Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heitin juuri kaiken leipomani roskiin. itkettää .

Vierailija
10.03.2016 |

Yritin yllättää perheen leipomalla ja niin mies kuin lapsetkin olivat naama nurinpäin "hyiiii".

mies olisi tahtonut kuulemma enemmin vaikka kinkkupiirakkaa ja lapset
mokkapaloja tai mutakakkua!

Tein tiikerikakun kookoksella ja banaani/pähkinä/kaurahiutale keksejä. 5 v ottti yhden keksin ja söi puolet, 8v nakersi vähän kuivakakkua ja 11v ei maistanut kumpaakaan.
Minulla kilahti ja kippasin kaiken roskiin ilmoittaen, etten saatana leivo enää mitään kun ei kelpaa!
Ostetaan tästä lähtien kaupan keksejä sitten, jos ne eivät olisi "hyi" ja "yäk" ja "onko pakko syödä".

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin syönyt itse hyvällä omallatunnolla ja pakastanut loput itselleni tulevia päiviä varten. Mutta ymmärrä, että harmittaa.

Vierailija
2/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit syönyt kaiken itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai teillä ole pakko syödä herkkuja?

Vierailija
4/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh... Anteeksi nyt, mutta tiikerikakusta täytyy kai pitää, että se maistuisi hyvältä. Itse en ainakaan aikuinen ihminen saa kuivakakkuja alas kuin palan kohteliaisuuden vuoksi. Mikset leipoisi mutakakkua itse ja tekisi jotain hieman herkullisempia keksejä, vaikka pinjansiemenkeksejä tai sitruunamantelikeksejä? Älä nyt ainakaan itke, tuskin vika on taidoissasi.

Vierailija
5/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit leipomuksia joista perhe ei tykkää? Vai onko sulla vaan uskomattoman kiittämätön perhe?

Vierailija
6/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että raivostuttaa ja tuntuu pahalta kun on nähnyt vaivaa ja sitten kiittämättömät kakkiaiset mitätöivät aikaansaannoksesi ja käyttäytyvät ala-arvoisesti.

En pidä ruuan haaskaamisesta ja roskiin mättämisestä mutta olisin varmaan tehnyt ihan samoin.

Pistäpä niille ronkujille nyt oikeasti jotkut säännöt miten käyttäydytään ja vaadi anteeksi pyynnöt.

Muista ettet todellakaan ihan heti leivo mitään, tai jos haluat leipoa et anna heille mitään jos eivät pyydä anteeksi.

Nykyaikana kun ei osata arvostaa sitä että on ylipäätään ruokaa. Kaiken maailman kokkiohjelmissa ruokaa yökötellään ja haukutaan paskaksi.

Siitä ei ole oikeasti suhteellisen pitkäkään aika kun suurina nälkävuosina ihmisiä löytyi tien varsilta nääntyneinä, ja heillä oli suussa omaa ulostetta jota yrittivät syödä.

Vierailija
7/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ostaa mitään kaupan keksejä, ainakaan sinun rahoillasi.

Vierailija
8/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut kahdessa vuodessa 15kg, nykyään jos leivon niin leivon vain muille!

Otin minä yhden keksin, mutta en nyt sentään alkanut kaikkea yksin syödä..

ja noita ei kait voi pakastaakaan.

jotenkin keitti bain yli, vapaapäiväni meni hukkaan ja sain kaupanpäälle pahan mielen :'(

Ap

Vierailija
9/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä ne leipomukset olivat, mutta noin ei käyttäydytä ruokapöydässä. Jos toisen tarjoamaa ei haluta syödä, kiitetään tarjottavista, keksitään kohtelias syy kieltäytyä ja jos mahdollista, maistetaan silti vähän. Olisi varmaan aika ottaa koko perheelle miestä myöten käytöstapakuuri.

Vierailija
10/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten edes itsellesi kelvannut?

Vierailija
11/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituisen kuuloiset eväät - epäilyttää jopa, että ehkä maku ei miellyttänyt todellakaan! Tosin kyllä erään kirjoittajan pinjansiemenkesksitkin kuulostavat erikoisilta! Kysyitkö, mitä haluaisivat? Parempi onni ensi kerralla!

Vierailija
12/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh, onko perheelläsi huonoja kokemuksia leipomisestasi?

Oikeastaan tekisi mieli kysyä että onko sinulla edes perhettä kun nuo perheenjäsenesi eivät oikein sovi normaali-ihmisten muottiin :)

Vierailija
13/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit leipomuksia joista perhe ei tykkää? Vai onko sulla vaan uskomattoman kiittämätön perhe?

Olen kyllästynyt mokkapaloihin ja kääretorttuihin, halusin kokeilla jotain muuta. Muistan että joskus tein tiikerikakkua ja lapset söivät ihan onnessaan maidon kanssa, en tiedä

miksei enää maistu !

ap

Vierailija
14/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minuakin suututtanut. :/ Empatiat on sun puolella!

Vierailija
15/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinun vanhemmillasin tapana huutaa vittua ja paskaa ja raivota sinulle, kun olit lapsi? Kivaa ja turvallista lapsuutta siirrät eteenpäin. Jos kruunua kaipaat tekemisistäsi, marttyyrejä saadaan uskonsodista.

Vierailija
16/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla harjoituksen puutetta, perhe ei ole tottunut kotileivonnaisiin. Ei muuta kuin uutta yritystä, kyllä ne joskus alkavat kelpaamaan kun et osta muuta tilalle. Meiilä nuo olisivat menneet parempiin suihin parissa minuutissa.

Vierailija
17/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentään. Hali sulle.

Vierailija
18/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktiosi oli aika ylimitoitettu, marttyyrimäinen ja lapsellinen. Sinuna pyytäisin muilta anteeksi huonoa käytöstä. Ehkä hekin sitten älyäisivät omalta osaltaan pyytää anteeksi käytöstään. Molemmilla on nyt vähän peiliin katsomisen paikkaa.

Vierailija
19/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pilaat tiikerikakun kookoksella? Sekoitteletko muutenkin aineita yhteen, esim. pizzaan laitat persikkaa ja mansikoita, makaronilaatikkoon laitat tattaria ja hirssiä ja hernekeittoon broileria?

Vierailija
20/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsi muistaa tästä? Lapsi muistaa, että äiti leipoi stressaantuneena koko päivän. Sitten kun en jaksanut syödä niin paljoa kuin äiti halusi, se sai totaalisen raivarin ja heitti kaikki leivonnaiset roskiin. Mietipä ap miten meni noin niinku omasta mielestä. Ensi kerralla vähän rakentavammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä