Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenkkikämppis tekee mut hulluksi :(

Vierailija
07.03.2016 |

En jaksa, en halua edes mennä kotiin. En ikinä olisi arvannut aikuisen (+20) ihmisen voivan olla noin käsittämättömän lapsellinen.
Joka vitun päivä on ulinaa, kitinää, haukutaan Suomea ja suomalaisia, kaikki on huonosti, juoruaa (toi seläntakana jauhaminen on ihan 24/7),mun pitäisi viedä/tuoda/tutustuttaa/selittää/hoitaa IhAN kaikki, syö mun ruoat (kun ei ymmärrä miten se voi olla niin big deal), mun pitäis mennä kirkkoon hänen tuekseen tai ei voi mennä yksin...
En sit saanut kämppistä vaan muutuin lastenhoitajaksi.

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset, nuo maailman stadilaiset. :)

Vierailija
42/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriletut ei välttis toimi. Mun jenkkikämppis veti hyvällä halulla paketillisen ja kehui että "These chocolate pancakes are super good".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan normaalilta suomalaiselta parikymppiseltä.

Vierailija
44/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saapui niin tupsahti mun huoneeseen koska hänen vanhempansa halusivat puhua skypessä kanssani (!!!!) ja siitä se lähti.

Huomaatko miten hänen vanhempansa välittävät lapsestaan, haluavat tsekata minkälainen kämppis tällä oikein on. Suomalaisia vanhempia ei vois vähempää kiinnostaa miten lapsensa voi! Tai voihan se tietty olla ihan sosiaalisuuttakin kunhan haluavat muuten tutustua suhun.

Vierailija
45/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit Sit kysAp jatkaa (olen kirjastossa ja en halua jäädä palstailusta kiinni, vaikea kirjoittaa :'D)

Oletti siis etten voi lähteä Irlantiin yksinkertaisesti siksi, etten halua. Ei siis siksi, etten pysty. Ei ymmärrä kun kerron, ettei rahat riitä. Ei vaan tajua miten voi olla mahdollista, että jollakin asioiden tekeminen riippuu rahasta eikä omasta halusta.

Myöskin se mikä nauratti eniten oli tuo salasyömiskohta. Ainoita hetkiö jolloin saan olla rauhassa on kun hän saapuu kotiin kauppakassin kanssa, linnotautuu huoneeseensa (mikö on ihanaa! Tekisipä useammin) ja pitää sen pari tuntia lakkaamatonta syömisääntä. Sipsit vaan rapisee kun leuat käy nonstoppina sen pari siunattua hiljaisuuden tuntia.

Meillä on myöskin limua AINA jääkaapissa, puhumattakaan kaikesta keksi/karkki/sipsimössöstä mitä tunkee kaappeihin. Eli kun käy kaupassa ei osta leipää, vihanneksia, maitoa tms. vaan keksejä. Ihan kuin neljävuotias.

Oksentele ei, mutta puhuu pakkomielteisesti painosta ja ulkonäöstä.

Mä itseasiassa liiottelin kun kerroin tuosta ruoanlaitosta. Kyllä, opetin laittamaan puuron ja kananmunat, mutta leipoa kyllä osaa. Ostaa erityisesti niitä "lisää vain vesi" tms. mömmöjä jotka sit tungetaan uuniin.

Kyllä on tehny hyvää purkaa tätä turhautumista, tuntui et johonkin oli pakko purkaa turhautumista on wapissa tuli "Mis oot? Voinko tulla sinne (siis ei edes tiedä missä olen ja kysyy silti)?" viestejä. Tiedän, että jos kertoisin olevani täällä tulisi tänne. Siis ei mitääb tekemään. Tulis vaan.

Vierailija
46/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tehny hyvää purkaa tätä turhautumista, tuntui et johonkin oli pakko purkaa turhautumista on wapissa tuli "Mis oot? Voinko tulla sinne (siis ei edes tiedä missä olen ja kysyy silti)?" viestejä. Tiedän, että jos kertoisin olevani täällä tulisi tänne. Siis ei mitääb tekemään. Tulis vaan.

Kerrot vaan olevasi syyriassa ISIS-morsiamena. Torivota tervetulleeksi joukkoon.

Vierailija
47/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ehdottanut mulle systeemiä, missä daddy maksaisi mulle kuukausittain summan siitä, että laitan kolme ateriaa päivässä nenun eteen. En pelleile. Syytä miksei voi kävellä jaloillaan ravintolaan/kouluun/kioskiin syömään en tiedä. On vaan niin helppo tulla kotiin ja pistellä mun kalakeitto.

No, eikö tämä tarjous kannattaisi ottaa vastaan saat opiskelurahoja! Samalla vaivalla kokkaat sille kuin itelleskin. Ei sullakaan varmaan liikaa rahaa ole? Bisnesajattelua nääs.

Vierailija
48/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset, nuo maailman stadilaiset. :)

Viittaatko nyt niihin harvoihin, joiden suku on Helsingistä tai pääkaupunkiseudulta vai niihin henkilöihin, jotka ovat muuttaneet muutama vuosi sitten Perä-Tuupakkalan Hiihtelynmäjeltä ja joiden isöäidin äidin söi karhu ottiatuotavuonna ikuisuus?

Vierailija
49/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ''fuck of cunt before i slapp ya''

Vierailija
50/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit Sit kysAp jatkaa (olen kirjastossa ja en halua jäädä palstailusta kiinni, vaikea kirjoittaa :'D)

Oletti siis etten voi lähteä Irlantiin yksinkertaisesti siksi, etten halua. Ei siis siksi, etten pysty. Ei ymmärrä kun kerron, ettei rahat riitä. Ei vaan tajua miten voi olla mahdollista, että jollakin asioiden tekeminen riippuu rahasta eikä omasta halusta.

Myöskin se mikä nauratti eniten oli tuo salasyömiskohta. Ainoita hetkiö jolloin saan olla rauhassa on kun hän saapuu kotiin kauppakassin kanssa, linnotautuu huoneeseensa (mikö on ihanaa! Tekisipä useammin) ja pitää sen pari tuntia lakkaamatonta syömisääntä. Sipsit vaan rapisee kun leuat käy nonstoppina sen pari siunattua hiljaisuuden tuntia.

Meillä on myöskin limua AINA jääkaapissa, puhumattakaan kaikesta keksi/karkki/sipsimössöstä mitä tunkee kaappeihin. Eli kun käy kaupassa ei osta leipää, vihanneksia, maitoa tms. vaan keksejä. Ihan kuin neljävuotias.

Oksentele ei, mutta puhuu pakkomielteisesti painosta ja ulkonäöstä.

Mä itseasiassa liiottelin kun kerroin tuosta ruoanlaitosta. Kyllä, opetin laittamaan puuron ja kananmunat, mutta leipoa kyllä osaa. Ostaa erityisesti niitä "lisää vain vesi" tms. mömmöjä jotka sit tungetaan uuniin.

Lähde Irlantiin, jos kaikki kulusi maksetaan. :) Jos kestät kuunnella kämppistäsi...

Vierailija
51/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tää on muuten ihan totta. Tätä hokee mulle koko ajan itsekin, et minkälainen maa pitää olla et edes omat kansalaiset ei pidä toisistaan/siitä, "Why are you giving me that look, I heard this from a finnish dude so how come its not ok for me to say it" (tuijotin häntä kun kertoi pitävänsä vastenmielisenä miten Suomessa vanhemmat "opettaa" lapsensa alkoholisteiksi ja on ihan normaalia kuulemma että 14-vuotiaille ostaa omat vanhemmat viinaa, siis AMERIKASSA ei KUKAAN tekis näin ja läpä läpä). Jauhaa siitä miten me ei olla yhtään ylpeitä itsestämme jne

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että ulkomaalaiset haukkuvat suomalaisia niin rohkeasti siksi, että suomalaiset haukkuvat itsekin väsymättä omaa kansaansa. Kun on kuunnellut koko ikänsä suomalaisten päivittelyä, miten olemme kateellisin, sivistymättömin, epäsosiaalisin, tylyin, kärttyisin ja sanalla sanoen kelvottomin kansa mitä maa päällään kantaa, miten kukaan sitten osaisi sanoa jämäkästi että suomalaisten haukkuminen ei ole ok? Kun joku ulkomaalainen tekee niin? Päin vastoin, suomalainen alkaa innokkaasti myönnellä, että "kyllä kyllä, juuri sellaisia suomalaiset ovat, minä itse en kyllä ikinä..."

Vierailija
52/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vieläkään osaa kiinnittää jatkuvasti huomiota vierustoverin hienovaraisiin vihjeisiin julkisissa, vaan hänelle joutuu ihan sanomaan, että nousisin tässä pois :D Joskus pelottelee naapureita puhumalla hississä.

Suomalaisena mua todella ärsyttää se että joku ei saa sitä suutaan auki bussissa ja sano että anteeksi jäisin tässä pois, pääsisinkö ohi, anteeksi (jos tönäisee). Omituinen kulttuuri kyllä.

Vierailija
53/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisille tytöille on hyvä tehdä vähän kulttuurishokkia tarjoamalla ruisleipää, mämmiä ja kaalilaatikkoa. Ilmeet on sen arvoisia :D

Vierailija
54/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kokemusta amerikkalaisesta kämppiksestä. Nainen oli 30 vuotias ja erittäin sosiaalinen tapaus. Itse olen hyvin kohtelias tai noh yli kiltti joten kun kämppis alkoi tarinoimaan minulle mieshuolistaan niin kuuntelin mukisematta pahimillaan sen 3 tuntia putkeen. Pidän yksin olemisesta joten lopulta en enää uskaltanut edes hakea vesilasia keittiöstä sillä kun kämppis kuuli minun olevan liikkeellä hän hyökkäsi samantien tarinoimaan:D "How are you?" Ja sitten alkoi vaan puhumaan ongelmistaan taukoamatta. Hän kyllä oli itsenäinen kodin ulkopuolella mutta kotona ei.

Vierailija
55/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pure Jenkki. Ei vais. Sun täytyy vaan avata suusi ja laittaa se tyyppi ojennukseen.

Niin, eli toisin sanoen pure jenkki.

Vierailija
56/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille aina kohdatessasi ensin bitch slap ja huuda suoraa kurkkua "Back off you fucking yankee siliconbimbo! Go back to Texas!"

Vierailija
57/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veriletut ei välttis toimi. Mun jenkkikämppis veti hyvällä halulla paketillisen ja kehui että "These chocolate pancakes are super good".

Oliko ne yhtä hyviä senkin jälkeen kun kämppis sai tietää, että eivät olleetkaan suklaisia?

Vierailija
58/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vieläkään osaa kiinnittää jatkuvasti huomiota vierustoverin hienovaraisiin vihjeisiin julkisissa, vaan hänelle joutuu ihan sanomaan, että nousisin tässä pois :D Joskus pelottelee naapureita puhumalla hississä.

Suomalaisena mua todella ärsyttää se että joku ei saa sitä suutaan auki bussissa ja sano että anteeksi jäisin tässä pois, pääsisinkö ohi, anteeksi (jos tönäisee). Omituinen kulttuuri kyllä.

Mä en kans tajua mikä siinä on niin vaikeaa puhua tuntemattomalle vieläkään. Tahallaan jututan ihmisiä aina jossain ostoskeskuksessa, jos on luppoaikaa odotella busseja sun muuta. Yleensä lähtevät juttuun kuitenkin mukaan kun vähän painostaa, mutta kokoajan katsovat ja miettivät että onko tää jätkä aineissa tai ulkomailta alunperin. Puhukaa oikeesti tuntemattomille joskus, tekee ihan hyvää. Miksi viestitään vieläkin jollain murinalla ja eleellä, jos haluatte reaktioita? Eräs herra naksutteli kynää selkäni takana kun jäin myyjältä kyselemään yksityiskohtia. Asioinnin lopetettuani käännyin ja sanoin äijälle pokkana että anteeksi kun vein kallista olemassaolonaikaanne. Katto mua kun olis jääny naisen päältä kiinni :D

Vierailija
59/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on kokemusta amerikkalaisesta kämppiksestä. Nainen oli 30 vuotias ja erittäin sosiaalinen tapaus. Itse olen hyvin kohtelias tai noh yli kiltti joten kun kämppis alkoi tarinoimaan minulle mieshuolistaan niin kuuntelin mukisematta pahimillaan sen 3 tuntia putkeen. Pidän yksin olemisesta joten lopulta en enää uskaltanut edes hakea vesilasia keittiöstä sillä kun kämppis kuuli minun olevan liikkeellä hän hyökkäsi samantien tarinoimaan:D "How are you?" Ja sitten alkoi vaan puhumaan ongelmistaan taukoamatta. Hän kyllä oli itsenäinen kodin ulkopuolella mutta kotona ei.

Ihana olis tollanen puhelias nainen <3

Vierailija
60/170 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ehdottanut mulle systeemiä, missä daddy maksaisi mulle kuukausittain summan siitä, että laitan kolme ateriaa päivässä nenun eteen. En pelleile. Syytä miksei voi kävellä jaloillaan ravintolaan/kouluun/kioskiin syömään en tiedä. On vaan niin helppo tulla kotiin ja pistellä mun kalakeitto.

No, eikö tämä tarjous kannattaisi ottaa vastaan saat opiskelurahoja! Samalla vaivalla kokkaat sille kuin itelleskin. Ei sullakaan varmaan liikaa rahaa ole? Bisnesajattelua nääs.

No ensin houkutti sekunnin mut sitten palasin arkeen ja ymmärsin etten A)todellakaan rytmitä arkeani sen mukaan miten prinsessan masu kurnii b) uhraa opintotukeani (aika tarkasti joudun laskemaan et saan tasapainotettua työn+opinnot) c) vastaanota epämääräistä summaa tililleni Amerikasta. Miten mä sen selittäisin? Miten verotus toimisi? Eikö mulla pitäis olla jokin toiminimi? Ei ihmiset voi vaan polkasta miniyrityksiä pystyyn ja kerätä siitä fyffet.

Liikaa päänvaivaa, pilaisi mahdollisesti kaiken. Plus ei kukaan oikeasti usko jos selitän miksi saan jenkeistä rahaa "Joo siis he maksavat mulle, että ruokin heidäm aikuista tytärtään. Kun se ei osaa."

Oon kikatellu teidän jekkuehdotuksille :D Graavilohta toin joulun jälkeen mukanani ja siiheb ei kyllä koskenut. Olen useaatikin vain yksinkertaisesti pitänyt kaapin tyhjänä ja ruokaillut muualla. Olen kerran antanut ruoan pilaantumisen jälkeen olla, oli pistellyt poskeen.

Olen huutanut, kiroillutkin, esittänyt miljoonin tavoin että ei, et voi syödä ruokiani. Ei vaan tajua sitä. Koska hänhän maksaa jälkikäteen.

Kerran suolasin jämät jotka jätin houkuttelevasti esiin tahalteni pilalle. Tuntui hyvältä kuulla kun yökkäsi tiskialtaaseen.