Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaaha, työkaveria lakkasi kiinnostamasta kimppakyyti kun pyysin osallistumaan bensakuluihin

Vierailija
11.03.2016 |

Olen silloin tällöin tarjonnut kyytiä, kun on melkein sama matka. Työkaveri on myös joskus itse kysynyt, pääsisikö kyydissä kun on kiire kotiin. Nyt hän sitten kysyi, mitä mieltä olisin pysyvästä järjestelystä. Sopihan se, ja ehdotin mielestäni kohtuullista bensarahaa, hieman vähemmän kuin hän maksaisi päivittäin bussimatkoista. Mutta ei. Ilmaiseksi olisi pitänyt kuljettaa, kun siitä ei ole minulle suurempaa vaivaa kuin koukata mennen tulle bussipysäkille. Tuhahti vain, ettei olisi uskonut minua näin ahneeksi, eikä puhunut loppupäivänä mitään. Olinko tosiaan ahneja tökerö? Mielestänion itsestään selvää, että jos sitoudun kuskaamaan toista, niin hyödyn siitä itsekin.

Kommentit (301)

Vierailija
201/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton huolto ei ole ilmainen. Tajuaako kyytiläiset tätä?

Autonomistaja maksaa viulut. Ei se penkki kulu jos siinä on työkaveri.

Vierailija
202/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ihmettä. Aivan jäätäviä summia ihmiset pyytää kimppakyytiläisiltä. Mä voisin itse maksaa puolet tankillisesta, en mitään 150 euroa, oikeasti :D Mikä teitä vaivaa?

Jos bussilipun kuukausihinta on 50 euroa, tehän kolminkertaistatte bussilipun hinnan. Eihän kimppakyytiläisen tarkoitus ole maksaa teidän autojenne vakuutuskuluja, vaan osallistua bensakuluihin siltä matkalta minkä on kyydissä.

Ihme porukkaa te naiset olette.

Ei vaivaa mikään, niin kauan kun saan kulkea työmatkani yksin. Jos joku alkaa vaivaamaan minua änkeämällä kyytiini aamuin illoin niin saa kyllä maksaa siitä käyvän hinnan. Palvelu rinnastuu mielestäni täysin taksikyytiin, joten veloitan siitä taksikyydin hinnan.

Ja nainen sinulla on housuissasi.

Ja kimppakyytiläinen saisi ostaa rengassetin, maksaa autoverot ja auton käyttökulut, korvauksen ajasta jonka käytät kun istut autossa

Tämä ei käy, olen optimoinut autoiluni ns. hinta edellä jolloin verot ja käyttökulut jäävät reilusti alle vuosittaisen paikallisliikenteen kausikortin hinnan. Kimppakyytiläinen maksaa taksin hinnaston mukaan, piste. Tämä ei ole neuvoteltavissa.

Tai näin siis jos ylipäätään autolla kulkisin töihin, työmatkani on niin lyhyt että menen pyörällä tai kävellen paitsi aivan kurjimmilla paskakeleillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan anna autoasi ja aikaasi käyttöön näille lusmuille jotka hyväksikäyttävät sinua ja autoasi! Kimppakyytiläiset ovat oikeastaan järjestäytynyttä rikollisuutta jotka riistävät vapautesi ja itsemääräämisoikeutesi omilla ahneilla ja kieroutuneilla mielihaluillaan. Älä anna periksi! Taistele sisko!

Ääliö.

Vierailija
204/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton huolto ei ole ilmainen. Tajuaako kyytiläiset tätä?

Autonomistaja maksaa viulut. Ei se penkki kulu jos siinä on työkaveri.

Vielä vähemmän se kuluu kun siinä ei ole työkaveria. Eikä kulu muukaan auto ylimääräisen lenkin myötä.

Vierailija
205/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ihmettä. Aivan jäätäviä summia ihmiset pyytää kimppakyytiläisiltä. Mä voisin itse maksaa puolet tankillisesta, en mitään 150 euroa, oikeasti :D Mikä teitä vaivaa?

Jos bussilipun kuukausihinta on 50 euroa, tehän kolminkertaistatte bussilipun hinnan. Eihän kimppakyytiläisen tarkoitus ole maksaa teidän autojenne vakuutuskuluja, vaan osallistua bensakuluihin siltä matkalta minkä on kyydissä.

Ei vaivaa mikään, niin kauan kun saan kulkea työmatkani yksin. Jos joku alkaa vaivaamaan minua änkeämällä kyytiini aamuin illoin niin saa kyllä maksaa siitä käyvän hinnan. Palvelu rinnastuu mielestäni täysin taksikyytiin, joten veloitan siitä taksikyydin hinnan.

Ja kimppakyytiläinen saisi ostaa rengassetin, maksaa autoverot ja auton käyttökulut, korvauksen ajasta jonka käytät kun istut autossa

Tämä ei käy, olen optimoinut autoiluni ns. hinta edellä jolloin verot ja käyttökulut jäävät reilusti alle vuosittaisen paikallisliikenteen kausikortin hinnan. Kimppakyytiläinen maksaa taksin hinnaston mukaan, piste. Tämä ei ole neuvoteltavissa.

Tai näin siis jos ylipäätään autolla kulkisin töihin, työmatkani on niin lyhyt että menen pyörällä tai kävellen paitsi aivan kurjimmilla paskakeleillä.

Et todellakaan suostu olemaan kenenkään taksari! Olet hyvä, upea ja kiltti ihminen jota on vuosikausia riistetty, syrjitty ja kustannuksellasi on loisittu törkeästi! Sinun ei tule alistua näihin järjettömiin loisiin jotka haluavat hyötyä sinusta ja autostasi! Päätä että tämä loppuu tähän ja jokainen joka on lokkeillut kustannuksellasi saavat kävellä töihin! Aja upeana ja hohdokkaana töihin joka aamu ihan yksin äläkä ikinä enää anna aikaasi tuollaisille ihmissaastoille jotka vain odottavat tilaisuutta iskeä autoosi ahnain kynsin ja pilata koko elämäsi oikuillaan! Olen puolellasi!

Vierailija
206/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sähän kuljet tuon matkan joka tapauksessa!

Eli nyt et siis kuljekaan?

Vierailija
207/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan anna autoasi ja aikaasi käyttöön näille lusmuille jotka hyväksikäyttävät sinua ja autoasi! Kimppakyytiläiset ovat oikeastaan järjestäytynyttä rikollisuutta jotka riistävät vapautesi ja itsemääräämisoikeutesi omilla ahneilla ja kieroutuneilla mielihaluillaan. Älä anna periksi! Taistele sisko!

Ääliö.

Mitä? Oletko sinä kimppakyytiloinen joka orjuuttaa autollisia, sinua parempia ihmisiä? Häpeä!

Vierailija
208/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo tuhoutuu. Ilmasto siinä mukana. Jokaiken voi lukea tämän ketjun työpaikka-autoilusta, kuinka itsekkäitä ihmiset ovat. Ei mitään toivoa ilmastonpelastamisesta. Sellaset verot autoiluun, että jää pallosta edes jotain tuleville sukupolville.

Vierailija
209/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallo tuhoutuu. Ilmasto siinä mukana. Jokaiken voi lukea tämän ketjun työpaikka-autoilusta, kuinka itsekkäitä ihmiset ovat. Ei mitään toivoa ilmastonpelastamisesta. Sellaset verot autoiluun, että jää pallosta edes jotain tuleville sukupolville.

Ja nämä kimppakyytilokit ovat suurin syy maapallon tuhoutumiseen! He tuhoavat vuosittain itsekkäillä tarkoituksillaan tuhansien kunnollisten, hyväsydämisten ja hyvämoraalisten ihmisten elämän, vain koska haluavat siipeillä toisten ihmisten kustannuksella! Sietämättömät katalat konnat!

Vierailija
210/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan suostu olemaan kenenkään taksari

En ainakaan alle markkinahinnan.

Vierailija
211/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliö.

Mitä? Oletko sinä kimppakyytiloinen joka orjuuttaa autollisia, sinua parempia ihmisiä? Häpeä!

En, autooni ei kyytiloiset istu, mutta sinä olet ääliö.

Vierailija
212/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliö.

Valehtelet! Olet juuri se loinen jonka kynsissä joku autollinen ihminen on! Etsitkö uusia uhreja törkeille mielihaluillesi täältä? Onneksi tämä ketju on paljastanut kaltaisiasi hyväksikäyttäjiä ja nyt jokainen auton omistava osaa vältellä kaltaisiasi siipeilijöitä! Lokki!

Vierailija
213/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliö.

Valehtelet! Olet juuri se loinen jonka kynsissä joku autollinen ihminen on! Etsitkö uusia uhreja törkeille mielihaluillesi täältä? Onneksi tämä ketju on paljastanut kaltaisiasi hyväksikäyttäjiä ja nyt jokainen auton omistava osaa vältellä kaltaisiasi siipeilijöitä! Lokki!

Mee ny pelle jo vıttuun.

Vierailija
214/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliö.

Mee ny pelle jo vıttuun.

Haa! Paljastuit! Toivottavasti uhrisi tajuaa millaisen konnan kanssa on tekemisissä ja joudut kulkemaan bussilla koko lopun ikäsi! Eikä sekään riitä!

Vierailija
215/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näköjään Niuvanniemessä taas aateekoo-päivä, koitetaan kestää.

Vierailija
216/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinä oot sitten ahne? Okei... no sehän kertoo jo tuosta työkaverista kaiken :D Eri asia olisi tietysti, jos itse ehdottaisit pysyvää kimppakyytijärjestelyä, ja sitten pyytäisit bensakuluja - eikä se nyt sittenkään mitään kovin ahnetta olisi, voihan siitä aina kieltäytyäkin. 

Vierailija
217/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku urpo juttelee ittensä kanssa.

Vierailija
218/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku urpo juttelee ittensä kanssa.

En ole urpo! Teen hartiavoimin töitä että saan hyväsydämiset, vastuulliset ja rehelliset autolliset ihmiset pois lokkien kynsistä! Toivottavasti tämä ketju on saanut autolliset ihmiset voimaantumaan että pystyvät riistäytymään irti loisien ilkeistä juonista! Tulen vastaisuudessakin tekemään töitä, että jokainen loinen paljastuu kieroine tarkoitusperineen ja saa ansionsa mukaan!

Vierailija
219/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet bensakuluista ei korvaa sitä rasitetta minkä kyydissä istuva aiheuttaa.

Vierailija
220/301 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen ratkaisu kimppakyytiongelmaan lienee se, että hankitaan yhteinen auto, millä kuljetaan vain yhteiset työmatkat, toinen tietysti saa kulkea yksin jos toinen on lomalla tai sairaana. Kaikki, aivan kaikki auton kulut laitetaan puoliksi. Sopiiko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme