Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kostaa passiivisaggressiivisesti koko ajan

Vierailija
09.03.2016 |

Esim. Lupaa hakea ja tulee 20 min myöhässä, käy kolme kertaa päivässä suihkussa, siunaa tahalteen pönttönsä lasten edessä jne. Todella rasittavaa kun aikuinem mies ei osaa riitatilanteessa sanoa vaan pitää jälkeenpäin näykkiä..

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin vastailee tekstareihin "ok" ja "selvä" kunnollisen viestin sijaan. Näitä on loputtomiin. Moikkaa mua monta kertaa päivässä.

Vierailija
2/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi on tosi rasittavaa, varsinkin toi pöntön siunaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin meillä. Olisinpa osannut erota aikoja sitten, olisin säästynyt niin paljolta. Terveys menny mulla tässä.

Vierailija
4/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siunaa mitä?

Vierailija
5/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siunaa tahalteen pönttönsä lasten edessä"

Että mitä tekee?

Vierailija
6/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna kun lapsi näytti kuvakirjaa sanoi lasten edessä "tos on sä" ja näytti virtahepoa. Sylki mun päälle leivät nauraessaan. Ei pyytänyt anteeksi

Vierailija
7/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ok ei oo kunnon vastaus

Vierailija
8/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö. Ymmärtääkö joku tästä jotain?

Vierailija
9/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä..On itsestään selvää, että halua loukata mua. Tuli vahingossa pönttönsä kun piti kirjoittaa ruokansa, ajatusvirhe. Palstailen pytyllä :D

Vierailija kirjoitti:

Samoin meillä. Olisinpa osannut erota aikoja sitten, olisin säästynyt niin paljolta. Terveys menny mulla tässä.

Vierailija
10/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan terveeltä touhulta kuulosta tuo perhe-elämänne...

Vierailija
11/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunaa ruokansa lasten nähden? Ja tämä on huono asia, koska?

Vierailija
12/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa mitää pasdiivis aggressiivista.

Kaikki ihan ok

Vierailija
13/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihan kohteliasta laittaa esim. suukkoja tai halauksin tms. viestin loppuun. Itse laitan aina, myöskin laitan tervehdyksen alkuun. Onhan toi töykeää laittaa vaan ok.

Vierailija
14/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan...

Vierailija
15/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihan kohteliasta laittaa esim. suukkoja tai halauksin tms. viestin loppuun. Itse laitan aina, myöskin laitan tervehdyksen alkuun. Onhan toi töykeää laittaa vaan ok.

Eikä ole. Kätevää ja nopeaa ilman mitään turhia kotkotuksia.

Vierailija
16/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en usko Jumalaan ja ollaan sovittu ettei lapsia ahdistella jeesusjutuilla. Mies on tapakristitty ja tekee ihan vaan mua ärsyttääkseen jotain jumalajuttuja koska tietää asian olevan mulle erityisen suututtava. Esim. sanoo "huomenna, jos luojamme suo" seurassa muiden edessä, tekee ristinmerkkejä julkisilla paikoilla esim. kaupassa, tekee noita omia rukouksiaan ja sanoo lapsille, että lemmikkimarsu meni marsutaivaaseen jne. Ei ikinä tee jos ei ole ärsyyntynyt muhun. Joskus laulaa virsiä kotona.

Vierailija
17/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan...

Ei vissiin kannattais kirjoittaa vauvapalstalle samaan aikaan kun vääntää oikeaa scheissea vessassa, kun tuppaa tulemaan noin paljon kirjoitusvirheitä.

Muutenkin mua jotenkin ällöttää ajatus siitä, että sen luurin pitää olla kädessä pöntöllä istuessakin. Mut ilmeisesti se on varsin tavallista?

Vierailija
18/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki täältä: Jos ketjun ensimmäiseen viestiin vastataan vain, että "ok". Samaa vittuilua voi tehdä tekstiviesteissä.

Vierailija
19/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Kätevää ja nopeaa ilman mitään turhia kotkotuksia.

Aijaa. Ei mul kauaa mene siihen "Heippa, kyllä käy, ajattelen sua tänään. Suukkoja, vaimosi" tylyn "ok" sijaan.

Vierailija
20/56 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en usko Jumalaan ja ollaan sovittu ettei lapsia ahdistella jeesusjutuilla. Mies on tapakristitty ja tekee ihan vaan mua ärsyttääkseen jotain jumalajuttuja koska tietää asian olevan mulle erityisen suututtava. Esim. sanoo "huomenna, jos luojamme suo" seurassa muiden edessä, tekee ristinmerkkejä julkisilla paikoilla esim. kaupassa, tekee noita omia rukouksiaan ja sanoo lapsille, että lemmikkimarsu meni marsutaivaaseen jne. Ei ikinä tee jos ei ole ärsyyntynyt muhun. Joskus laulaa virsiä kotona.

Mentaalitapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi