hedelmöityshoitoja antavalle klinikalle. Ei tarvitse sitten itkeä, kun on mies löytynyt. Munasolusi säilyvät 32 vuotiaina:)

Vierailija
46/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaapa naiset!

Epävarmuutenne "kelpaamisestanne" tai ulkonäöstänne ovat turhia!

Miehenä sanon, että PARAS KAIKISTA on tavallinen suomalainen nainen.

Kauneimmat asiat, joita nainen voi miehelle antaa, ovat HYMY ja KOSKETUS.

Ette te muuta tarvitse. Ja 32-vuotias on erittäin hyvässä iässä parisuhteen muodostamisen kannalta.

Suomalainen nainenhan on parhaimmillaan juuri sen ikäisenä kuin on.

Perheen perustamiseen sinulla on vielä hyvin aikaa. Vasta neljänkympin kohdilla riskit alkavat kasvaa ja hedelmällisyys laskea.

Parisuhteen edellytys on tietenkin myös se, ettei itse kuvittele älyttömiä vastapuolesta. Jos hakee jotakin Oscar-palkittua näyttelyesinettä yliluonnollisilla kyvyillä ja Rockefellerin omaisuudella, täytyisi itsekin olla sellainen.

Rikas mies ei useinkaan ole tyhmä - ja pinnalliset ihmiset puolestaan eivät koskaan kykene syvälliseen parisuhteeseen.

Mistäkö niitä miehiä löytyy? No kaikkialta! Kirjastoista, kuntosaleilta, kaupasta, uimarannoilta ja vaikka bussipysäkiltä!

Kaikki eivät välttämättä ole vapaita mutta katso rohkeasti ja hymyile. Ei se muuta vaadi. Jos mies on hakemassa itselleen jotakin, hymyilevä nainen saa miehen kyllä lähestymään.....

Vierailija
47/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuun tutustuessa pitää myös kertoa, että teillä on perheen perustaminen mielessä, että miltäs tuntuisi jos minusta tulisi miniäsi  yms.

Vierailija
48/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut jätettiin 32-vuotuaana. Nyt muutama viosi myöhemmin on hyvä parisuhde ja perhe. Tietoisesti hain sellaisen miehen, jolta nämä sain.

Kuinka ja missä iässä tapasit tämän uuden miehen? Otitko vaan jonkun ihan kivan vai oletko oikeasti onnellinen hänen kanssaan?

-AP

Yhteisten ystävien kautta aika pian eron jälkeen. Olen aidosti onnellinen, sillä mies rakastaa minua ja välittää hyvinvoinnistani. Meillä on tasapainoinen suhde ja hyvä perhe-elämä. Edellinen suhteeni oli täysi fiasko tähän verrattuna.

Vierailija
49/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekontakti, hymy, itsevarmuus, nuoruuden hehkun esiin nostaminen ja olet vastustamaton. Kukit nyt et enää 40 v vaikka silloinkin on vielä joitakin mahiksia jäljellä. Ei pidä uskoa ainakaan miesten -40 v on ihan hyvä ikä juttuja, kun on tarjolla myös 32 v naisia. Aloitusikä on tärkeä suhteessa ja tavoitteet eri tasolla. Ajattele itsesi vastustamattomana ja sellaisena ihmisenä, jolla on toiselle annettavaa ja valitse itsellesi se paras mies tarjokkaista.

Vierailija
50/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut jätettiin 32-vuotuaana. Nyt muutama viosi myöhemmin on hyvä parisuhde ja perhe. Tietoisesti hain sellaisen miehen, jolta nämä sain.

Kuinka ja missä iässä tapasit tämän uuden miehen? Otitko vaan jonkun ihan kivan vai oletko oikeasti onnellinen hänen kanssaan?

-AP

Yhteisten ystävien kautta aika pian eron jälkeen. Olen aidosti onnellinen, sillä mies rakastaa minua ja välittää hyvinvoinnistani. Meillä on tasapainoinen suhde ja hyvä perhe-elämä. Edellinen suhteeni oli täysi fiasko tähän verrattuna.

Rakastatko myös itse miestäsi? Olen nimittäin miettinyt, että jos karu totuus on se, että rakkaus on aina yksipuolista, kannattaa varmaan sitten itse olla se osapuoli, joka ei rakasta. Ja toisaalta uskon, että oppisin ajan myötä rakastamaan ihmistä, joka on hyvä minulle. -AP

Vierailija
51/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde alkoi niin, että ei pantu, vaan puhuttiin tärkeät asiat ensiksi selviksi ja tutustuttiin muuten viettämällä paljon aikaa yhdessä. Jos tahtoo lapsilleen isän, kannattaa tutustua, eikä vain panna oikealta ja vasemmalta!

Se on juuri noin, jos suhteen pääasia on se "lapsille" isä. Itselleni kuitenkin suhteessa tulee ensin seksi ja jos se sujuu, niin voidaan noita muita asioita ruveta miettimään. Ihmiset priorisoivat asioita eri tavoin.

Vierailija
52/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsekontakti, hymy, itsevarmuus, nuoruuden hehkun esiin nostaminen ja olet vastustamaton. Kukit nyt et enää 40 v vaikka silloinkin on vielä joitakin mahiksia jäljellä. Ei pidä uskoa ainakaan miesten -40 v on ihan hyvä ikä juttuja, kun on tarjolla myös 32 v naisia. Aloitusikä on tärkeä suhteessa ja tavoitteet eri tasolla. Ajattele itsesi vastustamattomana ja sellaisena ihmisenä, jolla on toiselle annettavaa ja valitse itsellesi se paras mies tarjokkaista.

On vain todella vaikea uskoa, että olisin vastustamaton ja minulla olisi jotain annettavaa, kun on juuri kuullut, ettei mies rakasta minua. Suhde kaatui pääasiassa miehen omiin, suuriin ongelmiin, mutta osasyynä oli myös minun heikko itsetuntoni ja se etten ikinä kokenut riittäväni hänelle. Kuten en sitten riittänytkään. -AP

Vierailija
53/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies49vee kirjoitti:

Voi kuulkaapa naiset!

Epävarmuutenne "kelpaamisestanne" tai ulkonäöstänne ovat turhia!

Miehenä sanon, että PARAS KAIKISTA on tavallinen suomalainen nainen.

Kauneimmat asiat, joita nainen voi miehelle antaa, ovat HYMY ja KOSKETUS.

Ööh, ei. Kyllä minä ainakin tarvitsen aika paljon muutakin. Enkä tosiaankaan halua tavallista naista vaan jonkun erityislaatuisen.

Lähinnä mietin, mitä tarjottavaa on miehellä, jolle kelpaa kuka tahansa nainen, jolla on pulssi. -16

Vierailija
54/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Rakastatko myös itse miestäsi? Olen nimittäin miettinyt, että jos karu totuus on se, että rakkaus on aina yksipuolista, kannattaa varmaan sitten itse olla se osapuoli, joka ei rakasta. Ja toisaalta uskon, että oppisin ajan myötä rakastamaan ihmistä, joka on hyvä minulle. -AP

Rakastan! Mulla kävi todella hyvä tuuri, kun tavattiin. Asiat etenivät nopeasti, mutta ei tällä iällä enää niin tarvitse miettiä, mitä haluaa. Haluttiin samoja asioita ja annettiin mennä. En voisi olla tyytyväisempi.

Vierailija
55/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan hait, mikset samantien tilannut kotiinkuljetusta? Kerrotko vielä, mistä näitä tällaisia miehiä saa hakea?

Vierailija
56/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N22 kirjoitti:

Et oo tosissas. 32-vuotiashan on vielä nuori ja hyvässä iässä. Älä vaan lannistu :)

Nuori ja nuori. Kyllä se alkaa päälle kolmenkympin olla aika suppea valikoima tarjolla. Siinä iässä suurimmalla osalla on ainakin se yhteinen asuntolaina ja pari vuotta avioliittoa takana, osalla jo lapsiakin eli sitten sitä joutuu tyytymään johonkin uusperhe-ratkaisuun.

Vierailija
57/75 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se ruikutus, normaali nuori nainen löytää heti miehen jos vaan haluaa ja muuten on elämän puitteet kunnossa. Alkaa vaan kyllästyttään nää kun itse ei löydä hakemallakaan sitä ensimmäistä.

Joo, varmasti löytää jos on valmis ottamaan kenet tahansa. Mutta jos onnellista ja rakkauteen perustuvaa suhdetta etsii, tilanne ei ole todellakaan noin helppo.

Totta, jotta rakkaus syttyisi ensin pitää selvittää miehen markkina-arvo ja varallisuus ettei vaan köyhää miestä tule vahingossa ottaneeksi.

Hieman tympii ihmiset, jotka tulevat toisen ihan asiallisen kysymykseen perään pelkästään koko aihetta mitätöimään, itsesääliinsä vedoten. Onko sen huomion tässäkin asiassa pakko olla sinussa ja sinun vaikeuksissasi?

Kannattaisi ehkä miettiä sitäkin aspektia joskus, miten hyvää seuraa tuolla asenteella olet potentiaalisille kumppaniehdokkaille.

Vierailija
58/75 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/75 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään toivoa.

Vanhaksi piiaksi jäät😮

Vierailija
60/75 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä ? 32 vuotias nainen sehän on nuori vielä elämä vasta aluillaan. Tämä nyky-yhteiskunta vääristää ajattelun kyllä todella oudoksi.