Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat naiset katkeria?

Vierailija
28.06.2020 |

Olen huomanut että minua vanhemmat naiset ovat usein hyvin tylyjä meille nuorille naisille. En toki sano että aina asia on näin, mutta hyvin usein tätä huomaa.
Olen kuitenkin sen verta älykäs, että ymmärrän mistä se voisi juurtua. Miehistä. Miehet ovat kautta aikojen vaihtaneet vaimojaan nuorempaan yms antaneet aihetta naisille olla mustasukkaisia nuoremmista sukupuolensa edustajista.

Oletteko koskaan miettineet että juuri tästä syystä useasti naiset ovat tylyjä toisilleen?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyly kaikille idiooteille.

Vierailija
2/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tyly kaikille idiooteille.

Samoin. Olen tyly myös miehille. Täysin tasapuolisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempi nainen. En ole koskaan enkä missään tilanteessa kadehtinut nuoria naisia.

Vierailija
4/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi osansa olla toki hormonaalisilla muutoksillakin, mitä naisen kehossa tapahtuu kun tiettyjä rajapyykkejä saavutetaan.

Vierailija
5/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan iästä riippumatta ovat myös. Naisilla on usein tapana tapella samoista miehistä mikä aiheuttaa ongelmia.

Vierailija
6/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mkä on vanhempi nainen?

30+? 40+? 50+? 60+? 70+? 80+? 90+?

Minä taas olen huomannut, että suurin osa naisista muuttuu entistäkin pehmeämmäksi ja ymmärtäväisemmäksi. Samaan aikaan kyllä eivät siedä kakkaa niskaansa samalla lailla kuin ennen, vaan todellakin tuovat kielteisiä asioita ja ilmiöitä ilmi.

Olen itse hyvin kiitollinen siitä, miten vanhemmat naiset ovat minua kohdelleet ja kohtelevat yhä. On myös virkistävää, kun 52v saa lisää tietoa ja ymmärrystä itseään vanhemmilta.

Vierailija
7/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Olet ilmeisesti tuollainen vanhemman miehen uusi, nuori vaimo? Vielä älykäskin. Olet todellinen löytö.

Itse olen pitkässä ja onnellisessa liitossa, mutta olen ajatellut asian niin, että jos siihen tulee kaikesta huolimatta muutos, niin ei sille sitten mitään mahda. Toista ei voi omistaa, eikä pakottaa olemaan väkisin yhdessä. Puoliso lähtee, jos on lähteäkseen, mutta pitää muistaa, että kun sen on tehnyt kerran, voi tehdä toistekin. Sitä ei uusi vaimo aina tule ajatelleeksi.

Olethan ap ottanut huomioon sen, että henkilökemiat ovat aika suoraan verrannollisia ihmisen käytökseen?

Vierailija
8/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n äiti, tädit ja isoäidit ovat noin toimineet, niin eihän siihen voi vastaan laittaa.

Vierailija
9/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne harppuilut ja riivinrautailut ole turhasta syntynyt.

Vierailija
10/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok Jarmo 45 v.

Vierailija
11/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asiaa huomannut. Minusta ikävät ihmiset ovat ikäviä iästä ja sukupuolesta riippumatta.

Olen törmännyt hyviin ikäviin miehiinkin ja ikäviin nuoriin naisiin. Erityisesti silloin kun olin itsekin nuori, oli jotkut ikätoverit varsin vmäisiä.

Vierailija
12/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelikymppinen nainen ja nuoret naiset herättää mulla myötätunnon ja suojelun halun.

Vierailija
13/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas huomannut että Vanhemmat naiset on niitä herttaisempia ja nuoret naiset tympeitä. Olen itse nuori nainen

Vierailija
14/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoret naiset on happamia. Myrkyllisiä ihmisiä. Ilmeisesti iän kertyessä happamuus katkeroituu.

Vierailija
15/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet nuoret naiset on happamia. Myrkyllisiä ihmisiä. Ilmeisesti iän kertyessä happamuus katkeroituu.

Tämä. En ole kohdannut mitään huonoa käytöstä vanhemmalta naiselta mitä en olisi kohdannut myös nuorelta. Sama ihmistyyppi se vain on.

Vierailija
16/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tympeää käytöstä vähän yli 20 vuotiailta naisilta että katsotaan yli 40 vuotiasta kuin halpaa makkaraa. Sitten olen huomannut noin yli 55vee naisilta tympeää mulkoilua esim. kaupassa 40 vuotiasta kohtaan. Ikäiseni ihmisiltä en ole huomannut sen kummempaa käytöstä hyvään tai pahaan. -n47

Ja kyllä joistakin ihmisistä tulee todella katkeria ja ilkeitä vanhemmiten. Mutta miten se olisi jonkun toisen vika niin sitä en ymmärrä? Kannattaa katsella vaan peiliin että mitä sieltä näkyy ennenkuin alkaa toisia mulkoilla jne.

Vierailija
17/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, palstamies.

Sama tilanne on miehillä eli vanhat ja kaljuuntuneet läskimiehet eivät osaa olla kohteliaita nuorilla ja seksikkäille miehille, jotka eivät tarvitse sinisiä pillereitä. 

Varmaan noinkin, mutta se mistä ei useasti puhuta, on nuorten miesten aivan jumalaton kateus ja katkeruus hyväkroppaista ja komeakasvoista sekä menestynyttä nelikymppistä miestä kohtaan. Ajattelevat ilmeisesti että ovat epävarmoilla vesillä tyttiksensä suhteen, ja oikeassahan he ovatkin. Menestynyt ja komea nelikymppinen elämänsä parasta aikaa elävä vapaa mies peittoaa nuoremmat mennen tullen =)

Vierailija
18/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs silloin nuori ihan kivan näköinen nainen kysyi minulta 'Tiedätkö mistä niitä katkeria keski-ikäisiä akkoja tulee'? No en osannut vastata. Vastaus oli: 'katkerista nuorista naisista' (siis ajan kanssa).

En tiedä mikä tämän nuoren neidon oli katkeroittanut, oli kuitenkin fiksu ja ihan kauniskin.

Vierailija
19/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, palstamies.

Sama tilanne on miehillä eli vanhat ja kaljuuntuneet läskimiehet eivät osaa olla kohteliaita nuorilla ja seksikkäille miehille, jotka eivät tarvitse sinisiä pillereitä. 

Alfan ei tarvitse nöyristellä. Nöyristely on teidän nuorten asia.

Vierailija
20/62 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sitä tapaa tyhmiä ja tylyjä 20v ikäisiä kuin vastaavia 60v ikäisiä. Tyhmyys kun on semmoinen piirre ihmisessä, että se vie ripeästi kohti hautaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi