Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heitin juuri kaiken leipomani roskiin. itkettää .

Vierailija
10.03.2016 |

Yritin yllättää perheen leipomalla ja niin mies kuin lapsetkin olivat naama nurinpäin "hyiiii".

mies olisi tahtonut kuulemma enemmin vaikka kinkkupiirakkaa ja lapset
mokkapaloja tai mutakakkua!

Tein tiikerikakun kookoksella ja banaani/pähkinä/kaurahiutale keksejä. 5 v ottti yhden keksin ja söi puolet, 8v nakersi vähän kuivakakkua ja 11v ei maistanut kumpaakaan.
Minulla kilahti ja kippasin kaiken roskiin ilmoittaen, etten saatana leivo enää mitään kun ei kelpaa!
Ostetaan tästä lähtien kaupan keksejä sitten, jos ne eivät olisi "hyi" ja "yäk" ja "onko pakko syödä".

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookos ei oikein kuulosta hyvältä tiikerikakussa - ja muutenkin, tiikerikakun teko on taitolaji ja kaikilla ohjeilla ei tule hyvää. Keksitkään eivät kuulosta herkulliselta, banaania, yh. Olisit tehnyt suklaahippukeksejä, taatusti olisivat uponneet.

Vierailija
22/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

#firstworldproblems

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihduttanut kahdessa vuodessa 15kg, nykyään jos leivon niin leivon vain muille!

Otin minä yhden keksin, mutta en nyt sentään alkanut kaikkea yksin syödä..

ja noita ei kait voi pakastaakaan.

jotenkin keitti bain yli, vapaapäiväni meni hukkaan ja sain kaupanpäälle pahan mielen :'(

Ap

Tällaista se on, kun aikuinen onkin lapsi.

Vierailija
24/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään kukaan ei suostuisi syömään kuivakakkua, jos umppaisin siihen kookosta. Mies ja lapset eivät tyykkää kookoksesta. Minä en siitä loukkaannu, sillä kaikesta ei ole pakko tykätä. Onhan ne mokkapalat herkullisempaa.

Vierailija
25/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyri sai taas hiukan kirkkaamman kruunun.

Vierailija
26/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ymmärrän sinua oikein hyvin. Olisin varmaan tehnyt samoin. Minusta teit ihan hyviä tuotteita. Itse en voi sietää mutakakkua sensijaan tiikerikakku kahvin kanssa on ihanaa. Olipa miehesi tömppö. Ehkä voit ensi kerralla kysyä etukäteen ja ottaa lapsia mukaan leipomaan?

Eikö miehesi todellakaan ymmärtänyt että halusit ilahduttaa perhettä? Tuo on kyllä suomalaisille juroille ukoille tyypillistä. Omani on opinut olemaan kiitollisempi. Miehillä muuten epäkohteliaisuuden ja tömppöydrn takana on testosteronin puute. Pyydäpä miestäsi mittauttamaan tyoterv tarkastuksessa.

Onnea laihdutuksesta.

Vierailija
27/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen palautekin on arvokasta. Nyt ainakin tiedät, mistä miehesi ja lapset tykkäävät. Kannattaa leipoa niitä ensi kerralla.

Vierailija
28/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ymmärrän sinua oikein hyvin. Olisin varmaan tehnyt samoin. Minusta teit ihan hyviä tuotteita. Itse en voi sietää mutakakkua sensijaan tiikerikakku kahvin kanssa on ihanaa. Olipa miehesi tömppö. Ehkä voit ensi kerralla kysyä etukäteen ja ottaa lapsia mukaan leipomaan?

Eikö miehesi todellakaan ymmärtänyt että halusit ilahduttaa perhettä? Tuo on kyllä suomalaisille juroille ukoille tyypillistä. Omani on opinut olemaan kiitollisempi. Miehillä muuten epäkohteliaisuuden ja tömppöydrn takana on testosteronin puute. Pyydäpä miestäsi mittauttamaan tyoterv tarkastuksessa.

Onnea laihdutuksesta.

anna mun kaikki kestää... testosteronin mittaukseen, jos mies ei syö kookoskakkua?!?!?

Vierailija
29/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuli kielteistä palautetta ja eiköhän nainen ole heti marttyyrina roskiksen äärellä riehumassa. Ja sitten päälle vielä itkut, kuten asiaan kuuluu. Hohhoijaa...

Vierailija
30/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh.. Ap ei itse syö leipomuksiaan, mutta on kyllästynyt muun perheen herkkuihin. Tekee siis oman mielensä mukaisia, eikä syö itse, vaan muiden pitäisi tykätä ja syödä. Eikö tämä,ole nyt aika ristiriitaista?

Ja kookos tiikerikakussa... Pilallahan se kakku on.

Vierailija
31/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapa vain, kun lapset tulevat teini-ikään. Sitten sitä negapalautetta alkaa tulla ja vähän rankemmassa muodossa. Joku keksin syömättömyys on vielä pientä. Nyt on vielä aikaa kasvattaa lehmän hermoja ja alkaa kasvattaa taitoa ottaa negatiivista teinipalautetta vastaan aikuisen mallilla. Huumori auttaa monesti. Sitä olisi sinunkin kannattanut käyttää tänään. Olisit vienyt leivonnaisesi mieluummin vaikka naapurin harakoille kuin roskikseen ;).

Vierailija
32/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime plikka parsaa! :D

Vierailija
33/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit leipomuksia joista perhe ei tykkää? Vai onko sulla vaan uskomattoman kiittämätön perhe?

Olen kyllästynyt mokkapaloihin ja kääretorttuihin, halusin kokeilla jotain muuta. Muistan että joskus tein tiikerikakkua ja lapset söivät ihan onnessaan maidon kanssa, en tiedä

miksei enää maistu !

ap

Kannattaa kokeilla erilaisia ja etenkin sellaista, josta toiset tykkää, niin jää itsellekin hyvä mieli.

Kuivakakkujen osalta toisia on turha moittia, jos itse et maistanut tai syönytkään. Olen joskus syönyt todellakin epäonnistuneitaa kuivakakkuja.

Ala tehdä sellaisia, joita itse saatat syödä. Yleensä muutkin tykkää, kun itse tykkäät. Ei sen tarvitse olla makeaa, vaan vaikka juuresleipää.

Vierailija
34/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy kohtuullisen paljon vieraita. Tarjoan kahvipöydässä aika monipuolisesti kaikkea, mitä milloinkin. Sen olen huomannut, että kookosleivonnaiset eivät ole oikein kenenkään makuun. Aika harvoin kukaan niitä syö. Ovat kai ällöttävän makeita monen mielestä.

Vierailija
35/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmistuksesi! Olisit nyt kuitenkin pakastanut leipomuksesi vierasvaraksi. Älä ostelekaan mitään keksejä tai muuta hyvää heille.

Vierailija
36/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen dramaqueen toi ap. Minkähänlaista marttyyrin esittämistä ton perheen joulut on..

Vierailija
37/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on oikeasti täynnä todella ilkeitä ja pahoja psykopaatteja.

Heti jos joku kertoo jostain kokemuksesta jossa häntä on kohdeltu huonosti, (tämä aloitus ja vaikkapa tuo jossa mies suuttui kun toinen ei tyyliin halunnu syödä hänen spermalla ruikkimiaan elintarvikkeita) niin jo on vaikka kuinka monta neuvojaa rääkymässä, että sun täytyy pyytää anteeksi ja madella enemmän.

Vierailija
38/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kaurahiutale/banaani-keksejä ylistettiin Iltalehden linkissä "lasten suosikeiksi " ja "helpoksi herkuksi ilman rasvaa".

No eipä uponnut omiin ipanoihin..

ap

Vierailija
39/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies lähti hakemaan suklaajätskiä kaupasta ja minä lähden kaverille kahville. Mässäilkööt keskenään!

Ap

Vierailija
40/132 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi ei suostuisi syömään mitään, missä on pähkinää. En tiedä miksi, mutta ymmärrän, että jos minä itse en tykkää oliiveista, niin kai joku toinen saa olla tykkäämättä pähkinöistä. Ei siitä sen kummempaa numeroa tarvitse tehdä. Minä ajattelen, että se voi ruokkia syömishäiriöitä, jos yrittää pakottaa lapsen syömään enemmän kuin hän haluaa. Ei syömisen pitäisi olla mikään taistelutanner. Herkkuja ei ainakaan pitäisi painostaa syömään. Onko sinulla ap stressiä taustalla? Oliko tämä vain symbolinen syy saada raivari? Onko taustalla jotain muuta patoutunutta painetta, josta pitäisi keskustella, ja jota pitäisi ratkoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä