Jenkkikämppis tekee mut hulluksi :(
En jaksa, en halua edes mennä kotiin. En ikinä olisi arvannut aikuisen (+20) ihmisen voivan olla noin käsittämättömän lapsellinen.
Joka vitun päivä on ulinaa, kitinää, haukutaan Suomea ja suomalaisia, kaikki on huonosti, juoruaa (toi seläntakana jauhaminen on ihan 24/7),mun pitäisi viedä/tuoda/tutustuttaa/selittää/hoitaa IhAN kaikki, syö mun ruoat (kun ei ymmärrä miten se voi olla niin big deal), mun pitäis mennä kirkkoon hänen tuekseen tai ei voi mennä yksin...
En sit saanut kämppistä vaan muutuin lastenhoitajaksi.
Kommentit (170)
Antaaks jenkkinaiset miten helposti pildee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se "aaaAAND". Aaaaa mä vihaan sitä äändiä. Ja "ummm" joka vitun välissä. Se sanojen venytys ("she is such a hatEEER" ja lol vaan tolle sanallekin).
Ja äänenvoimakkuus on kyl ihan omaa luokkaansa. Ei tunnu kykenevän kontrolloimaan sitä eikä ymmärtävän millon olis suotavaa sitä kontrolloida (esim. bussissa).Tuo äänenvoimakkuus on muuten ihan totta. Miehellä on ilmankin matala ja todella miehekäs ääni (vrt vaikka Vin Diesel) ja sitten kun se jylisee ihan sama missä ollaan...
Onko sama ongelma, ettei yksinkertaisesti osaa lukea tilanteita missä pitäisi puhua hiljempaa? Tai ehkä jopa olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa läheisriippuvaiselta ja syömishäiriöiseltä eli aika lailla normiamerikkalaiselta. Onko se jostain Bible beltin seudulta?
Sano sille "Rakas, sinusta on tullut pullukka. Et saa koskaan miestä"
No ei oo, thank god for that. Se viel puuttuis kun oksentais tota puheentapaistaan supervenyvällä hillbillyaksentilla. Ja näkis itsensä viehkeänä southern bellenä.
On kyllä pullukka muuten. Jotenkin oudolla tavalla pullukka. En osaa kuvata sitä. Osaa ottaa kuvia missä näyttää -15 kg pienemmältä.
Tietää mun olevan tapakristitty.Uskoo itse Raamatun olevan totta (Aatami ja Eeva ensimmäiset ihmiset, evoluutio ei ole totta jne jne järkyttävää) . Nyt kun mietin nii tosta väännetään jopa eniten. Hänelle on oikeasti henk. koht. ongelma miten en usko Jumalaan.
Tuo uskonto on älyttömän iso juttu jenkeissä. Ateistit siellä osaa pitää suunsa kiinni, jos haluavat välttyä ongelmilta. Saa nähdä milloin siirtyvän sielläkin vihdoin uudelle vuosituhannelle uskontonsa suhteen...
Sun kämppistä vois auttaa löytää muita amerikkalaisia seuraksi. Kai niitä muitakin on Suomessa...ne vois tulla teidän luo käymään ja paahtaisitte vaikka marshmellowta. :D
Tuosta painosta... se jalan oven väliin työntänyt puhui meistä saman painoisina ja kokoisina.
Totta, pituutta oli se 160+ mutta minä olen 58kg 36-38, hän 78kg 42-46.
Mutta tilitti mulle kuinka pienen ja hoikan on niin vaikea löytää sopivia vaatteita :).
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä, jonka jenkkimiehen vehkeitä oli kommentoitu saunassa. Siis oikeasti? Mitä ihmettä? Enpä ole miesten saunassa ollut, mutta kuulostaapa erikoiselta. Onko uskaltautunut saunaan sen jälkeen?
Oli saunassa siskoni miehen ja tämän kavereiden kanssa. Siskon mies (oli juonut aika paljon) oli kysynyt, että onko mieheni mahdollisesti hevoselle sukua tms. ja kaverinsa olivat innostuneet sitten kuorossa v*********n. Mies oli siellä purrut hammasta, mutta on ilmankin todella yksityinen ja oli minulle vihainen, kun olin luvannut ettei kukaan varmasti muita siellä katsele. On käynyt saunassa senkin illan jälkeen, mutta ainoastaan silloin kun kaikki on selvinpäin.
no tää ei ainakaan anna. On myös loputtoman kiinnostunut muiden ihmisten seksielämästä. Suomalaisten helppouden päivittely on vakiokamaa. Tai enpä hei tiedä, kyl tää mimmi villiintyy aina kun pääsee kunnolla humalaan :D Myötähäpeä oli kova kun ne pari kertaa olen hänen toimintaansa katsellut. Äänenvoimakkuus nousee x100 ja miehiä yritetään väkisin pussailla
Vierailija kirjoitti:
Antaaks jenkkinaiset miten helposti pildee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se "aaaAAND". Aaaaa mä vihaan sitä äändiä. Ja "ummm" joka vitun välissä. Se sanojen venytys ("she is such a hatEEER" ja lol vaan tolle sanallekin).
Ja äänenvoimakkuus on kyl ihan omaa luokkaansa. Ei tunnu kykenevän kontrolloimaan sitä eikä ymmärtävän millon olis suotavaa sitä kontrolloida (esim. bussissa).Tuo äänenvoimakkuus on muuten ihan totta. Miehellä on ilmankin matala ja todella miehekäs ääni (vrt vaikka Vin Diesel) ja sitten kun se jylisee ihan sama missä ollaan...
Onko sama ongelma, ettei yksinkertaisesti osaa lukea tilanteita missä pitäisi puhua hiljempaa? Tai ehkä jopa olla hiljaa.
Luulen, että ongelma on se, että kokee hiljaisuudet jotenkin vaivaannuttavana, ja ei ole tottunut puhumaan sillä tavalla ihan hiljaa, ettei muut häiriinny, koska olettaa muidenkin tietysti puhuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa läheisriippuvaiselta ja syömishäiriöiseltä eli aika lailla normiamerikkalaiselta. Onko se jostain Bible beltin seudulta?
No ei oo, thank god for that. Se viel puuttuis kun oksentais tota puheentapaistaan supervenyvällä hillbillyaksentilla. Ja näkis itsensä viehkeänä southern bellenä.
On kyllä pullukka muuten. Jotenkin oudolla tavalla pullukka. En osaa kuvata sitä. Osaa ottaa kuvia missä näyttää -15 kg pienemmältä.
Tietää mun olevan tapakristitty.Uskoo itse Raamatun olevan totta (Aatami ja Eeva ensimmäiset ihmiset, evoluutio ei ole totta jne jne järkyttävää) . Nyt kun mietin nii tosta väännetään jopa eniten. Hänelle on oikeasti henk. koht. ongelma miten en usko Jumalaan.Tuo uskonto on älyttömän iso juttu jenkeissä. Ateistit siellä osaa pitää suunsa kiinni, jos haluavat välttyä ongelmilta. Saa nähdä milloin siirtyvän sielläkin vihdoin uudelle vuosituhannelle uskontonsa suhteen...
Niin tai Suomessa jenkkimeininkiin. Johan se ulkoministeri järkkää rukousaamiaista teekutsuliikkeen tapaan ja opetusministeri kaavailee Suomeen opatusuudistusta, jonka jälkeen lukion voi käydä kuulematta sanaakaan evoluutiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ehdottanut mulle systeemiä, missä daddy maksaisi mulle kuukausittain summan siitä, että laitan kolme ateriaa päivässä nenun eteen. En pelleile. Syytä miksei voi kävellä jaloillaan ravintolaan/kouluun/kioskiin syömään en tiedä. On vaan niin helppo tulla kotiin ja pistellä mun kalakeitto.
No, eikö tämä tarjous kannattaisi ottaa vastaan saat opiskelurahoja! Samalla vaivalla kokkaat sille kuin itelleskin. Ei sullakaan varmaan liikaa rahaa ole? Bisnesajattelua nääs.
No ensin houkutti sekunnin mut sitten palasin arkeen ja ymmärsin etten A)todellakaan rytmitä arkeani sen mukaan miten prinsessan masu kurnii b) uhraa opintotukeani (aika tarkasti joudun laskemaan et saan tasapainotettua työn+opinnot) c) vastaanota epämääräistä summaa tililleni Amerikasta. Miten mä sen selittäisin? Miten verotus toimisi? Eikö mulla pitäis olla jokin toiminimi? Ei ihmiset voi vaan polkasta miniyrityksiä pystyyn ja kerätä siitä fyffet.
Liikaa päänvaivaa, pilaisi mahdollisesti kaiken. Plus ei kukaan oikeasti usko jos selitän miksi saan jenkeistä rahaa "Joo siis he maksavat mulle, että ruokin heidäm aikuista tytärtään. Kun se ei osaa."Ei siitä nyt herranjestas mitään virallista tarvitse tehdä. Iskä maksaa tyttönsä tilille, ja tyttö maksaa sulle käteisellä.
Sillä oli alussa jenkkikaveri.
Vierailija kirjoitti:
Sun kämppistä vois auttaa löytää muita amerikkalaisia seuraksi. Kai niitä muitakin on Suomessa...ne vois tulla teidän luo käymään ja paahtaisitte vaikka marshmellowta. :D
Se oli sitä suloista alkua milloin en vielä tiennyt mihin pistin pääni. Vietti alussa hyvin tiiviisti toisen jenkin kanssa aikaa. Sitten ystävyys kuivui kasaan syistä joita en tiedä (voin vain arvailla) kuin veitsellä leikaten. Niistä ajoista lähti ripustautumaan muhun kokopäiväisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin ottaisin tollaisen ystävällisen vaikkakin tungettelevan jenkin kuin ylimielisen ja ilkeän ranskalaisen, joka mulla on tällä hetkellä..
Wtf? Onpa omituista. Kaikki ranskalaiset, joihin olen tässä maassa törmännyt ovat olleet äärettömän kunnioittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää mun olevan tapakristitty.Uskoo itse Raamatun olevan totta (Aatami ja Eeva ensimmäiset ihmiset, evoluutio ei ole totta jne jne järkyttävää) . Nyt kun mietin nii tosta väännetään jopa eniten. Hänelle on oikeasti henk. koht. ongelma miten en usko Jumalaan.Jeesus on tulossa takaisin tuomitsemaan elävät ja kuolleet. Hän kantoi kaikki synnit ristillä, kuoli ja nousi kuolleista kolmantena päivänä.
Älkää eksykö: haureelliset, epäjumalanpalvelijat, avionrikkojat, hekumoitsijat, miehimykset, varkaat, ahneet, juomarit, pilkkaajat ja anastajat eivät saa periä Jumalan valtakuntaa. (1Kor.6)
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. ---Joh. 14:6
ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi"---Mark. 1:15
Ime lerssiäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vieläkään osaa kiinnittää jatkuvasti huomiota vierustoverin hienovaraisiin vihjeisiin julkisissa, vaan hänelle joutuu ihan sanomaan, että nousisin tässä pois :D Joskus pelottelee naapureita puhumalla hississä.
Suomalaisena mua todella ärsyttää se että joku ei saa sitä suutaan auki bussissa ja sano että anteeksi jäisin tässä pois, pääsisinkö ohi, anteeksi (jos tönäisee). Omituinen kulttuuri kyllä.
Mä en kans tajua mikä siinä on niin vaikeaa puhua tuntemattomalle vieläkään. Tahallaan jututan ihmisiä aina jossain ostoskeskuksessa, jos on luppoaikaa odotella busseja sun muuta. Yleensä lähtevät juttuun kuitenkin mukaan kun vähän painostaa, mutta kokoajan katsovat ja miettivät että onko tää jätkä aineissa tai ulkomailta alunperin. Puhukaa oikeesti tuntemattomille joskus, tekee ihan hyvää. Miksi viestitään vieläkin jollain murinalla ja eleellä, jos haluatte reaktioita? Eräs herra naksutteli kynää selkäni takana kun jäin myyjältä kyselemään yksityiskohtia. Asioinnin lopetettuani käännyin ja sanoin äijälle pokkana että anteeksi kun vein kallista olemassaolonaikaanne. Katto mua kun olis jääny naisen päältä kiinni :D
Miksi painostat juttelemaan, kun toinen ei selvästi halua? Kyllä joikainen saa olla omissa oloissaan jos siitä enemmän tykkää. Moukkamaista käytöstä sinulta. Onhan kohteliaan ihmisen pakko lähteä mukaan juttuun, kun toinen yrittää väkisin saada keskustelun aikaan. Monta bussimatkaani on mennyt pilalle siksi, kun minun on pakko kohteliaisuudesta mennä mukaan keskusteluun. Paljon mieluummin ajattelisin omia asioitani.
Olemmeko me suomalaiset autisteja?? Pelkäämmekö ihmisiä?
Olemmeko me suomalaiset täysin kyvyttömiä kunnioittamaan muiden omaa rauhaa, kun Ulkomailla osataan elää oikeammin?
Miksi sinulla on tarve pakottaa toiset juttelemaan ja sillä muka jotenkin todistelemaan, että ei pelkää ihmisiä? Opettele kunnioittamaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää mun olevan tapakristitty.Uskoo itse Raamatun olevan totta (Aatami ja Eeva ensimmäiset ihmiset, evoluutio ei ole totta jne jne järkyttävää) . Nyt kun mietin nii tosta väännetään jopa eniten. Hänelle on oikeasti henk. koht. ongelma miten en usko Jumalaan.Tuo uskonto on älyttömän iso juttu jenkeissä. Ateistit siellä osaa pitää suunsa kiinni, jos haluavat välttyä ongelmilta. Saa nähdä milloin siirtyvän sielläkin vihdoin uudelle vuosituhannelle uskontonsa suhteen...
Niin tai Suomessa jenkkimeininkiin. Johan se ulkoministeri järkkää rukousaamiaista teekutsuliikkeen tapaan ja opetusministeri kaavailee Suomeen opatusuudistusta, jonka jälkeen lukion voi käydä kuulematta sanaakaan evoluutiosta.
Mä olen aina sanonut jenkkilänreissuillani, jos on tullut uskonnosta puhetta että: "Sorry, I do not worship imaginary deities." Ihmiset eivät oikein osaa suhtautua näin suoraan puheeseen. Varsinaista ongelmaa ei ole ollut ja olen saanut jopa käännytettyä pari himouskovaa pois noista sairasta helvetinpelottelulahkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin ottaisin tollaisen ystävällisen vaikkakin tungettelevan jenkin kuin ylimielisen ja ilkeän ranskalaisen, joka mulla on tällä hetkellä..
Wtf? Onpa omituista. Kaikki ranskalaiset, joihin olen tässä maassa törmännyt ovat olleet äärettömän kunnioittavia.
Puhutko ranskaa? Ymmärrätkö ranskaa? Jos vastaat ei, niin et oikeasti tiedä mistä puhut. Ranskalaisten vittumaisuus on omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ehdottanut mulle systeemiä, missä daddy maksaisi mulle kuukausittain summan siitä, että laitan kolme ateriaa päivässä nenun eteen. En pelleile. Syytä miksei voi kävellä jaloillaan ravintolaan/kouluun/kioskiin syömään en tiedä. On vaan niin helppo tulla kotiin ja pistellä mun kalakeitto.
No, eikö tämä tarjous kannattaisi ottaa vastaan saat opiskelurahoja! Samalla vaivalla kokkaat sille kuin itelleskin. Ei sullakaan varmaan liikaa rahaa ole? Bisnesajattelua nääs.
No ensin houkutti sekunnin mut sitten palasin arkeen ja ymmärsin etten A)todellakaan rytmitä arkeani sen mukaan miten prinsessan masu kurnii b) uhraa opintotukeani (aika tarkasti joudun laskemaan et saan tasapainotettua työn+opinnot) c) vastaanota epämääräistä summaa tililleni Amerikasta. Miten mä sen selittäisin? Miten verotus toimisi? Eikö mulla pitäis olla jokin toiminimi? Ei ihmiset voi vaan polkasta miniyrityksiä pystyyn ja kerätä siitä fyffet.
Liikaa päänvaivaa, pilaisi mahdollisesti kaiken. Plus ei kukaan oikeasti usko jos selitän miksi saan jenkeistä rahaa "Joo siis he maksavat mulle, että ruokin heidäm aikuista tytärtään. Kun se ei osaa."Ei siitä nyt herranjestas mitään virallista tarvitse tehdä. Iskä maksaa tyttönsä tilille, ja tyttö maksaa sulle käteisellä.
Vaikka teksikin virallisesti niin eikö johonkin rajaan asti saa tienatakin verottomasti ilman mitään toiminimiä, kyseessähän olisi myös tilapäinen homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kaavailee MITÄ suunnitelmia?? Ei voi olla...
Itsekin jenkeissä vaihdossa olleena täytyy sanoa, että on kummallista, miten uskonnon kanssa saa olla siellä avoin ja oikein hieroa sitä toisten naamaan (viralliset työsähköpostit saattaa päättyä sanoihin God bless), mutta ateismia ei saa edes mainita.
Hei sinä, jonka jenkkimiehen vehkeitä oli kommentoitu saunassa. Siis oikeasti? Mitä ihmettä? Enpä ole miesten saunassa ollut, mutta kuulostaapa erikoiselta. Onko uskaltautunut saunaan sen jälkeen?