Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aito rakkaus on kokenut inflaation?

Vierailija
07.03.2016 |

Kirjoitan eroterapiana itselleni muutamia asioita, jotka kummeksuttavat minua suunnattomasti.

Pidän aitoa rakkautta, vilpitöntä toisesta välittämistä, rehellisyyttä ja uskottomuutta ehdottomina perusasioina parisuhteessa, enkä olisi koskaan valmis tinkimään niistä. Silti jo kolmesti pitkät, vakavat parisuhteeni ovat päättyneet siihen, että kumppanini on tasaisesta ja turvallisesta yhdessäolosta (seksi loistavaa ja säännöllistä, ajatusmaailmat samanlaiset jne.) päätynyt ulkopuoliseen suhteeseen ja jättänyt sen jälkeen minut.

Viimeisimmän kokemuksen jälkeen olo on lähinnä surullinen, haikea. En vain tiedä, mitä olisin voinut tehdä toisin. Rakkaus tuntui loppuneen "yhdessä yössä". Mieleen hiipii epäilys siitä, oliko parisuhteen toinen osapuoli sittenkään vakavissaan minun kanssani, vaikka niin väitti.

Eniten surettaa kuitenkin se, että uskollisiksi luulemani ihmiset ovat pettäneet minua kaikkein pahiten, ja sama tuntuu toistuvan kerta toisensa jälkeen. En pelkää rakastua uudelleen, kun sen aika on, mutta tiedän, että siinä voi kestää vuosia. Toivoisin niin, että kohtaisin vihdoin siinä vaiheessa aidosti uskollisen ihmisen, joka on koko sydämellään ja sielullaan mukana yhteisellä matkallamme. En jaksaisi enää tätä sydämen murtumista, vaan antaa murusista kootun sydämeni vihdoin jollekin, joka jaksaa ja haluaa kantaa sitä kunnioittavasti ja yksinoikeudella loppuelämän.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11

Vierailija
42/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap rukkaa... Kunpa kaikki kääntyisi parhain päin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä aiheesta, kun sydämeen sattuu niin paljon.

Sain välikäsien kautta kuulla, että naiseni oli lähetellyt jo viime syksynä alastonkuviaan miehelle, jonka kanssa petti minua. He olivat tavanneet baarissa vuosia sitten, ennen kuin aloimme seurustella. Naiseni harrasti miehen kanssa seksiä useita kertoja selkäni takana samaan aikaan, kun antoi minun ymmärtää olevansa uskollinen ja vakavissaan yhteisen tulevaisuutemme eteen, puhui perheestä ja naimisiinmenosta. Kun aloin epäillä asiaa hänen poissaolevan käytöksensä vuoksi ja olisin halunnut keskustella tilanteesta, hän käänsi asian minun syykseni. Pettäminen tuli lopulta ilmi pian sen jälkeen, kun hän oli jättänyt minut saadakseen itselleen "hengitystilaa".

Oloni on niin kurja, petetty, kaikella tavalla murskattu, että sanojen löytäminen on vaikeaa... En kaipaa enää tippaakaan kyseistä naista totuuden tultua ilmi, mutta olen äärettömän surullinen; en olisi ikinä voinut kuvitella, että luottamukseni voidaan pettää näin. Töissä pelkään, että joku tulee kysymään, onko kaikki ok, kun silmät punoittavat ja ääni on maassa. Näin kevättalvesta voi onneksi vedota orastavaan flunssaan ja välttyä kysymyksiltä. Ja on vain uskottava huomiseen, uuteen aamuun.

Ap (m86__@outlook.com)

Kylläpä sinä otat itsesi vakavasti. Ehkä puolisosi kaipasi tosiaan hengitystilaa. Olisi kamala olla jumissa noin rajoittuneen ihmisen kanssa.

Vierailija
44/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kun meillä uskollisilla ihmisillä olisi esim. jokin treffipalsta kaikenlaisten pettämissivustojen vastapainoksi :/

Sanos muuta, mutta mitäs sitten, kun ne pettäjätkin arvostavat ihmisiä, jotka ovat uskollisia. Minulle ainakin nettitreffeillä ovat vastailleet monet varatut miehet, vaikka profiilistani käy erittäin selvästi ilmi, etten hyväksy pettämistä. Jotenkin tuntuu, että pettäjät puhdistavat omaatuntoaan kerjäämällä kunnollisen ihmisen seuraa.

Vierailija
45/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain välikäsien kautta kuulla, että naiseni oli lähetellyt jo viime syksynä alastonkuviaan miehelle, jonka kanssa petti minua. He olivat tavanneet baarissa vuosia sitten, ennen kuin aloimme seurustella. Naiseni harrasti miehen kanssa seksiä useita kertoja selkäni takana samaan aikaan, kun antoi minun ymmärtää olevansa uskollinen ja vakavissaan yhteisen tulevaisuutemme eteen, puhui perheestä ja naimisiinmenosta. Kun aloin epäillä asiaa hänen poissaolevan käytöksensä vuoksi ja olisin halunnut keskustella tilanteesta, hän käänsi asian minun syykseni. Pettäminen tuli lopulta ilmi pian sen jälkeen, kun hän oli jättänyt minut saadakseen itselleen "hengitystilaa".

Oloni on niin kurja, petetty, kaikella tavalla murskattu, että sanojen löytäminen on vaikeaa... En kaipaa enää tippaakaan kyseistä naista totuuden tultua ilmi, mutta olen äärettömän surullinen; en olisi ikinä voinut kuvitella, että luottamukseni voidaan pettää näin. Töissä pelkään, että joku tulee kysymään, onko kaikki ok, kun silmät punoittavat ja ääni on maassa. Näin kevättalvesta voi onneksi vedota orastavaan flunssaan ja välttyä kysymyksiltä. Ja on vain uskottava huomiseen, uuteen aamuun.

Ap (m86__@outlook.com)

Kylläpä sinä otat itsesi vakavasti. Ehkä puolisosi kaipasi tosiaan hengitystilaa. Olisi kamala olla jumissa noin rajoittuneen ihmisen kanssa.

sekö oikeuttaa alastonkuvien lähettelyn ja pettämisen parisuhteessa? ei jumalauta, miten kieroutunutta...

Vierailija
46/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja siis mies? Millainen naismakusi on noin yleisesti? Tosi pinnallisiin kumppaneihin olet sitten tutustunut jos noin helposti pettävät. :(

Kyllä.

Olen rakastunut uskollisina, luotettavina ja aitoina pitämiini naisiin, joista en halua ajatella mitään pahaa, kaikesta huolimatta. Viimeisimmästä tapauksesta on kuitenkin todella nyt niin vähän aikaa, että olo on pelkästään pakahduttavan rikottu ja murskattu.

Olen toivonut - ja luullut - löytäväni nimenomaan elämänkumppanin parisuhteeseen, joka perustuu ehdottomaan luottamukseen ja uskollisuuteen sekä keskinäiseen kunnioitukseen ja arvostukseen: sitoutumiseen ja aitoon tahtoon tukea toista - nimenomaan kumppanuuteen. Pidän naisissa aivan erityisesti empaattisuudesta, luonnollisuudesta, lämminhenkisyydestä, rehellisyydestä ja siitä, että on sinut itsensä kanssa: terveestä itsetunnosta. Siksi olenkin niin pohjattoman surullinen ja pettynyt, että totuus on osoittatunut kolme kertaa joksikin aivan muuksi.

Eniten koen surua kuitenkin kaikkien niiden puolesta, jotka ovat joutuneet kokemaan vastaavaa tahoillaan, ja tuntevat pahimmillaan elämänilon tai jaksamisen menettämistä asian vuoksi. Heille kaikille haluan toivoa voimia ja välittämistä koko sydämestäni. Rakkaus voittaa.

Ap (m86__@outlook.com)

Minulla on huono itsetunto, mutten ikinä pettäisi. Vaikkei nyt liity tähän asiaan suoranaisesti. Olen näitä lukiessa pahoillani, että olet joutunut noin kärsimään. :(

- ohis

Vierailija
47/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap (m86__@outlook.com)

sekö oikeuttaa alastonkuvien lähettelyn ja pettämisen parisuhteessa? ei jumalauta, miten kieroutunutta...

Kyllä minulta ainakin menisi kaikki kiinnostus miestä kohtaan jos hänellä olisi noin omistamishaluinen asenne minun alapääni suhteen. Rakkautta ei voi pakottaa.

Vierailija
48/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä niin kalastaa kommentteja "voi kun vaikutat aidolta ja kultaiselta mieheltä, mistä tuollaisia löytää"

Vierailija
49/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap (m86__@outlook.com)

Kyllä minulta ainakin menisi kaikki kiinnostus miestä kohtaan jos hänellä olisi noin omistamishaluinen asenne minun alapääni suhteen. Rakkautta ei voi pakottaa.

Uskollisuus ei näemmä todella merkitse toisille mitään :(

Vierailija
50/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä otat uskollisuuden niin vakavasti, että se jo kutsuu sitä sinun luoksesi. Ei uskollisuus ole se juttu parisuhteissa vaan rakkaus. Kun rakkaus on aitoa ja toimii, uskollisuus on pelkkä sivutuote. Eikä aina mitenkään välttämätön.

Vierailija
51/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja siis mies? Millainen naismakusi on noin yleisesti? Tosi pinnallisiin kumppaneihin olet sitten tutustunut jos noin helposti pettävät. :(

Kyllä.

Olen rakastunut uskollisina, luotettavina ja aitoina pitämiini naisiin, joista en halua ajatella mitään pahaa, kaikesta huolimatta. Viimeisimmästä tapauksesta on kuitenkin todella nyt niin vähän aikaa, että olo on pelkästään pakahduttavan rikottu ja murskattu.

Olen toivonut - ja luullut - löytäväni nimenomaan elämänkumppanin parisuhteeseen, joka perustuu ehdottomaan luottamukseen ja uskollisuuteen sekä keskinäiseen kunnioitukseen ja arvostukseen: sitoutumiseen ja aitoon tahtoon tukea toista - nimenomaan kumppanuuteen. Pidän naisissa aivan erityisesti empaattisuudesta, luonnollisuudesta, lämminhenkisyydestä, rehellisyydestä ja siitä, että on sinut itsensä kanssa: terveestä itsetunnosta. Siksi olenkin niin pohjattoman surullinen ja pettynyt, että totuus on osoittatunut kolme kertaa joksikin aivan muuksi.

Eniten koen surua kuitenkin kaikkien niiden puolesta, jotka ovat joutuneet kokemaan vastaavaa tahoillaan, ja tuntevat pahimmillaan elämänilon tai jaksamisen menettämistä asian vuoksi. Heille kaikille haluan toivoa voimia ja välittämistä koko sydämestäni. Rakkaus voittaa.

Ap (m86__@outlook.com)

Anteeksi. En tiedä pitäisikö tätä kirjoittaa, mutta mietityttää. Sinulle on käynyt kolme kertaa saman kaavan mukaan. Päättelet siitä, että niissä kolmessa oli vikaa ja nyt sitten samoin koko ihmiskunta on syytteessä. Se kuulostaa minusta huolestuttavalta.

Kirjoituksistasi saa vaikutelman, että ripustaudut puolisoon äidinkorvikkeena. Suhteen pysyvyys on palkkio siitä, että olet hyvä ja lojaali poika. Jos oikeasti olet onnistunut haalimaan empaattisia, luonnonläheisiä ja terveitsetuntoisia naisia, jotka suhtautuvat lämminhenkisesti myös itseensä, he eivät ole valmiita äidiksesi vaan odottavat sinulta henkistä vastavuoroisuutta. Kun sitä ei löydy, he pettyvät ja riehaantuvat, koska luultavasti itsekin ovat sitä mieltä, että tekevät rumasti pettyessään niin hyvään mieheen. Joten he repivät itsensä irti rumasti, koska eivät saa sitä tehtyä nätisti, niin hyvä itsetunto heillä ei kuitenkaan ole. Koska jos olisi, he eivät olisi jääneet suhteeseen poikamaisuuksien paljastuttua.

Vai kykenetkö näkemään oman osuutesi vuorovaikutuksen ongelmiin? Jos kykenet, osoita että olen väärässä suhteesi.

Vierailija
52/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mollaatte ap:tä? Ihmistä joka on selvästikin rikottu :(

Vierailija
53/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ap miten kusipää tahansa, se ei mielestäni missään tilanteessa oikeuta sitä, että hänen naisensa lähettelee alastonkuviaan ja sekstailee vieraan miehen kanssa.

itseään arvostava nainen olisi lopettanut parisuhteen ja alkanut elämään sinkkuelämää. vaatii aika olematonta omaatuntoa, jos voi pettää tuolla tavalla suhteessa IMO

Vierailija
54/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ap miten kusipää tahansa, se ei mielestäni missään tilanteessa oikeuta sitä, että hänen naisensa lähettelee alastonkuviaan ja sekstailee vieraan miehen kanssa.

itseään arvostava nainen olisi lopettanut parisuhteen ja alkanut elämään sinkkuelämää. vaatii aika olematonta omaatuntoa, jos voi pettää tuolla tavalla suhteessa IMO

hej,

mä saan ainaki jakaa mun pesää iha kelle mä vaan haluun.

t. Carrie

Vierailija
55/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen taustalla olevan arvomaailman ja yhteiskunnallinen muutos, monelle moraali ja kunniallisuus on tuntemattomia käsitteitä.

Rakkaus on tahtotila, johon kuuluu kumppanin kunnioitus, luottamus, arvostus ja sitoutuminen.

Nykyisin kumppani valitaan usein ulkonaisen olemuksen perusteella, jonka pitäisi vielä pönkittää omaa egoa ja statusta, joka  perustuu usein omaa mielikuvaan täydellisyydestä ja hyvyydestä. Ja kun se saavutetaan, etsitään vielä yhä parempaa ja parempaa, eikä mikään enää riitä, eikä ole kylliksi, vaan hypätään kukasta kukkaan ja syödään vain rusinat pullasta ja kumppanit ovat vain kertakäyttötavaraa.

Vierailija
56/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvetissä kukaan julkeaa lähetellä alastonkuvia kolmannelle henkilölle ja vielä pettää samaan aikaan... Sairas on tämä maailma :(

Vierailija
57/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniallisuus ja itsekuri ovat harvinaistuneet.

Vierailija
58/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman laki on olemassa... naisesi varmasti kokee elämässään vielä itse sen, minkä on sinulle tehnyt ap.

Älä jää murehtimaan, hän ei todellakaan ollut arvoisesi.

Vierailija
59/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tavallisen kansan vika ole.Ongelmia luodaan yliseksuaalisuudella naisen ulkonäön yliarvostuksella, sukupuolien välisen sodlanlietsonnalla yms.Tämä siksi että terapeutit saisivat töitä.Ihmisistä tulee avuttomia, vaikka pystyisivät ilman lietsontaa ratkaisemaan usein ongelmansa itse.

Vierailija
60/73 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää, että tuollaisia naisia on........ Mua hävettää naisena ja tuntuu pahalta AP:n puolest!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän