Au pairit Australiassa
Huomenna siis kaikki jaksot nähtävissä Areenassa. Ilta-Sanomien jutun mukaan aika hurja kausi tulossa verrattuna kahteen edelliseen.
Kommentit (1010)
Tässä huomaa hyvin millainen kuva suomalaisesta ilmeettömästä henkilöstä syntyy, kun hänet siirretään toiseen kulttuuriin.
Susa on olevinaan vaikka mitä, mutta tosiasiassa olisi kannattanut keskittyä viime vuodet kehittämään sitä persoonallisuutta eikä rassaamaan naamaa. Susan perhe vaikuttaa huippuystävälliseltä ja rennolta! Susa sen sijaan seisoo täysin kylmän ilmeettömänä eikä puhu ennen kuin puhutellaan...Oivoi..
Vierailija kirjoitti:
Jos juho ois tyttö, sitä haukuttaisi veteläksi ja selän takana muita haukkuvaksi juopoksi. Kun on poika, se on rento jäbä, ja kaikki haukut kohdistetaan tyttöihin.
Maailma vuonna 2016.
Miksiköhän Juhoa haukuttaisiin, jos käyttäytyisi kuin vaikkapa Isabella. Varmaan joksikin.
Vierailija kirjoitti:
Mä luin tätä ketjua sieltä täältä, en jaksanu kokonaan. Ja ihmettelen, että miten teitä jaksaa kiinnostaa ohjelma niin paljon että jaksatte setviä sitä täälläkin saati kattoo jotkut youtubet tai facet, mitä nää kirjottaa? Mä katoin eilen itekin tän ohjelman, enkä kyllä aatellu sit sen kummemmin millasia nää on tai koettanut perustella itselleni näiden syvimpiä olemuksia. Tuntemattomia ihmisiä ohjelmassa, sama kai se millasia ne siinä on. Pitääkö kaikki ohjelmat analydoida nykyään puhki, eikö voi vaan kattoo ja se siitä?
Eri ihmisillä on erilaisia mielenkiinnon kohteita. Erilaisia, kuin vaikkapa sinulla siis. Ja suurin osa ohjelman katsojista vaan kattoo ja se siitä, olettaisin.
Kappas. Kylläpä ylläpito oli nopeasti laittamassa bannia, kun vähänkin erehtyi asiaa puhumaan. Hävettäisi olla tämän palstan moderaattori, kun noin kovasti totuutta pelkää.
bloikuti bläikyti kirjoitti:
Kappas. Kylläpä ylläpito oli nopeasti laittamassa bannia, kun vähänkin erehtyi asiaa puhumaan. Hävettäisi olla tämän palstan moderaattori, kun noin kovasti totuutta pelkää.
Totuutta aiheesta au pairit Australiassa?
Siellähän se Henrietta oli äsken Nelosella Tiedä ja voita -ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ylläpito uskalla esiintyä omalla nimellään, kun pitää vieraan takaa laittaa vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ylläpito uskalla esiintyä omalla nimellään, kun pitää vieraan takaa laittaa vastaus?
En ole ylläpito, mutta ilmiannoin viestin, joka ei liittynyt ketjun aiheeseen. Kannattaisiko sinun kerrata palstan säännöt.
Itse ausseissa au pairina olleena ja täällä vieläkin asustavana kauhulla ajattelin Tota sarjaa. Tietenkin tuotanto valitsee varsin värikästä ja puhutteleva säkkiä tohon mutta toista ohjelmasta oli kyllä se oikea au pairin elämä kaukana.
Kaikki noista tytöistä vaikuttivat tosi nuorilta ihan henkisesti eikä kukaan oikein tuntunut ottavan Tota tosissaan. Se vaatii perheeltä paljon ymmärrystä ja heittäytymiskykyä ottaa vieras ihminen osaksi perhettä. Viikossa ei voi vielä tulla osaksi perhettä ja molempien osa puolten pitäisi puhua toisilleen jos on jotain joka mietityttää.
Au pair ei ole ammattilainen. Mutta toki häneltäkin odotetaan tietynlaista käyttäytymistä ja ymmärrystä lasten huolehtimisesta. Sä teet siellä kuitenkin töitä ja työ hoidetaan aina hyvin. Vapaa-ajalla voi sitten rellestää ja tehdä mitä haluaa. Itsellä hieman karahti korvaan nuo joidenkin houstien sanomiset kotiintuloajoista ym. Kyseessä kuitenkin aikuiset ihmiset ja heidän oma vapaa-aikansa.
Hyvää kuvaa Tämä ei todellakaan au paireista antanut mutta uskon kaikkien tajuavan että todellisuudessa ei ne hommat ihan noin pelitä. Itse olisi ollut juuri Kiva nähdä miten muut nuoret ihmiset selviytyy niitten lasten kanssa kun eteen tulee vaikeita tilanteita ja lapset kiukuttelee oikeen kunnolla. Tosin on ehkä hieman vaikeeta löytää perhe joka suostuisi noin full on TV- sarja taltiointii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin ylläolevan kommentin, enkä ollut edes nähnyt poistettua viestiäsi. Huvitti se, että joku uhoaa laukovansa suuria totuuksia, kun keskustelunaiheena on viihdeohjelma.
Susa on sanonut henganneensa mm. jonkun amerikkalaisen räppärin kanssa ja olevansa legenda nykyisillä hoodeillaan. Minua tuo räppärin kanssa hengaaminen rupesi kyllä naurattamaan. Minkähänlaista se on käytännössä ollut, Susan sosiaalisilla taidoilla? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin ylläolevan kommentin, enkä ollut edes nähnyt poistettua viestiäsi. Huvitti se, että joku uhoaa laukovansa suuria totuuksia, kun keskustelunaiheena on viihdeohjelma.
Poistettu viesti oli osoitettu toiselle keskustelijalle, eikä liittynyt aupaireihin millään tavalla.
Kyllä on ja Kulmala toimi ennen poliitikon uralle siirtymistä konstaapelina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistettu viesti oli osoitettu toiselle keskustelijalle, eikä liittynyt aupaireihin millään tavalla.
Ok, tämän jo arvasinkin :)
Vierailija kirjoitti:
mikä tota henriettaa vaivaa kun se jauhaa miehistä koko ajan?ei yhtään siveää
Neitsyt
Totta! Siitä puhe mistä puute :D
Huomasiko kukaan että Juhon äippäperheen äippä Tegan oli ihan Jutta Urpilaisen näköinen:)?
Ai kamalaa miten myötähäpeää aiheuttava toi Scottin ja Henrietan juttu oli.. Sain sen käsityksen että Scott oli tosiaan mennyt sanomaan Henrietalle sen "voit koska vaan tulla tänne jos joku ongelmatilanne tulee" ihan kohteliaisuuttaan oikeasti tarkoittamatta sitä, ajatellen ettei sellaista tilannetta todennäköisesti tule. No, Henrietta jonka perheessä ei oikeasti ollut juuri mitään sen suurempaa vikaa, tarttui heti kiinni tähän tarjoukseen ja lähti perheestä. Olen melko varma, ettei se Scottin exä välttämättä edes ollut sanonut mitään siitä että Isabellan pitäisi lähteä, vaan Scott vaan meinasi että saa Henrietan kätevästi heitettyä pihalle Isabellan vanavedessä.
Juho oli myös mielestäni vähän ärsyttävä, kaksinaamainen ja yritti selvästi vain päästä Susan suosioon puhumalla tälle paskaa muista.
Pakko myös sanoa että yllätyin siitä, miten paska kielitaito kaikilla tän kauden tyypeillä oli. Englanti oli aika haparoivaa ja virheitä tuli lähes joka lauseessa (etenkin Juholla). Luulisi että kielitaito edes vähän kehittyisi.
Voi luoja. Just aloin kattoon ekaa jaksoo ja mua alko heti ensimmäisestä lauseesta alkaen ärsyttää sen Isabellan ääni ja puhetyyli.. :D
Apua, alkuun ärsytti toi Isabella, mutta nyt käy ihan hirveesti sääliks sitä. Ihan kamala toi isäntäperheen äiti! :o
Mä luin tätä ketjua sieltä täältä, en jaksanu kokonaan. Ja ihmettelen, että miten teitä jaksaa kiinnostaa ohjelma niin paljon että jaksatte setviä sitä täälläkin saati kattoo jotkut youtubet tai facet, mitä nää kirjottaa? Mä katoin eilen itekin tän ohjelman, enkä kyllä aatellu sit sen kummemmin millasia nää on tai koettanut perustella itselleni näiden syvimpiä olemuksia. Tuntemattomia ihmisiä ohjelmassa, sama kai se millasia ne siinä on. Pitääkö kaikki ohjelmat analydoida nykyään puhki, eikö voi vaan kattoo ja se siitä?