Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1581)
Syön räkää, haistelen pierujani ja nautin siitä mitä kovempi turahdus pääsee. Elän myös kotona melko saastaisesti ja syön köyhästi, vaikka kulissit on kunnossa. Olen horoillut myös aika vastenmielisesti ja haaveilen välillä ties mistä irstauksista ja kuvaan itsestäni masturbointivideoita.
Meillä ei ole kotona suihkua, ei ole ollut yli 10 vuoteen. Käyn suihkussa työpaikalla, kuntosalilla tai uimahallissa. Pesen hiukset kainalot ja varpaat usein vessan lavuaarissa, jos en jaksa lähteä muualle suihkuun. Meillä on monta pientä lasta jotka raahaan vähintään kerran viikossa uimahalliin pesulle.
7 vuotta sitten rakastuin netissä erääseen japanilaiseen mieheen jonka kanssa puoli vuotta suunniteltiin tulevaisuutta ihan tosissaan ja että menisin japaniin häntä tapaamaan...olin vaan rahaton ja vasta 19 vuotias, en ikinä ollut käynyt ulkomailla ja englanti on niin haparaa että lopulta sydäntä särkien jänistin ja lopetin yhteydenpidon... vaikka sanoi että voisi vaikka itsekin tulla suomeen :/ Alotin sitten suhteen toisen kanssa.
Yhä edelleen 7 vuoden jälkeen tämä japsi kummittelee mielessä ja on ikuinen ikävä. Ressu opetteli suomeakin takiani ja lisäili youtubeen videoita joissa soittaa kitaraansa ja laulaa suomeksi lauluja joista sanoin silloin pitäväni...
En vaan taida päästä ikinä täysin yli.
Pelkään oksentavani sellaisissa paikoissa, joissa se ei ole sopivaa.
Että poikuus on vielä tallella :D M22
Vierailija kirjoitti:
7 vuotta sitten rakastuin netissä erääseen japanilaiseen mieheen jonka kanssa puoli vuotta suunniteltiin tulevaisuutta ihan tosissaan ja että menisin japaniin häntä tapaamaan...olin vaan rahaton ja vasta 19 vuotias, en ikinä ollut käynyt ulkomailla ja englanti on niin haparaa että lopulta sydäntä särkien jänistin ja lopetin yhteydenpidon... vaikka sanoi että voisi vaikka itsekin tulla suomeen :/ Alotin sitten suhteen toisen kanssa.
Yhä edelleen 7 vuoden jälkeen tämä japsi kummittelee mielessä ja on ikuinen ikävä. Ressu opetteli suomeakin takiani ja lisäili youtubeen videoita joissa soittaa kitaraansa ja laulaa suomeksi lauluja joista sanoin silloin pitäväni...
En vaan taida päästä ikinä täysin yli.
Ota yhteyttä häneen :)
Olen josokus iskeny hivakkaan vaimon motorisoidut geishakuilat. Kaupungilla pyöräilessä tekee eetvarttia. Ei voi käyttää pyöräilyshortseja kun veitikka keulii sen verran.
Oon oikeasti rikas vaikka en vaikuta siltä elintapojeni puolesta. Mulla on kaveri, joka on koko ajan pummimassa velkoihinsa ja muutenkin jos tietää että jollakin on rahaa. Asun vuokrayksiössä ja mun kalusteet on kirppikseltä niin on vieläpä helppoa pitää tää kulissi yllä, kun en tarvi mitään uusia ja hienoja juttuja. Tiedän, että jos hän kuulisi mulla olevan rahaa hän olisi välittömästi käsi ojossa, että voisitko vähän auttaa. On kaikille muillekin.
Olen varastanut kaupasta sadoilla euroilla. Olen harrastanut seksiä 25 ihmisen kanssa. Olen suudellut avioliittoni aikana kahden työkaverin kanssa. Vihaan lapsiperhe-elämää ja koen olevani huono äiti.
Että olen menettänyt luottotiedot ja minulla on uo-velkaa.
Vempele kirjoitti:
Olen josokus iskeny hivakkaan vaimon motorisoidut geishakuilat. Kaupungilla pyöräilessä tekee eetvarttia. Ei voi käyttää pyöräilyshortseja kun veitikka keulii sen verran.
Ei hlveti, piti tulla ilman nimimerkkiä tää. Nyt ei oikein palstalla olo suju, niin taidan ihan itse ottaa pikku breikin. Ja vaimolle tiedoksi olen laittanu kuulat kahden kordarin sisään ja vielä pessyt ne käytön jälkeen.
Että exäni oli minua kohtaan useasti väkivaltainen.
Että olen palstaillut täällä jo yli 10 vuotta. Olen kerran maksanut seksistä.
Minulla on kutitusfetissi. Hyvä on, tämä ei varsinaisesti ole niin paha, sillä voisin aivan hyvin kertoa tästä seurustelukumppanilleni, jos sellainen tällä hetkellä olisi. Mutta en todellakaan haluaisi tuttujeni tietävän, että saan suunnatonta mielihyvää kutittamisen kohteena olemisesta ja jopa itsetyydytän kutitusvideoille. Maailmassa on valtavasti samanlaisia kuin minä mutta silti jotenkin noloa...
N19
Olen myynyt itseäni, viettänyt viikkoja neljän seinän sisällä ahdistuksen takia, valehdellut perheelle ja ystäville useiden vuosien ajan.
Ei uskoisi ulkonäköni tai nykyisen elämäntilanteeni perusteella.
Mulla n syöpä ja parinkymmenen miljoonan omaisuus. Ei perillisiä.
Olen pannut satoja naisia.