Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kostaa passiivisaggressiivisesti koko ajan

Vierailija
09.03.2016 |

Esim. Lupaa hakea ja tulee 20 min myöhässä, käy kolme kertaa päivässä suihkussa, siunaa tahalteen pönttönsä lasten edessä jne. Todella rasittavaa kun aikuinem mies ei osaa riitatilanteessa sanoa vaan pitää jälkeenpäin näykkiä..

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ok ei oo kunnon vastaus

Esimerkki täältä: Jos ketjun ensimmäiseen viestiin vastataan vain, että "ok". Samaa vittuilua voi tehdä tekstiviesteissä.

Just näin!!

Vierailija
22/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:n mies sikailee vaimolleen ja jumalalle ja pitää teatteria lapsilleen? Ei kyllä ap myöskään ihan normaalilta vaikuta, joten voisit nyt sitten istunnollasi analysoida seuraavaksi oman toimintasi. 

P.S. Tuo moikkailee monta kertaa päivässä oli aika mielenkiintoinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on nyt niin epäselvää?

Vierailija
24/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöntön siunaaminen kuulostaa hiukan öh. Olen tosin kuullut erään lahkolaisen suusta, että pöntön kannen tulee olla alhaalla, en tiedä miksi. Ei mitään hygeniajuttuja kuitenkaan.

Vierailija
25/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siunaa ruokansa lasten nähden? Ja tämä on huono asia, koska?

Koska en usko Jumalaan ja ollaan sovittu ettei lapsia ahdistella jeesusjutuilla. Mies on tapakristitty ja tekee ihan vaan mua ärsyttääkseen jotain jumalajuttuja koska tietää asian olevan mulle erityisen suututtava. Esim. sanoo "huomenna, jos luojamme suo" seurassa muiden edessä, tekee ristinmerkkejä julkisilla paikoilla esim. kaupassa, tekee noita omia rukouksiaan ja sanoo lapsille, että lemmikkimarsu meni marsutaivaaseen jne. Ei ikinä tee jos ei ole ärsyyntynyt muhun. Joskus laulaa virsiä kotona.

Oletko joku ateistihihhuli, kun noin pienestä ärsyynnyt?

Vierailija
26/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaa? Mitä olet tehnyt hänelle?

Vierailija
27/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on ollut riita niin sovitaan näennäisesti mutta hautoo selvästi jotain katkeruutta/haluaa päästä piikittelemään jälkeenpäin boo boo boo boo boo

Vierailija
28/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheesti haluta osallistua täällä.. Ilmeisesti parisuhteesta ei saa keskustella?

Vierailija
29/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kauheesti haluta osallistua täällä.. Ilmeisesti parisuhteesta ei saa keskustella?

Me ollaan passiivisaggressiivisia

Vierailija
30/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuun vaikka keittiöön sanoo "moi" vaikka tietää sen ärsyttävän mua.

Vierailija kirjoitti:

Eli ap:n mies sikailee vaimolleen ja jumalalle ja pitää teatteria lapsilleen? Ei kyllä ap myöskään ihan normaalilta vaikuta, joten voisit nyt sitten istunnollasi analysoida seuraavaksi oman toimintasi. 

P.S. Tuo moikkailee monta kertaa päivässä oli aika mielenkiintoinen. 

Vierailija
31/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito, haluaisin tilata tän ketjun ylös.

Vierailija
32/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama mies joka syö ne lasten vanukkaat?

Vierailija
33/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se sama mies joka syö ne lasten vanukkaat?

Häh??? Ei todellakaan oo syönyt mitääb vanukkaita, on laktoosi intorelantikko. En tajunnu

34/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ihan sekaisin. Otapa kuule ero, ihan kamala mies sulla.

Vierailija
35/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on ollut riita niin sovitaan näennäisesti mutta hautoo selvästi jotain katkeruutta/haluaa päästä piikittelemään jälkeenpäin boo boo boo boo boo

Tää boo boo oli hyvä. Siis sanooks sun miehes sulle noin? Musta te ootte sekoja kumpikin.

Vierailija
36/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tää on ihan ku se taostelukoira-ketju. ei päätä eikä häntää ja komediallinen arvo mittaamaton. jatkakaa pliis!

Vierailija
37/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei multa ihan aikuisten oikeesti menee ohi mikä mun kirjotuksissa on niin outoa. Kerron esimerkkejä ja meidän tilanteen. Toivon vertaistukea. Ongelmani on siis miehen piikittely.

Mistä voin pyytää ylläpitoa näyttämään tämän ketjun suosituimmissa?

Vierailija
38/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen, että eilen illalla meidä piti *kröhöm* nii mies kutsu tahalteen mua Ulpukaks vaikka tietää mun vihaavan sitä nimeä. "Ulpukka imase tosta"

Vierailija
39/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo sulle keittiössä moi? Mitä se haittaa? Tota tekstiviestijuttua en myöskään ymmärrä. Mä laitan mun miehelle viestin, että hae kaupasta maitoo töistä tullessas. Se vastaa joo. Ei musta mitenkään loukkaavaa. Pitäiskö siihen laitella oikeesti pusi pusi, rakastan sua, kun tarvii vaan maitoo?

Vierailija
40/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, entä miehes? Toi "tahalteen" kuulostaa ala-asteikäiseltä, sori vaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme