Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin raivoistuttava facebook illmiö!

Vierailija
11.03.2016 |

Kun teette jaon kuvineen ja videoineen, kuinka MINÄ autoin pulassa olevaa...laittakaa se julkiseksi, että siihen voi suoraan kommetoida mitä mieltä olen huonosti piilotetusta itse korostuksesta!
Hienoa, että autatte! Mutta, oma kehu haisee!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kassajonon poika-päivitys ei mitenkään itsekorostus motiivina ole tehty.

Nainenhan kerrtoo vaan erikoisesta tapahtumasta eteenpäin:).

Hupaisaa, kun pojan äiti viestitti, että poika haluaa tarjota jäätelöt... 💗

Ja tarjosi kanssa!!

Miten tästäkin stoorista halutaan repiä jotain pahaa?

Taisit olla itse tuon 50 sentin antaja, kun jatkat huomion kerjäämistä täälläkin.

Käy sinäkin lukemassa se juttu kommentteineen, niin näet kuinka raivostuttava (aloituksessa käytetty otsikko) se onkaan!

Mikä sinua nyt tuossa sanassa risoo?

Pikkuisen on ehkä kontrastia tuon tarinan ja raivoamisen välillä?

😁enemmän koomista kuin että "risoo".

Vierailija
62/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako nämä autettavat sitten päätyä tälläisille videoille, jotka päätyvät julkiseen jakoon? Onko näiden videon tekijöille edes tullut mieheen kysyä haluatko he mukaan tälläsiin julkisuus tempauksiin?

Mille videolle autettavat ovat nyt joutuneet? Onko sinulla hajuakaan mistä tässä keskustellaan?

En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta vastaan nyt kun ärsyttää väärin lukeminen...

Aiheena oli ärsyttävät päivitykset kun joku auttanut. Näissä päivityksissä on välillä videoita tai kuvia.

Auttaja: Henkilö joka auttaa (näissä tapauksissa päivityksen tekijä)

Autettava: henkilö jota autetaan

Eli kyse oli onko autettavilta kysytty aina lupa näille kuville tai videoille mitä auttaja laittanut nettiin?

Korjaan sen verran, että se ei raivostuta jos tehdään päivitys auttamisesta vaan se, että korostetaan omaa sankaruutta huonosti piilotetulla itsekorostuksella.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä millaisista päivityksistä AP puhuu, mutta suomalaistenhan mielestä kaikki on itsekehua ja itsensä korostamista jos mitenkään ilmaisee omasta mielestään oleva millään tavalla kastematoa kummempi.

Sinusta on ok tehdä video, jossa lukee x on sankari?! Hei kaverit ottakaa kamerat esille niin menen taluttamaan tuon rouvan autoon, joka ehkä vaan odotti kyytiä olematta edes avun tarpeessa ja vielä kuvata niin, että rouva on selvästi tunnistettavissa?

Ehkä päivitykset eivät ole sinulle tuttuja, mutta ilmiö kylläkin?!

Vierailija
64/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako nämä autettavat sitten päätyä tälläisille videoille, jotka päätyvät julkiseen jakoon? Onko näiden videon tekijöille edes tullut mieheen kysyä haluatko he mukaan tälläsiin julkisuus tempauksiin?

Mille videolle autettavat ovat nyt joutuneet? Onko sinulla hajuakaan mistä tässä keskustellaan?

En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta vastaan nyt kun ärsyttää väärin lukeminen...

Aiheena oli ärsyttävät päivitykset kun joku auttanut. Näissä päivityksissä on välillä videoita tai kuvia.

Auttaja: Henkilö joka auttaa (näissä tapauksissa päivityksen tekijä)

Autettava: henkilö jota autetaan

Eli kyse oli onko autettavilta kysytty aina lupa näille kuville tai videoille mitä auttaja laittanut nettiin?

Korjaan sen verran, että se ei raivostuta jos tehdään päivitys auttamisesta vaan se, että korostetaan omaa sankaruutta huonosti piilotetulla itsekorostuksella.

Ap

Näitä löytyy kyllä,

Mutta tuo kassajonojuttu?

En saa siitä kyllä raivo- enkä raivoistuttavaa kyllä millään 😁

Enemmänkin hyvän mielen tarina.

Vierailija
65/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten on vaan ajateltu, että mainitaanpa päivän tapahtumista?

Älä vaan kerro työpaikkaasi tai koulutustasi facebookissa. Tai että olet saanut lapsen. Laita se ainakin sitten julkiseksi, että pääsen edes kommentoimaan miten sullakin oma kehu haisee.

Vierailija
66/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä millaisista päivityksistä AP puhuu, mutta suomalaistenhan mielestä kaikki on itsekehua ja itsensä korostamista jos mitenkään ilmaisee omasta mielestään oleva millään tavalla kastematoa kummempi.

Sinusta on ok tehdä video, jossa lukee x on sankari?! Hei kaverit ottakaa kamerat esille niin menen taluttamaan tuon rouvan autoon, joka ehkä vaan odotti kyytiä olematta edes avun tarpeessa ja vielä kuvata niin, että rouva on selvästi tunnistettavissa?

Eihän tuo kirjoittaja sellaista sanonut:).

Vierailija
67/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa outoa kun minä en ole moista facessa huomannut, mun kaverit ja ryhmien jäsenet ei varmaan sit koskaa auta ketää millää lailla :(

En muista, että yksikään kaveistani tai ryhmieni jäsen olisi näitä päivityksiä tehnyt, mutta jakojen kautta esim. tuo täälläkin esille tullut McDonald's tapaus on tuttu.

Vierailija
68/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan kerro työpaikkaasi tai koulutustasi facebookissa. Tai että olet saanut lapsen. Laita se ainakin sitten julkiseksi, että pääsen edes kommentoimaan miten sullakin oma kehu haisee.

Onko pakko olla noin lapsellinen?

Vierailija
69/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko olla mielensäpahoittaja?

Vierailija
70/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko olla mielensäpahoittaja?

Edellisen kysymyksen voisi toistaa...

Vierailija
71/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei kritisoida päivityksiä vaan sitä tapaa miten ne asiat esitetään.

Vierailija
72/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuttu ilmiö tuollaiset videot. Aloituksessa määrittelet tosin tämän sinua raivostuttavan ilmiön paljon laajemmin ja väljemmin. Ensi kerralla kannattaa ehkä olla jo aloituksessa tarkka.

Vierailija
73/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuttu ilmiö tuollaiset videot. Aloituksessa määrittelet tosin tämän sinua raivostuttavan ilmiön paljon laajemmin ja väljemmin. Ensi kerralla kannattaa ehkä olla jo aloituksessa tarkka.

En vaan ole kyseistä aloitusta tehnyt. Ehkä ensi kerralla otat huomioon, että täällä on muitakin kuin vain aloittaja.

Vierailija
74/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maailman vaatimattomin ihminen!

Vierailija
75/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maailman vaatimattomin ihminen!

Ok.

Vierailija
76/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "raivoistuta" yhtään kun pysyy erossa fakebookista.

Vierailija
77/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun teette jaon kuvineen ja videoineen, kuinka MINÄ autoin pulassa olevaa...laittakaa se julkiseksi, että siihen voi suoraan kommetoida mitä mieltä olen huonosti piilotetusta itse korostuksesta!

Vaan itsekkäät paskat, jotka ei itse koskaan auttaisi ketään, voi suuttua siitä, jos joku muu tekee hyvän teon. Hyvillä teoilla saa minun puolestani "kehuskella" paljon enemmän kuin monilla turhemmilla ja itsekeskeisemmillä asioilla...

Vierailija
78/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan itsekkäät paskat, jotka ei itse koskaan auttaisi ketään, voi suuttua siitä, jos joku muu tekee hyvän teon. Hyvillä teoilla saa minun puolestani "kehuskella" paljon enemmän kuin monilla turhemmilla ja itsekeskeisemmillä asioilla...

Itse teostahan tässä ei ole ketään suuttunut vaan tavasta miten se auttaminen tuodaan esille.

Vierailija
79/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit nähnyt sen vaivan, että olisit ketjun lukenut niin olisit huomannut ettei kukaan ole kritisoinut itse auttamista tekona, ei ap, ei ketään muukaan. Hyvillä teoilla pitää kehuskella ja se on täysin hyväksyttävää. Sen voi tehdä hyvällä maulla (ilman autettevan kasvoja) tai todella mauttomasti.

Vierailija
80/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Altruistista tekoa ei olekaan. Aina kaiken takana on jollakin tavalla itselle tuleva hyvä.

Viisautta Frendeistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä