Axel Smith on videoinut seksijuttunsa ja kertoo syyn
No huh huh. Axel on kuvannut kaikki typyt joiden kanssa se on harrastanut seksiä, ettei kukaan voisi syyttää häntä raiskauksesta kuten edesmennyttä kollegaansa Peteriä. Nyt hän on ihmeissään kun niin ei saanutkaan tehdä ja joku nainen on kertonut kuvauksista poliisille. Ketä uskot?
Kommentit (909)
Tätä mä en ymmärrä: miksi ei voinut kertoa naisille, että kuvaa niitä. Ja miksi noin "mukavalla" miehelle on niin paljon ollut naisia?! :D Miusta kyseinen mies on vaan niin fucked up.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa Keskisen ceissi? Kaksi ämmää yritti pistää Vesan kuseen, mutta videonauhat pelasti kauppiaan.
Julkkismiesten kannattaa olla varuillaan, kuten Julian Assange. Häntäkin jotkut ämmät syyttää raiskauksesta, mutta kas kummaa, monen vuoden jälkeen väitetystä tapahtumasta!
Nyt ei ole kyse raiskauksesta vaan on kuvannut naisia kotona ja se on Suomessa laitonta salakuvata ihmisiä ilman heidän suostumusta.
Varautumisesta mahdolliseen raiskaussyytteeseen julkkiksen kohdalla, kuten Keskinen.
Mahto niitä ämmiä vituttaa Vesan kohdalla kun hillot jäi saamatta!
Mutta ennen aktia Mirkun nimi paperiin, että homma on yhteinen. Voisi tuo Smitti monistaa esitäytettyjä lomakkeita. Kaikesta oppii. Voi nainenkin olla petollinen.
PS. Onkse Smitti jaellu niitä videoita jossain, vai mistä se Alma kyttyröi?
Video vielä katsomatta, katson pian.. Mutta, uskon kyllä 'selitykseen'. Sehän ei tarkoita, ettei niitä tallenteita ole omaksikin ilokseen voinut myöhemmin katsella, mutta tuskinpa pääsyy kuvata oli saada runkkumatskua. Kai on kuvannut koko kämppää, ei vaan makkaria. Varmasti löytyy MONIA miehiä, jotka kuvaavat seksikumppaneitaan tarkoituksella, kertomatta asiasta ja tottakai se on väärin. He eivät välttämättä koskaan jää kiinni. Hyvä, että Axl myöntää ja katuu. Sakot kyllä sietäisi saada, koska toimi väärin. Mutta eipä mun 'kuva' henkilöstä muutu mitenkään. Voisin kuvitella jopa itseni kuvaamassa kotona ja olla kertomatta, jos harrastaisin paljon irtoseksiä. Ikinä ei tiedä millaista porukkaa tulee vastaan, olisi ainakin raiskauksesta kuvamateriaalia, syyllistyisin siis myös rikokseen ihan vaan oman turvallisuuteni takia.
Olis laittanut kunnon vehkeet? Kovalevyltä pilveen pitempiaikaiseen kopioon. Eihän koskaan tiedä, josko joku nainen kolmen vuoden kuluttua keksiikin syyttää raiskauksesta. Näitähän mulkkuja kuitenkin löytyy esim. kostaakseen.
Tulee saamaan kivasti rahaa, kun naiset yrittää ostaa omia filmejään, ettei ne pääty johonkin levitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu. Nyt alko kaduttaa ja oksettaa oikein kunnolla.
Alkoi kaduttaa mikä? Ootko siis sinäkin kuvaillut samaan tyyliin vai mahdollisesti ollut kuvattavana tähän tapaukseen liittyen?
En ole kuvaillut vaan hänen kodissaan vieraillut.
Turha pelko siinä tapauksessa, hänhän myöntää kuvaavansa vain seksiakteja :)
No käytin nyt vaan vähän kauniimpaa termiä ''akteista'', sori.
on hieman liioiteltua mielestäni asentaa kameeroita seksin(raisksussyytösten) takia kotiinsa. Ymmärtäisin jos oisi selittänyt että kotona on käynyt murtovarkaita, ehkä olisi mennyt helpommin läpi. ja saahan kameroita pitää kotona tuostakin syystä, että murtautujat jää kiiinni, mm kaupoissa. on niissä ne pienet tarrat kai että "täällä valvotaan" mutta ei ihmiset niitä ajattele. Rahannosto automaateillakin on kamerat, ja pankeissa.
no, kieltämättä en haluaisi joutua kuvatuksii jos harrastaa seksiä , kyllä se pitäiis aina ensin kertoa naisille! JOku suostuu, joku ei.
Ajatus että hän jälkeenpän katselee niitä on kyllä ikävä, miten voi olal varma ettei hän itse katsele niitä jälkeenpäin, ja ota nautintoa. Ajattele että hän kuolee yllättäen ja perikunta saa nauhat haltuunsa ja katselee että mitäs nää on, ja tunistaa naiset? On se tavallaan väärin, etenkin jos kamera on suoraan sängyn vieressä, että kuva on lähikuva.
Kyllä hän tästä tulee tuomion saamaaan,
Meinaako hän pokkana väittää ettei olisi ikinä harrastanut seksiä naisten asunnoilla?? (siellähän voi saada syytteet raiskauksesta!)
mutta kertokaas mulle että miksi se vaatii saada puhua siihen vanhanajan radio mikkiin siitä VOF:ssa, vaikka on kehittyneempääkin teknologiaa jo olemassa , pienet mikit jne. Näyttä aika oudolta kun se tunkee sen naamansa siihen isoon mikkiiin ihan lähelle. Olen pitänyt tuota jotenkin omituisena. Mikä syynä, joku ujous vai? Antakaa seille jo 2000 luvun mikrofoni.
En ymmärrä, miten joku voi kuvitella, että kotona kuvaamisesta ei tarvitsisi kertoa siellä vieraileville. Onhan julkisillakin paikoilla aina ilmoitus, jos tiloissa on valvontakamerat.
Makuuhuoneen kuvaamiseen ei ole mitään tarvetta. Jos on kuvannut makuuhuonetta ei mene selitys läpi.
Kyllä mä ymmärrän täysin Axl selityksen ja syyn. Voihan se olla tällaiselle tavikselle, jonka elämästä kukaan ei ole kiinnostunut, niin liioitellutn tuntoista, mutta ei julkkikselle. Suomikin täynnä onnenonkijoita, että en ihmettele yhtään vaikka useammallakin olisi kamerat kotona piilossa.
Enpä ihmettele, jos kohta on Seiskan sivuilla tämä nainen tilittämässä kuinka Axl kuvasi häntä ja yhyy yhyy.
"Nyt puhuu Janica. Näin kaikki tapahtui!" Ja kas, uusi tuksu on syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
mutta kertokaas mulle että miksi se vaatii saada puhua siihen vanhanajan radio mikkiin siitä VOF:ssa, vaikka on kehittyneempääkin teknologiaa jo olemassa , pienet mikit jne. Näyttä aika oudolta kun se tunkee sen naamansa siihen isoon mikkiiin ihan lähelle. Olen pitänyt tuota jotenkin omituisena. Mikä syynä, joku ujous vai? Antakaa seille jo 2000 luvun mikrofoni.
Hohhoijjaa, mikä urpo.
Se vanhanajan mikki on tehokeino, lavastusta, stailausta.
Ymmärrätkö mitä termi tarkoittaa?
Olisi vain pyytänyt naisilta monet päästiin. Siinä hän on kyllä ihan oikeassa, ettei tuntemattomiin naisiin pidä luottaa. Linnassa olet kohta jos niin teet.
Aika usein on tapauksia, joissa nainen suuttuu miehen lopetettua suhteen js haluaa kostaa. Sekopäisimmät voi keksiä mitä vain. Julkkismiehen maine on helppo pilata jo pelkillä huhuilla, jotka katkera hoito laittaa kostotarkoituksessa liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä tyhmä kun uskoin ton selityksen, eikä se saanut mitään inhoja kyseistä henkilöä kohtaan?
Et ole, virheen on tehnyt ja myöntää sen. Ehkä oppii jotain, ei tuo ihminen minustakaan miltään hirviöltä vaikuta. Toki tämäkin saa tuhat alapeukkua kun ei lähde tämän ketjun hysteriaan mukaan.
Olisi edes katunut rikostaan ja sanonut tuhovansa nauhat ja pyytänyt julkisesti anteeksi seksuaalirikoksen uhreilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä tyhmä kun uskoin ton selityksen, eikä se saanut mitään inhoja kyseistä henkilöä kohtaan?
Et ole, virheen on tehnyt ja myöntää sen. Ehkä oppii jotain, ei tuo ihminen minustakaan miltään hirviöltä vaikuta. Toki tämäkin saa tuhat alapeukkua kun ei lähde tämän ketjun hysteriaan mukaan.
Olisi edes katunut rikostaan ja sanonut tuhovansa nauhat ja pyytänyt julkisesti anteeksi seksuaalirikoksen uhreilta.
Seksuaalirikos?
Kyllähän poliisi näkee niistä tiedostoista milloin ne on viimeksi avattu jne. Eli pystyy kyllä päättelemään onko talkenteita katsottu kuvaamispäivän jälkeen useita kertoja omaksi iloksi (tuore merkintä tiedoston viimeisestä avaamispäivämäärästä), vai onko tallenne kuvattu oikeasti turvallisuussyistä, jolloin tiedoston luulisi olevan melkolailla "puhdas", eli sitä ei ole enää uudelleen avattu tallentamispäivämäärän jälkeen.
Eikö se ole seksuaalirikos jos kuvaa seksipuuhia vastoin osapuolen lupaa. Seksualirikos toteutetaan salakuvaamisella joka sekin on rikos.
Kannattaiskohan olla selibaatissa, kunnes löytää luotettavan petikumppanin?