Patistakaa mut suihkuun
Haisen pahalta, mutta oon niin väsynyt, etten jaksa nostaa takamusta tuolista. Oon ollut kipeenä ja tänään menin lenkille, mikä oli typerästi tehty. Nyt on niin puhti poissa, että pahaa tekee.
Kommentit (15)
Mieti, miten saat mennä puhtaana nukkumaan ja aamulla ei ole taas tuo suihkussa käyminen stressin aiheuttajana. Riisut nyt vaan ja menet suihkuun. Se on pian ohi.
Mene vaan, se piristää. Just saunoin.
Kiitos teille. Tiedän, että se piristää ja raikastaa, mutta oon tosiaan täysin voimaton. Mulla on jo pyyhe ja kylpytakki valmiiks sängyllä. Tuntuu siltä, että varmaan pyörryn sinne suihkuun. T:Ap
Voi kun tulisitkin. Pitäisit pystyssä ja pesisit mut. T: Ap
Vierailija kirjoitti:
menepäs, tuun kohta perässä.
Saanko nuuhkia pyllyä ennen suihkua ;)
No hyi et saa. Haisen niin pahalta. että itseekin oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Saanko nuuhkia pyllyä ennen suihkua ;)
Nyt on pakko ponnistaa pylly ylös tuolista ja hoiperrella virkistävien vetten luo. Toivottavasti en pyörry ja aiheuta vesivahinkoo. T:Ap
Hahahahahahahahahahah saanko nuuhkia pyllyä... Ei helvetti....
Ois se reppana varmaan kalvennut kauhusta. Mikälie hullu hurtta. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Hahahahahahahahahahah saanko nuuhkia pyllyä... Ei helvetti....
Pääsit ilmeisesti suihkuun ja ehjänä ulos?
Pääsin juu. Nyt on ihanan puhdas olo ja mussutan turkinpippureita. Pohdin jopa kynsien lakkausta, eli suihku teki ihmeitä. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Pääsit ilmeisesti suihkuun ja ehjänä ulos?
Hienoa AP! Ja suihkussa jatkoa ajatellen jos oikein heikottaa niin lattialla voi ihan hyvin istua. Möyrii siitä sitten pyyhkeisiin pitkin lattioita jos oikein kuolemaa tekee! :)
Kiitos teille. Muutama vihlasu rinnasta, pelästytti jo lenkillä. Ja toi uupumus sai mut tosiaan pelkään. T:Ap
menepäs, tuun kohta perässä.