Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Au pairit Australiassa

Vierailija
08.03.2016 |

Huomenna siis kaikki jaksot nähtävissä Areenassa. Ilta-Sanomien jutun mukaan aika hurja kausi tulossa verrattuna kahteen edelliseen.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001134082.html

Kommentit (1010)

Vierailija
861/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä miksi Susa jäi Australiaan jos siellä on niiiiin hirveetä. Joo löytyhän sieltä joku nuoltavaksi mutta en usko että kovin syvä suhde

Vierailija
862/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ymmärrä miksi Susa jäi Australiaan jos siellä on niiiiin hirveetä. Joo löytyhän sieltä joku nuoltavaksi mutta en usko että kovin syvä suhde

Sehän sano että joulu oli hirvee eikä Australia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh tulipas matkakuume kun katsoi koko kauden läpi. Ihania rantoja, eläimiä ja maisemia Australiassa.

Susan puolesta harmittaa ettei hän nauti kokemuksistaan. Vaikka olisi mahdollisuus tanssia rannalla kuulokkeet päässä Australian yössä niin mitä hän tekee, seisoo ja katsoo kun muut tytöt nauttii ja itse ottaa selfietä. Boring! En jaksaisi viettää aikaa tollaisen kanssa jonka mielestä mikään ei tunnu miltään. Ehkä on saanut elämässään niin helpolla aina kaiken ettei enää osaa nauttia elämän pienestä (eikä suuristakaan) iloista.

Henrietta on todella sympaattinen tyttö. Elää hetkessä, on rehellinen ja aito. Uskalsi sanoa päin naamaa Susalla että on epäkunnioittava muita kohtaan. Nuoret kun helposti lähtee mukaan tollaiseen, että jos joku kokee olevansa muiden yläpuolella(Susa) niin häntä aletaan ihailemaan jotta kuuluttais samaan porukkaan. Toivon Henrietan löytävän elämänsä rakkauden ausseista, ansaitsee onnen <3

Vierailija
864/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kaikki jaksot katsottu. Henrietta oli kyllä ehdottomasti mun lemppari, vaikka alussa en olis uskonut! Se myös kaunistui ihan hirveesti sarjan aikana. Sille sopi tosi hyvin ne lyhyemmät hiukset ja omat vihreet silmät piilarien sijaan :)

Mietinkin että miksi oli vikoissa jaksoissa paljon kauniimpi! Se oli ne "omat" silmät!

Vierailija
865/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän sano että joulu oli hirvee eikä Australia :D

Pakko kyllä sanoo että vaikkei osaa näyttää tunteitaan muuten kuin kehumalla itseään niin tuli oikeesti semmonen olo ettei paljo kiinnosta olla siellä "no mä oon täällä vieläki", naama norsunvitulla aina paitsi sillon ku puhuu itestään. Toiseksi en ymmärrä mikä tällaisissa naisissa/tytöissä vetää miehiä puoleen, Juho oli tosi fiksun ja mukavan olonen mutta kiinnostuu näin pinnallisesta ihmisestä?? (Kyllä, olen selvästikin lihava kateellinen av-mamma)

Vierailija
866/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuluttaisin kenenkään aikaa juttelemalla tyypeille, ketä kohtaan ei ole minkäänlaisia intressejä? Nämä pekka ja pätkä-tyypit yrittävät kaikkia ja kaikkea, mikä vähäkin liikkuu. Hei rumat mammat, on ihan ok jättää rumilukset huomiotta, kyllä ne sitten älyää lähteä muualle.

Heippa Susa =) Kiva nähdä sinua täällä taas.

Vierailija
867/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku ylös Henrietalle tuosta youtube videosta jossa selvensi asioista.

Huomattavasti paremmin hoitaa ns. jälkipyykin, kuin esim. Susa =)

Vierailija
868/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrietta nelosen LIVE: tiedä ja voita ohjelmassa parhaillaan XD

Vierailija
869/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrietta kertoo videolla, että hänellä oli asunto tiedossa jo siinä vaiheessa, kun Scott heitti hänet pihalle. Ohjelmasta tuli ainakin itselle semmoinen kuva, että Henrietta jäi tuon asuntoasian kanssa aika tyhjän päälle. Huomaa kuinka ohjelma vääristää asioita paljon.

Nimenomaan ja  katseltuani tuon H:n YouTube videon voin vaan toivottaa hänelle vilpittömästi onnea elämässä. Hyvinkin järkeävältä ja napakalta tytöltä vaikuttaa. Hassua miten tavallistenkin ihmisten pitää selitellä ja oikoa käsityksiä itsestään julkisesti. Hyvä että teki näin, loppuu ne spekulaatiot. 

Vierailija
870/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo tytöt on aika kamalia kaikki. Henriettahan hihittää melkein yhtä paljon ku Isabella ja Susahan on sitte muuten taas ihan pihalla:(

Vierailija
871/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mitä Susaan tulee, eipä se nätti pinta ihmisestä viehättävää tai karismaattista tee, jos sisällä ei ole mitään.  Oli kyse sitten miehestä tai naisesta (tässä tapauksessa tietenkin pojasta/tytöstä). Teiniuhoahan tuo on, naiivi tyttö vielä, naiseksi ei voi puheiden perusteella kutsua. Ilkeys ja etenkin aiheeton ylimielisyys jos mikä on luotaantyöntävää ja kuvottavaa. Kyllä sen on huomannut mitä vanhemmaksi tullut, että ne jotka pysyvät epäystävällisinä pysyvät myös ystävättöminä tai menettävät ne vähätkin oikeat ystävät, keitä koskaan rinnalla oli.

Uho, "esitys" ja imagokeskeisyys sekä sosiaalinen lynkkaus ovat piirteitä, jotka saattavat kerätä ympärilleen syrjintää pelkääviä tai itsekin samantyyppisiä persoonia, mutta siinä sitten on yleensä joukkio joka ei ulkopuolelta juuri ihailua vastaanota tai muutenkaan loppujen lopuksi elämästä hirvittävästi irti saa. Kun pinta on kaikki kaikessa, ja toiset ihmiset arvottomia, ei aikaa jää itsensä aidolle kehittämiselle, oppimiselle, luovuudelle...; nämä kaikki nimittäin vaativat "syvempää" perehtymistä ja keskittymistä ympäristöön, eri ajatusmaailmoihin jne. Tässä lyhyesti ajatuksiani tällaisista ihmistyypeistä, vaikka ko. henkilö nuori vielä onkin ja toivottavasti tuosta kasvaa. 

Terveisin itsekin aika vetävä pimu, jolla on käytöstavat ja toisten ihmisten kunnioitus "hanskassa", vaikka kukapa ei toisinaan virheitä tekisi :)

Vierailija
872/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää joidenkin nuorten realismintajuttomuutta.

Lähdetään au pairiksi, se työ on siis olla vastuullinen lastenhoitaja, vaikka ei tykätä lapsista, eikä ole yhtään lastenhoitokokemusta. Ei ihme, että tämä teinihihittäjä  lähtee jo toisessa jaksossa pois. Ihan lapsi oikeesti tämä Isabella. Voisi aluksi mennä aluksi työkokeiluun päiväkotiin osa-aikaisena.

Vierailija
873/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri niin.

eikö heitä skype-haastatella? siinä jo käy ilmi, jos on teinipissis ja onko sosiaalisia taitoja.

tämä yks tyttö täsäs ekassa jatkossa ei osannu olla kommunikaatiossa toisten kanssa yhtään. meidän tytöllä on synttärit tänään, siihen sanotaan ouu, happy birthday, vaikka olisi kuinka väsynyt matkasta.

sama juttu tämä muuten reippaan vanhemman tytön polttaminen. sekin pitäs tulla kertoa ja tulla ilmi heti. meidän kriteerit, ei saa tupakoida.

Vierailija
874/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli aika huvittavaa, että Susa tuolla facebookissa sanoo "no ei kai se nyt kovi vaikee homma oo, eiköhä jokaine joka lähtee au pairix tiiä mitä se työ sisältää" kun tyttönen itse oli ainakin ekassa perheessä aivan hakoteillä ja sitten perheestä lähdettyään sopersi itku kurkussa, ettei osannut odottaa tollasta työtä. Mutta joo, oishan se tosi noloo myöntää.

Muutenkin Susan tyyli vastata kysymyksiin oli mun mielestä oksettava. Vois ees esittää olevansa kiinnostunu. Mä olin alkanu pitää Susasta jo viimesissä jaksoissa, koska se vaikutti oppineen jotain, mut noiden vastausten jälkeen romahti pisteet. Mut niinhän se itekin sano, ettei sen arvot mihinkää muuttunut. Sääli.

Vierailija
875/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta oli aika huvittavaa, että Susa tuolla facebookissa sanoo "no ei kai se nyt kovi vaikee homma oo, eiköhä jokaine joka lähtee au pairix tiiä mitä se työ sisältää" kun tyttönen itse oli ainakin ekassa perheessä aivan hakoteillä ja sitten perheestä lähdettyään sopersi itku kurkussa, ettei osannut odottaa tollasta työtä. Mutta joo, oishan se tosi noloo myöntää.

Muutenkin Susan tyyli vastata kysymyksiin oli mun mielestä oksettava. Vois ees esittää olevansa kiinnostunu. Mä olin alkanu pitää Susasta jo viimesissä jaksoissa, koska se vaikutti oppineen jotain, mut noiden vastausten jälkeen romahti pisteet. Mut niinhän se itekin sano, ettei sen arvot mihinkää muuttunut. Sääli.

Se kysymys-vastausjuttu oli hauskempi facebookissa, kun Henrietta kommentoi jotain Susan vastauksia.

Vierailija
876/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän hirvittävä hihittäjä helluntailainen! Hyi olkoon!!! Ei ihme että perheen äidiltä meni hermo. Hyvä kun heitti ulos.

Vierailija
877/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bb:iinkin on psykologin arvio soveltuvuudesta, mutta tässä ei, ja jestas, mennään hoitamaan ventovieraan lapsia. epäeettistä suorastaan.

voimakas -minä olen paras ja ylpeä siitä että olen k:pää- , kielii kyllä persoonallisuushäiriöstä.

myökään jees ja nou-tyyppi ei ole soveltuva edes au pairiksi. eiks nekin haastatella siellä au pair-toimistossa.

itse en koskaan nuoren au pairiksi lähtenyt, koska tunnen itseni. en haluaisi elää rajoitettua elämää ulkonaliikkumiskieltoineen ja hoitaa ventovieraiden kakaroita.

Vierailija
878/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kysymys-vastausjuttu oli hauskempi facebookissa, kun Henrietta kommentoi jotain Susan vastauksia.

Joo niitä mäkin lueskelin :D

Vierailija
879/1010 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

katja bloigu kirjoitti:

juuri niin.

eikö heitä skype-haastatella? siinä jo käy ilmi, jos on teinipissis ja onko sosiaalisia taitoja.

tämä yks tyttö täsäs ekassa jatkossa ei osannu olla kommunikaatiossa toisten kanssa yhtään. meidän tytöllä on synttärit tänään, siihen sanotaan ouu, happy birthday, vaikka olisi kuinka väsynyt matkasta.

sama juttu tämä muuten reippaan vanhemman tytön polttaminen. sekin pitäs tulla kertoa ja tulla ilmi heti. meidän kriteerit, ei saa tupakoida.

Aivan. Perheen olisi pitänyt tuo kriteeri tuoda jo rekry vaiheessa esiin. Näin ei nyt ilmeisesti ollut käynyt. Kun perheen äiti ensimmäisessä jaksossa kantansa kameroille ilmaisi, tuli mieleen, että kuuluiko käsikseen lähettää nimenomaan tupakoitsija aupair tuohon perheeseen ja käsittääkseni no-smoking -asuinalueelle, mikäli Henriettan puhetta oikein ymmärsin....

Vierailija
880/1010 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juho ois tyttö, sitä haukuttaisi veteläksi ja selän takana muita haukkuvaksi juopoksi. Kun on poika, se on rento jäbä, ja kaikki haukut kohdistetaan tyttöihin.

Maailma vuonna 2016.