Au pairit Australiassa
Huomenna siis kaikki jaksot nähtävissä Areenassa. Ilta-Sanomien jutun mukaan aika hurja kausi tulossa verrattuna kahteen edelliseen.
Kommentit (1010)
Vierailija kirjoitti:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/25/susa-menin-peremmalle-niin-siel….
Jaha, onpas tytöllä melkoiset "saavutukset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt etsintäpartiot käyntiin kuka se räppäri heila on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voin saavuttaa mitä tahansa ku vaan uskon itteeni"
Noh kaipa sitä voi olla menestynyt bändäri.
Vierailija kirjoitti:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/25/susa-menin-peremmalle-niin-siel…
Voi ei, kirjoittaa ihan kuin joku 14-v. :/
Susa on taas yksi hyvä esimerkki siitä kuinka miehiä ei kiinnosta mikään muu naisessa kuin se että löytyy nätti naama ja kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt etsintäpartiot käyntiin kuka se räppäri heila on
Varmaan joku sen verran pieni nimi, ettei ihan pikaisella googlailulla kykene edes löytämään.
Haha olipa ylimielinen postaus Susalta" mie oon aina tienny et mä oon tätä varten" tyyppistä. Ei tyttöparka tajua että naisen maine menee kerran... Ja nopeasti. Nämä pojat antavat tietyn statuksen nopsaan. Ettisit arvostusta itsellesi etkä tuollaista huomiota. Halvennat itsesi turhaan. Saatat myös pamahtaa paxuksi, milloin vaan, saada huumeita tai taudin.
Ajattelenytvieläkerran kirjoitti:
Haha olipa ylimielinen postaus Susalta" mie oon aina tienny et mä oon tätä varten" tyyppistä. Ei tyttöparka tajua että naisen maine menee kerran... Ja nopeasti. Nämä pojat antavat tietyn statuksen nopsaan. Ettisit arvostusta itsellesi etkä tuollaista huomiota. Halvennat itsesi turhaan. Saatat myös pamahtaa paxuksi, milloin vaan, saada huumeita tai taudin.
Kyllä miestenkin maine menee. Sen takia minuakaan eivät moiset räppärit kiinnostaisi.
Ihan kommentoin, koska ärsytti tuo "naisen maine".
Vierailija kirjoitti:
Ajattelenytvieläkerran kirjoitti:
Kyllä miestenkin maine menee. Sen takia minuakaan eivät moiset räppärit kiinnostaisi.
Ihan kommentoin, koska ärsytti tuo "naisen maine".
Eikun tarkoitan ettei niillä enää voi mennä noilla miehillä mutta Susalla voi vieläkin pahemmin mennä, kuin mitä on sanomisillaan aiheuttanut. Leveillä nyt tuommosella lol! Tuohan on täböllä ... Huh!
Voiko myötähäpeään kuolla? Eikö joku toimittajatäti tai -setä Yleltä ois voinut korjata edes osan noista Susan kirjoitusvirheistä ennen julkaisua...
Taitaa toi Susan hoito olla toi xeus. Olipa vaikea selvittää, niin salamyhkäistä :D
Katsoin kaikki jaksot ja täytyy sanoa että rakastuin Juhoon. Aivan ihana mies :D niin rauhallinen ja fiksun oloinen tyyppi. En vaan ymmärrä mitä se näki siinä Susassa. Yäk mikä nainen. Henrietta vaikutti minun mielestä oikein mukavalta ihmiseltä. Ja Isabella herttaiselta ja suloiselta, kaunis. Toivottavasti Juho on löytänyt itselleen tyttöystävän Australiasta <3
Mietin että ehkä Juho ihastui Saraan sen takia kun se vaikutti aluksi niin hiljaiselta ja vähemmän drama queenilta kuin muut. Mutta sitten se totuus selvisi...
Sara kirjoittaa hengailevansa jonkun räppärin lähipiiriläisen kanssa. Joku roudari ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Mietin että ehkä Juho ihastui Saraan sen takia kun se vaikutti aluksi niin hiljaiselta ja vähemmän drama queenilta kuin muut. Mutta sitten se totuus selvisi...
Sara kirjoittaa hengailevansa jonkun räppärin lähipiiriläisen kanssa. Joku roudari ehkä?
Taitaa olla toi xeus, kirjoitin jo ylempänä. Xeusvevo youtubessa ja xeusofficial instasss. Ihan hyvä biisi sillä, ei ole vain lyönyt itseään kyllä vielä läpi.mistään isosta artistista siis ei kyse.
Mihin se susan muslimipoikakaveri jäi? Eikös ne tehnyt jonkin kourimissopimuksenkin?
Onko tästä Susan tarinasta mitään muita todisteita kuin Susan oma tarina?
Kyl aluks vihasin susaa mut noiden blogi juttujen jälkeen näyttää sillä loppujenlopuksi pyörivän päässä ihan normaaleita ihmisten ajatuksia. Ehkä se kaikki oli vaan tota kärvisteltyä tosi tv:tä
Must tuntuu, et jossain vaiheessa ku toi Susa kasvaa, nii (toivottavasti) se tulee tajuamaan kuinka tyhmältä on saanut itsensä näyttämään ja rupee häpeämään noita kauheita meikkejään.
Vierailija kirjoitti:
Pyh pah, Juho ihastui vain nättiin naamaan. Justhan ennen kuin Juho tarjoili Susalle peliliikkeenä takkiaan, Susa oli kehuskellu, että miten kattoo muita lappeenrantalaisia ylimielisesti nenänvartta pitkin.... :D Ja sitten kun Susa oli ilmaissut, ettei kiinnosta, Juho totesi että "Noo kännissähän kaikki on mahdollista."
Eli se siitä teoriastasi.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/25/susa-menin-peremmalle-niin-siel…
Pakko myöntää, että olen kyllä kateellinen siitä, että Susa pääs Asapin bäkkärille ja yksityislentokoneeseen näien kaa ja kaikkialle siellä, mutta pakko sanoa, ettei Susa ole mikään uniikki lumihiutale kokemuksensa kanssa. Käsittääkseni noilla räppäreillä nyt on joka maassa vähän tollasta meininkiä ja muiduja pyydetää bäkkärille, ku rahaa on ku roskaa. Et en usko, että tää asapin kaveri oikeesti mitää syvällisempää haluu ku seuraa siks ajaks ku Ausseissa on.
Etenki toi et kehutaa jotai bändipaitaa polvisaappaiden kanssa niinku muista erottavaks kuulostaa mun korvaan pelkästään iskureplalta.
Ja Asapin musa on kyllä aika kuraa.