Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heitin juuri kaiken leipomani roskiin. itkettää .

Vierailija
10.03.2016 |

Yritin yllättää perheen leipomalla ja niin mies kuin lapsetkin olivat naama nurinpäin "hyiiii".

mies olisi tahtonut kuulemma enemmin vaikka kinkkupiirakkaa ja lapset
mokkapaloja tai mutakakkua!

Tein tiikerikakun kookoksella ja banaani/pähkinä/kaurahiutale keksejä. 5 v ottti yhden keksin ja söi puolet, 8v nakersi vähän kuivakakkua ja 11v ei maistanut kumpaakaan.
Minulla kilahti ja kippasin kaiken roskiin ilmoittaen, etten saatana leivo enää mitään kun ei kelpaa!
Ostetaan tästä lähtien kaupan keksejä sitten, jos ne eivät olisi "hyi" ja "yäk" ja "onko pakko syödä".

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mies lähti hakemaan suklaajätskiä kaupasta ja minä lähden kaverille kahville. Mässäilkööt keskenään!

Ap

Lapsellista aloittaa riita tuollaisesta asiasta. Koita nyt jo hyvä ihminen leppyä.

Vierailija
42/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiittämättömät perheenjäsenet minusta. Olisin varmaan itse pitänyt tunnin saarnan itkemisen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita kaurahiutale/banaani-keksejä ylistettiin Iltalehden linkissä "lasten suosikeiksi " ja "helpoksi herkuksi ilman rasvaa".

No eipä uponnut omiin ipanoihin..

ap

hei haloo... lehtijutuissa varmaan jotain avokado-kurkku -smoothietakin voidaan nimittää lasten herkuksi, mutta ei se tarkoita, että kaikki ipanat sitä riemusta kiljuen joisivat. Kaikkeen ei kannata muutenkaan uskoa mitä lehdissä sanotaan ;).

Vierailija
44/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kiittämättömät perheenjäsenet minusta. Olisin varmaan itse pitänyt tunnin saarnan itkemisen sijaan.

Mitä iloa/hyötyä on sellaisesta kiitollisuudesta, joka on syntynyt marttyyriuden tai pelon seurauksena. Minusta on paljon terveempää, että kotona tuttujen ja turvallisten ihmisten keskellä saa sanoa asiat suoraan. Jos meillä ruoka on pahaa, sen todellakin saa sanoa. Miksi läheiselle ihmiselle pitäisi näytellä jotakin. Makuasiat ovat makuasioita. Välillä ruoka on pahaa, ja joku toinen päivä taas parempaa. Hyvänä päivänä on jopa jotain tosi lemppariruokaa. Sellaista elämä on.

Vierailija
45/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt tismalleen samalla tavalla. Ja tiedän, että se on äkkipikaista ja lapsellista ja tyhmää, mutta entäs sitten? Niin on toisen vaivannäön lyttääminenkin. Onneksi oma perheeni ei ole nirso ainakaan noin niinkuin makeiden tarjottavien suhteen.

Vierailija
46/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivinen palautekin on arvokasta. Nyt ainakin tiedät, mistä miehesi ja lapset tykkäävät. Kannattaa leipoa niitä ensi kerralla.

Ymmärrän, jos ap:tä ei huvita enää leipoa tuollaisen palautteen jälkeen. Perheenjäsenet olisivat kohteliaina voineet edes maistaa. Tuskin se niin pahaa on.

Vierailija
47/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiikerikakku on inhaa...

Vierailija
48/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias maistaa ruokaa, joten ap vetää kilarit ja heittää kaiken roskikseen? Onko sinulla MITÄÄN itsehillintää tai itsekunnioitusta? Eipä kai, kunhan nyyhkit sielä ja tekstailet vauvalle. Mitä ihmeen tapoja sinä odotat viisivuotiaalta, kun itselläsi ei ole edes alkeellisia?

Vierailija
49/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi minuakin suututtanut. :/ Empatiat on sun puolella!

No mitäs vittua se Ap niillä tekee?

Vierailija
50/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkonen dramaqueen toi ap. Minkähänlaista marttyyrin esittämistä ton perheen joulut on..

Eiköhän sen lapset ole kymmenen vuoden kuluttua kertomassa, että kotona on paha olla ja äiti on tuhonnut heidän psyykensä.

Vierailija
51/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu siinä on, että sitä saatanan kookosta täytyy tunkea joka paikkaan? Se on vittumaisen makuista muutenkin.

Vierailija
52/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömiä kakaroita! Mistähän lie ovat oppineet?

Vierailija
53/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on oikeasti täynnä todella ilkeitä ja pahoja psykopaatteja.

Heti jos joku kertoo jostain kokemuksesta jossa häntä on kohdeltu huonosti, (tämä aloitus ja vaikkapa tuo jossa mies suuttui kun toinen ei tyyliin halunnu syödä hänen spermalla ruikkimiaan elintarvikkeita) niin jo on vaikka kuinka monta neuvojaa rääkymässä, että sun täytyy pyytää anteeksi ja madella enemmän.

Ihan totta. Kun tulet mulle syömään, pistän sulle kahvia johon sekoitan suolaa, ja kun yökit sitä, viskaan loppupannullisen sun päälle ja sitten SINÄ pyydät anteeksi. Olisikohan aika rajoitta tuota "psykopaattien" näkemistä kaikkialla? Sinua ei voi oikein ottaa vakavissaan. Seuraavaksi varmaan diagnosoit narsismin koko palstalle kollektiivisesti? Salli mun nauraa. Et myöskään tunnu ymmärtävän, miten epävakaa ja pelottava ap on lapsilleen, joilla ei muuta ole kuin hänet ja isänsä. Toinen maistaa vähän ruokaa, ja ap saa raivokohtauksen ja viskoo ruokia ympäriinsä? Eikö ihan oikeasti sinulla mikään varoita, että tämä ei ole nyt normaalia eikä hyvää käytöstä.

Vierailija
54/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi sentään, sä et vaan osaa leipoa!!!!! :)

Vierailija
55/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako tyrkytät tommosta hiilaripaskaa perheelles? Haluutsä että niistä tulee jotain sairaita läskejä? Häpeäisit!

Vierailija
56/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pimee tyyppi tämä aloittaja.

Jos kerran itse olet saanut laihdutettua ja lopetettua läskien keräämisen, niin miksi sun miestä ja lapsia pitää moisilla läskiinnyttäjillä kiusata?

Itse inhoan kaikkia pullia, kakkuja, torttuja ja sun muita. Mun äiti on juuri sun kaltainen marttyyri, että kun minä niin mieleni pahoitan jos ette edes maista - vieläkin, yli kahdeksankymppisenä. 

Tee miehelle ja lapsille terveellisiä herkkuja. Älä leivo.

Vierailija
57/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leivon paljon, mutta hyvä tiikerikakku on sellainen, jota en todellakaan ala edes väsäämään tuosta vain. Onnistuakseen se vaatii paneutumista, eikä todellakaan mitään kokoosta siihen! Kuulostaa kamalalta, anteeksi vain. Itsekin joskus tehnyt epäonnistuneita kokeiluja, ja myös kookoksen kanssa joten siitä luovuin jo vuosia sitten. Sitä kun lisää niin tekee kaikesta jotenkin raskaan makuista, peittää muut maut alleen ja tulee vain hirveä jano. 

Nuo keksitkin kuulostavata pahoilta. Itse tehnyt myös vastaavia kokeiluja. Parhaat tulee niistä isoista suurimoista. Ylipäätään olen huomannut, että useimmat leivonnaiset ovat parhaita perinteisinä ja mahdollisimman yksinkertaisian. No ehkä meille aikuisille maistuu jokin banaanileipäkin täynnä pähkinöitä yms., mutta lapsille ja vieraille leivottaessa ei kannata tehdä ihme kokeiluja. Ne kokeilut on melkeinpä itse syötävä, muille perinteistä ja yksinkertaista, mutta maukasta. 

Vierailija
58/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei missä se resepti noihin kekseihin löytyy? Luin sen, mutten enää löydä....

Vierailija
59/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sanoa, että parhaat kaurakeksit tulee niistä isoista hiutaleista. 

-58

Vierailija
60/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5-vuotias maistaa ruokaa, joten ap vetää kilarit ja heittää kaiken roskikseen? Onko sinulla MITÄÄN itsehillintää tai itsekunnioitusta? Eipä kai, kunhan nyyhkit sielä ja tekstailet vauvalle. Mitä ihmeen tapoja sinä odotat viisivuotiaalta, kun itselläsi ei ole edes alkeellisia?

no ei se viisivuotias olisi minuakaan haitannut, mutta mies ja ne isommat... todella törkeää käytöstä.

jos minun perheeni sanoisi noin, en kyllä leipoisi mitään todella pitkään aikaan. saisivat itse leipoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan