Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Au pairit Australiassa

Vierailija
08.03.2016 |

Huomenna siis kaikki jaksot nähtävissä Areenassa. Ilta-Sanomien jutun mukaan aika hurja kausi tulossa verrattuna kahteen edelliseen.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001134082.html

Kommentit (1010)

Vierailija
841/1010 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se oli niin lyhyt, ettei mulla ollut sen kanssa mitään puhuttavaa"

-AVMamma2016

Henrietta on kivan oloinen. Vähän jäi outo kuva siitä "en kerro mitä Scottin kanssa tapahtui, koska naurattaa lukea tuntemattomien arvailuja asiasta :D" toteamisesta. Tuli semmoinen olo, että takana on jotain väkivaltaa tms., kun ei sanonut. Ja tässä mun annos tätä hauskaa pähkäilyä Henriettalle :D No ei kyllä hauskaa jos osuin oikeeseen. Mutta sen vielä sanon, että eihän se muille kuuluu ollenkaan, jos Henrietta ei tahdo aiheesta enempää avautua.

Vierailija
842/1010 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scott petti ja Henriettaa hävettää myöntää ettei hän ollutkaan Scottin suuri rakkaus kuten yrittää puolustella videolla.. Kyllähän tosta nyt tyhmäkin huomaa mikä on homman nimi. Itelle tuli kamalat myötähäpeät koko kuviosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1010 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoihan se videolla, että Scott luultavasti pyöritti häntä ja toista naista yhtäaikaa.

Vierailija
844/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kolmen lapsen äitinä pitää todeta, että mun mielestä osalla noista host-perheistä oli kyllä aikamoiset vaatimukset nuorille ihmisille, joilla ei ole kokemusta siitä, mitä elämä on lapsiperheissä 24/7. Mikään ei ole niin fyysisesti ja henkisesti raskasta kuin lapsiperheen arjen pyöritys, jossa omaa hengitystilaa on äärimmäisen vähän.

Lisäksi kun ottaa huomioon, että noi nuoret joutuivat sopeutumaan vieraaseen maahan, vieraaseen kulttuuriin, vieraan perheen tavoille, niin kyllä mun mielestä on hatunnoston arvoinen suoritus. Kun tiedän, millaista tämä perhe-elämä on, niin kyllä helvetti jäätyisi, ennen kuin lähtisin jonkun toisen naisen valtakuntaan pyörittämään tämän taloutta ja hoitamaan lapsia, joihin mulla ei ole henkilökohtaista tunnesidettä. Mun mielestä au pairilla pitäisi olla vähän kuin isosiskon/isoveljen rooli, ei mikään kokki-siivooja-kotiorja-jokapaikanhöylä laiskoille naisille, jotka eivät itse selviydy omasta arjestaan ja jotka eivät kuitenkaan raski palkata oikeita ammattilaisia.

Mitä näihin nuoriin ihmisiin tulee, niin ihania tyyppejä, omanlaisiaan persoonia kaikki! Tosi rohkeita! Toiset enemmän kypsiä ja toiset vähemmän, mutta mun silmissä niin nuoria! Kiitos, että avasitte kokemuksenne meille kaikille! Erittäin viihdyttävää katsottavaa ja nauroin maha kippuralla teidän sähellyksille ;)

Vierailija
845/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eikös ASAP Rocky ole se mies Lana Del Reyn National Anthem -videolla? 

Vierailija
846/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susan asenteesta ja käytöksestä tulee mieleen eräs jenkkityttö, joka oli "Ankara isäntäperhe" -nimisessä ohjelmassa. Se näkyi Suomen tv:ssä olisiko ollut kesällä 2013. Ohjelmassa siis kaksi huonosti käyttäytyvää teiniä lähetettiin viikoksi toiseen perheeseen kasvamaan. Se jenkkityttö oli siinä ohjelmassa juuri sellainen teiniprinsessa, joka kuvitteli itsensä olevan muita tyttöjä parempi. Sen tytön asenne oli mm. sellainen, että kaikki pojat/miehet ihastuvat häneen heti ja hän ei aio tehdä töitä, koska aikoo mennä naimisiin rikkaan miehen kanssa ja elättää itsensä siten. Siinä ohjelmassa kun hän tapasi ekaa kertaa sen toisen huonosti käyttäytyvän teinin kanssa (poika), niin se tyttö sanoi kameralle haastattattelussa, että "varmasti piti mua hyvännäköisenä tai sitten hän on homo". Sitten sen tytön asenne oli siellä isäntäperheessäkin sellainen toisia kohtaan vähättelevä ja halveksuva. Kuten esim. kun isäntäperhe kasvatti ja hoiti koiria, niin se tyttö vain sanoi, että "yäk, kuka haluaa hoitaa omaa takapuoltaan nuolevia karvakasoja" ja kun perhe kasvatti kurpitsoja ja se oli ollut isännän unelma jo lapsesta asti niin se tyttö sanoi että "siis noloo, kenellä on unelma tulla kurpitsojen viljelijäksi?"

Vierailija
847/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään kuvaa susan muslimipoikaystävästä?

Vierailija
848/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Henrietta-Scott kuvio oli vähän outo mitä Henrietta selitti tossa videolla. Kuka muka oikeesti löytää kivan miehen ja sit puhuu tälle et "enpäs tiedä lähtiskö suomeen ens kuussa" tai et "ois kiva löytää kämppä tost lähempää keskustaa" Oikeesti? Ei ihme et Scott ahistu ku Henrietta puhuu tollee.

Uskon myös et se selitys siitä et Henrietta oli löytäny kämpän ja aiko muutenki muuttaa sieltä pois neljän päivän kuluttua oli totta. Jotenki se kaikki hehkutus Scottista ja niitten yhteiselämästä ja sit se et Henrietta haluu ite muuttaa pois sieltä ei sovi yhteen.

Vierailija
849/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt jotkut kritisoi Susan käytöstä siinä rantakohtauksessa, missä kaksi "taviksen" näköistä poikaa tuli juttusille tyttöjen kanssa. Anteeksi nyt, mutta olenko ainoa täällä, jonka mielestä jokainen saa käyttäytyä ko. Tilanteessa haluamallaan tavalla? En minäkään mielelläni juttelisi pekka ja pätkä-finninaamanörttien kanssa, kun tiedän ettei meillä olisi mitään yhteistä puhuttavaa.

Onko finnien lukumäärä naamalla se tekijä, jonka perusteella arvioit, onko sinulla ihmisten kanssa puhuttavaa? Tai ihmisten ulkoinen habitus noin yleensä? Sääliksi käy, jos on noin ahdas mieli. Toivon onnea elämällesi, sitä nimittäin tarvitset.

Vierailija
850/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/20/kansa-kysyi-katso-mita-au-pairi…

Joko luitte? Susa omassa elementissään, olisi voinut edes yrittää olla mukava.. Itse en kehtaisi, vaikka ei kiinnostaisi yhtään vastailla kysymyksiin. 

Vierailija
851/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susa ei kyllä sen räppärin kanssa hengaillu XD lähinnä yritti päästä lavalle tän esiintyessä ainakin sen snapchatin videoiden perusteella :D

Vierailija
852/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sama mies

Vierailija
853/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susa ei kyllä sen räppärin kanssa hengaillu XD lähinnä yritti päästä lavalle tän esiintyessä ainakin sen snapchatin videoiden perusteella :D

Tässä huomaa taas ilmiön 'jos sitä ei ole somessa sitä ei ole tapahtunut' Eikö ihmisillä voi olla elämää somen ulkopuolella? Pitääkö sinne kertoa kaikki heti tai ottaa kuva? Jos en ota kuvaa Facebookiin tekemistäni läksyistä tarkoittaako se että en oo käynyt koulua kunnolla?

Vierailija
854/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä huomaa taas ilmiön 'jos sitä ei ole somessa sitä ei ole tapahtunut' Eikö ihmisillä voi olla elämää somen ulkopuolella? Pitääkö sinne kertoa kaikki heti tai ottaa kuva? Jos en ota kuvaa Facebookiin tekemistäni läksyistä tarkoittaako se että en oo käynyt koulua kunnolla?

No en taaskaan väittänyt niin. Tässä "Lappeenrannan kuuluisimman" tapauksessa mitään mitä hän sanoo ei oikeesti voi ottaa tosissaan. Jos oikeen johonkin lehtihaastatteluun tarvii noin paljon leijua sitä mitä on tehty, nii uskon et kyse ei ollu mistään hengailu-tuttavuuden tekemisestä vaan pikemminki semmosta huomionhakua.

Vierailija
855/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sama mies

Se on niin kuuma siinä kohdassa jossa Lana seisoo parvekkeella ja mies alhaalla nurtsilla. Miten ne ovatkin saaneet siitä tyypistä niin karismaattisen sille videolle, omissa videoissaan aika tylsä. 

Vierailija
856/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveitä analyysejä ja lyttäyksiä te täällä teette pelkän reality-ohjelman perusteella! Ne nyt on tunnetusti niin totuudenmukaisia! En nyt sano, etteikö joissakin vois olla totuuden jyväsiäkin mukana, mutta esimerkiksi Susaa lyttäätte ihan kamalasti! Enhän minäkään Susasta tykännyt, mutta näen, että ei hän oikeasti ole tuollainen! Kunhan yrittää naamioida epävarmuutensa ja ujoutensa tollaseen cooliin ja kovaan kuoreen. Tein sitä itsekin välillä teininä. Käyttäytyy epäkypsästi, eikä ansaitse mitään erityistä kunnioitusta, mutta ei sitä lytätä tarvii!

Toisaalta en ymmärrä myöskään Juhon ylistämistä, minun mielestä tylsä jees jees -mies, jonka kaa en kyllä löytäis mitään juteltavaa. Onneks aussit on aika lepposta väkee ja osaa small talkkia, mutta suomalaisena olis varmaan kauhean kiusallista olla sen kanssa. En ois halunnu olla Alyssan saappaissa. Vaikuttaa epävarmalta WhatsApp-viestien ja "naiset on naisia" "naiset täällä haluu jonku lihaskimpun" perusteella. 

Henriettaan voin kyllä samaistua helposti. Okei, ei sekään kauhean kypsästi käyttäytynyt Susalle huutaessaan, Isabellan kaa kikatellessaan ja Scottille heittäytyessään, mutta aika inhimillistä mun mielestä. Huomaa, että on nuori.

Isabella vaikuttaa olevan vähän hukassa, kun on niin kovan uskovainen. Ei se kyllä minua haittaa, mutta toivon vaan kaikkea hyvää hänelle (samoin myös muille, että kasvaisivat ja rohkaistuisivat!)

Vierailija
857/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaikki jaksot katsottu. Henrietta oli kyllä ehdottomasti mun lemppari, vaikka alussa en olis uskonut! Se myös kaunistui ihan hirveesti sarjan aikana. Sille sopi tosi hyvin ne lyhyemmät hiukset ja omat vihreet silmät piilarien sijaan :)

Vierailija
858/1010 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Susasta jotenki surullinen vaikutelma, tosi pinnallinen eikä näytä mitään tunteita. Ei toki oikeuta käyttäytymään noin mutta jotain ongelmia ittensä kanssa, ehkä olis pitäny selvittää näitä itsetunto-ongelmia ennen ku lähtee vieraaseen maahan vieraaseen perheeseen.

Itseä innosti tämä ohjelma lähtemään au pairiksi, varsinki Susan ja Henriettan perheet olivat ihania. Toisaaltahan svähän pelottaa koska olen kuullut aika paljon kauhujuttujakin näistä au-pair-vuosista, mutta monilta kavereilta taas vain hyviä kokemuksia kuullu.

Vierailija
859/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kysyivät facessa ja aupairut vastasivat.

Aika mielenkiintoisia vastauksia kyllä Susalla! Tulee mieleen yksi vähän tönkkö kaverini

Vierailija
860/1010 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kysyivät facessa ja aupairut vastasivat.

Aika mielenkiintoisia vastauksia kyllä Susalla! Tulee mieleen yksi vähän tönkkö kaverini

Susan pitkät, lämminhenkiset ja ystävälliset vastaukset osoittaa taas hyvin, miten kyseessä on Lappeenrannan suosituin. :D