Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin raivoistuttava facebook illmiö!

Vierailija
11.03.2016 |

Kun teette jaon kuvineen ja videoineen, kuinka MINÄ autoin pulassa olevaa...laittakaa se julkiseksi, että siihen voi suoraan kommetoida mitä mieltä olen huonosti piilotetusta itse korostuksesta!
Hienoa, että autatte! Mutta, oma kehu haisee!

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi asia, mitä "ei saa" laittaa facebookiin. Olen tämän asian takia paininut. Ei sillä, että olisin kovinkaan usein auttanut ihmisiä. Mutta jos näin olisi käynyt, se olisi jollain tapaa normiarjesta poikkeavaa kirjoitettavaa. Tykkään päivittää elämästäni, mutten kaikkea. Esim "pesin pyykkiä" ei ole päivitts, jonka näkisit sivullani. Hassuista sattumuksista tulee useimmiten kirjoitettua, mutta jos siinä on sattunut niin, että olisi itse auttanut jotain, ei voisi päivitystä tehdä, koska sitten se olisi sen auttamisen korostamista. Vaikka sellaisista tulee tehtyä yleensäkin päivityksiä, mitkä ovat saabeet ajattelemaan, nauramaan tai nolottamaankin.

Vierailija
22/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras oli se kohu mikä tuli siitä "annoin lapselle kassajonossa 50 senttiä! " :DDD

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/pikkupojalta-puuttui-50-sen…

Hahahaha, ei jumalauta. Tää on kyllä maailman uskomattomin bullshit-stoori. Kaiken kruunaa tuo ylisentimentaalinen loppu, jossa pieni poika pitää tätä vilpitöntä ja vanhurskasta hyväntekijäänsä uutena Messiaksena tai vähintäänkin Mooseksen pikkuserkun reinkarnaationa.

––––––––––––––––

Minä en ikinä tuu unohtaa niitä silmiä 😍 Tänään cittarin kassalla mielessäni kirosin pakatessani kuinka paljon kauppakassit painaisi..ajatus katkesi kun kassatäti sanoi takana olevalle pienelle pojalle "otatko näistä toisen kun sulla ei riitä rahat", käännyin ja kysyin paljonko puuttuu? Kassatäti hiukan surullisen näköisenä sanoi "50senttiä". Katsoin sen pienen pojan ostoksia, hihnalla oli iittalan lasilautanen ja suuri ruusukimppu. Sanoin äkkiä "minä maksan sen". Poika kääntyi muhun päin ja tuijotti suoraan syvälle silmiin, silmäkulmaan nousi kyynel ja hän sanoi "kiitos", hän vain tapitti katsoa mua silmiin niillä sinisillä kostuneilla silmillään. Olen kuullut sanan kiitos elämäni aikana monesti, mutta tänään tuo poika todella tarkoitti sitä. Se sana kiitos ja ne silmät kyynelineen jäi niin mieleen, pohdin matkalla että mahtoiko äidilleen viedä kukkia ja lautasta lahjaksi kun yksin oli ostoksilla. Olin niin hämmentynyt että ajoin työpaikankin ohi vaikka oli tarkotus käydä hakemassa tarvikkeita sieltä

––––––––

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolla antaisit ap kyllä idiootin ja kateellisen kuvan itsestäsi :D Miksi pitää lukea saati kommentoida juttuja, joista ei ole pätkääkään kiinnostunut.

Vierailija
24/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole kaikkien Facebook-vuosien aikana vastaan mitään tuohon viittaavaakaan, mistä ap puhuu.

Tai jos oikein pinnistän, niin olisiko joku joskus pyytänyt lisää jäseniä porukkaan joka kampanjoi koulukiusaamista vastaan. Joku maininnut tehneensä kunnon kevätsiivouksen ja rontanneensa tavarat kierrätykseen. Viime aikoina joitakin mainintoja villasukkien kutomisen kanssa taistelusta, kun niitä kudotaan yhteen lahjoituskampanjaan.

Ei kyllä ole tuntunut yhtään ikävältä eikä huomionhakuiselta. Onko tässä olemassa jokin ikäpolviero? Olen nimittäin jo 45 ja kaverit samoja ikiä.

On.

t. N55

En sanoisi...viimeisimän videon oli jakanut lähes 50v. mies ja tytön käytöstä ruokkii sydämillä ihan teidänkin ikäiset.

Ap

Vierailija
25/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuolla antaisit ap kyllä idiootin ja kateellisen kuvan itsestäsi :D Miksi pitää lukea saati kommentoida juttuja, joista ei ole pätkääkään kiinnostunut.

Lukemisen on lopettanut jo vuosia sitten parin rivin jälkeen. Ja tuo kateuskortti on jo niin vanha vasemmistoagitaattorien taktiikka johtaa keskustelun varsinaisesta aiheesta henklökohtaisuuksiin ja siitä eipäs, juupas tasolle, että se ei hetkauta suuntaan, jos toiseenkaan.

Vierailija
26/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi asia, mitä "ei saa" laittaa facebookiin. Olen tämän asian takia paininut. Ei sillä, että olisin kovinkaan usein auttanut ihmisiä. Mutta jos näin olisi käynyt, se olisi jollain tapaa normiarjesta poikkeavaa kirjoitettavaa. Tykkään päivittää elämästäni, mutten kaikkea. Esim "pesin pyykkiä" ei ole päivitts, jonka näkisit sivullani. Hassuista sattumuksista tulee useimmiten kirjoitettua, mutta jos siinä on sattunut niin, että olisi itse auttanut jotain, ei voisi päivitystä tehdä, koska sitten se olisi sen auttamisen korostamista. Vaikka sellaisista tulee tehtyä yleensäkin päivityksiä, mitkä ovat saabeet ajattelemaan, nauramaan tai nolottamaankin.

Ihmiset ovat kovin erilaisia. Mulla on FB:ssä kavereita, joiden elämä heidän seinäänsä seuraamalla on äärimmäisen kurjaa, ankeaa ja koko ajan tapahtuu kaikkea kamalaa. Joidenkin elämässä taas ei tunnu olevan mitään muuta kuin hankinnat, jonkun elämässä koirat, jonkun elämässä lapset ja/tai puoliso. Minä päivitän omalle seinälleni niitä elämäni tapahtumia, joista mulle on tullut hyvä mieli... olipa sitten kyse pienestä tai isosta asiasta. 

Vierailija
27/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole kaikkien Facebook-vuosien aikana vastaan mitään tuohon viittaavaakaan, mistä ap puhuu.

Tai jos oikein pinnistän, niin olisiko joku joskus pyytänyt lisää jäseniä porukkaan joka kampanjoi koulukiusaamista vastaan. Joku maininnut tehneensä kunnon kevätsiivouksen ja rontanneensa tavarat kierrätykseen. Viime aikoina joitakin mainintoja villasukkien kutomisen kanssa taistelusta, kun niitä kudotaan yhteen lahjoituskampanjaan.

Ei kyllä ole tuntunut yhtään ikävältä eikä huomionhakuiselta. Onko tässä olemassa jokin ikäpolviero? Olen nimittäin jo 45 ja kaverit samoja ikiä.

Kyse ei taida olla siitä, että ne olisi kaverit jotka näitä "aloituksia" tekee vaan ne tulee jakojen kautta esille hyvin eri ikäistenkin seinille. Hyvin usein kyse on nuorista naisista. Onko nuoret naiset vaan niin masentuneita, epävarmoja, jne, että heidän minärakenne paranee positiivisesta palautteesta joka tälläinen jako heille tuo.

Vierailija
28/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok laittaa jako, tulin hyvälle mielelle kun annoin 50s senttiä. Mutta jos siitä kirjoittaa oman elämänkerran, jossa on itse se sankari ja kaikki muut kusipäitä jotka ei saamaa tehnyt.

Auttaminen on vähentenyt niin paljon, että siitä on tullut erityisomimaisuus jota ei kaikista löydy, mutta osa tekee siitä liian suuren numeron.

Vierailija
29/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukemisen on lopettanut jo vuosia sitten parin rivin jälkeen. Ja tuo kateuskortti on jo niin vanha vasemmistoagitaattorien taktiikka johtaa keskustelun varsinaisesta aiheesta henklökohtaisuuksiin ja siitä eipäs, juupas tasolle, että se ei hetkauta suuntaan, jos toiseenkaan.

Sinun pitäisi päästä huomauttamaan toisen itsekorostuksesta, mutta kukaan ei saa syyttää sinua kateelliseksi ;)

Vierailija
30/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse siitä Prisman tapauksesta, jossa tyttö auttoi jonkun autoon? Jäin vaan mietyttämään ei kai sentään kuskin paikalle. Ja toiseksi, jos se vaan odotti kyytiään siinä?

Vierailija
31/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi päästä huomauttamaan toisen itsekorostuksesta, mutta kukaan ei saa syyttää sinua kateelliseksi ;)

Se, että ei hetkauta suuntaan jos toiseenkaan tarkoitaa nimenomaan juuri sitä, että kukaan ei saa syyttää. :D

Ap

Vierailija
32/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kassajonon poika-päivitys ei mitenkään itsekorostus motiivina ole tehty.

Nainenhan kerrtoo vaan erikoisesta tapahtumasta eteenpäin:).

Hupaisaa, kun pojan äiti viestitti, että poika haluaa tarjota jäätelöt... 💗

Ja tarjosi kanssa!!

Miten tästäkin stoorista halutaan repiä jotain pahaa?

Vierailija
33/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jos joku julkaisee kuinka on auttanut jotakin. Ehkä joku ottaa siitä opikseen ja auttaa itsekin seuraavan kerran hätää tarvitsevaa. En todellakaan usko että kaikki tekevät tätä vain kehutulvan kalastelemiseksi. Suomi on kyllä just tämmönen maa, että aina pitää olla nöyrä ja kulkea pää kumarassa, koskaan ei saisi itsestään edes positiivista sanaa sanoa.

Vierailija
34/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ei hetkauta suuntaan jos toiseenkaan tarkoitaa nimenomaan juuri sitä, että kukaan ei saa syyttää. :D

Ap

No kovinpa sitä sitten kuitenkin täytyi todistella "vasemmistoagitaattorien taktiikaksi" jne. :D Mutta äl nyt itsees ota.

Vierailija
35/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras oli se kohu mikä tuli siitä "annoin lapselle kassajonossa 50 senttiä! " :DDD

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/pikkupojalta-puuttui-50-sen…

Hahahaha, ei jumalauta. Tää on kyllä maailman uskomattomin bullshit-stoori. Kaiken kruunaa tuo ylisentimentaalinen loppu, jossa pieni poika pitää tätä vilpitöntä ja vanhurskasta hyväntekijäänsä uutena Messiaksena tai vähintäänkin Mooseksen pikkuserkun reinkarnaationa.

Minä en ikinä tuu unohtaa niitä silmiä 😍 Tänään cittarin kassalla mielessäni kirosin pakatessani kuinka paljon kauppakassit painaisi..ajatus katkesi kun kassatäti sanoi takana olevalle pienelle pojalle "otatko näistä toisen kun sulla ei riitä rahat", käännyin ja kysyin paljonko puuttuu? Kassatäti hiukan surullisen näköisenä sanoi "50senttiä". Katsoin sen pienen pojan ostoksia, hihnalla oli iittalan lasilautanen ja suuri ruusukimppu. Sanoin äkkiä "minä maksan sen". Poika kääntyi muhun päin ja tuijotti suoraan syvälle silmiin, silmäkulmaan nousi kyynel ja hän sanoi "kiitos", hän vain tapitti katsoa mua silmiin niillä sinisillä kostuneilla silmillään. Olen kuullut sanan kiitos elämäni aikana monesti, mutta tänään tuo poika todella tarkoitti sitä. Se sana kiitos ja ne silmät kyynelineen jäi niin mieleen, pohdin matkalla että mahtoiko äidilleen viedä kukkia ja lautasta lahjaksi kun yksin oli ostoksilla. Olin niin hämmentynyt että ajoin työpaikankin ohi vaikka oli tarkotus käydä hakemassa tarvikkeita sieltä

––––––––

Se oli vasta ystävyyden alku, ei mikään loppu. Pojalla oli sitäpaitsi hyvät käytöstavat.

Onko sinulla?😉

Vierailija
36/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olenkin hyvä ihminen, kun annoin ei niin siistille miehelle 10senttiä, joka puuttui tupakka-askista. Mies niin kauniisti kiitti.

Oikeesti mulla oli kiire ja v..ti edessä 5 sentisiä laskeva haiseva ukko.

Töihin matkalla ajattelin että olikohan se rikkonu lapsensa säästöpossun.

Vierailija
37/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kassajonon poika-päivitys ei mitenkään itsekorostus motiivina ole tehty.

Nainenhan kerrtoo vaan erikoisesta tapahtumasta eteenpäin:).

Hupaisaa, kun pojan äiti viestitti, että poika haluaa tarjota jäätelöt... 💗

Ja tarjosi kanssa!!

Miten tästäkin stoorista halutaan repiä jotain pahaa?

Taisit olla itse tuon 50 sentin antaja, kun jatkat huomion kerjäämistä täälläkin.

Vierailija
38/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä jos joku julkaisee kuinka on auttanut jotakin. Ehkä joku ottaa siitä opikseen ja auttaa itsekin seuraavan kerran hätää tarvitsevaa. En todellakaan usko että kaikki tekevät tätä vain kehutulvan kalastelemiseksi. Suomi on kyllä just tämmönen maa, että aina pitää olla nöyrä ja kulkea pää kumarassa, koskaan ei saisi itsestään edes positiivista sanaa sanoa.

Sitä ei varmaan kiistä ketään, että näitä jakoja ei olisi hyvä tehdä. Mutta tapa, jolla se tuodaan esille on väärä jos korostetaan sitä omaa sankaruutta.

Vierailija
39/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavampi sekä lukea että itse päivittää kiitoksia, kun on saanut apua kuin auttanut.

Vierailija
40/80 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako nämä autettavat sitten päätyä tälläisille videoille, jotka päätyvät julkiseen jakoon? Onko näiden videon tekijöille edes tullut mieheen kysyä haluatko he mukaan tälläsiin julkisuus tempauksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi