Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ärsyttävintä kaupassa käymisessä?

Vierailija
05.03.2016 |

Kenties mummot jotka maksavat 5 sentin kolikoilla, kirkuvat lapset vai jokin muu?

Kommentit (271)

Vierailija
141/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävintä on kun lähikaupan myyjät käy liian tuttavallisiksi. Kommentoivat ostoksia jne. Ei tee mieli enää jotain ostoksia tehdä kun mitälie johtopäätöksiä vetää sit mun elämästä.

"Jaa, kondomeita ostat. Ei siinä mitään, optimismi on ihan kivaa, mutta kai siinäkin joku roti on."

Vierailija
142/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kun sen yhden kerran jättää katsomatta viimeisen käyttöpäivän jostain elintarvikkeesta, niin tietysti huomaa vasta kotona, että on ostanut päiväysvanhan tuotteen täyteen hintaan

- Lähi K-marketissani tarjouslihat ym. halutut tuotteet on aina päivällä jo loppu, eikä tarjouksia ei ole aina merkitty hyllyihin. Katson siis netistä aina tarjoukset etukäteen, mutta ei huvittaisi mennä kassalle kyselemään jonon ohi, että onko tämä ja tämä tarjouksessa kun netissä niin lukee, mutta ei teidän hyllyssä

- Pilaantuneet vihannekset ja hedelmät. Senkin yleensä huomaa vasta kotona, jos ei osta irtotuotteita

- Lidlin jonot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan Prismassa ovat maailman hitaimmat kassat. Ovat kuin unissakävelijöitä.

Vierailija
144/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaat ihmiset jotka tuijottavat minua tai kyttäävät ostoksiani.

Vierailija
145/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä outo ku mä ainakin tykkään käydä kaupassa.

Vierailija
146/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulko-oven pielessä nokka notkolla sätkää vetävät miehet ja naiset. Haju on kuvottava.

Muutamissa tavarataloissa pääoven sisäpuolella ensimmäisenä oleva kosmetiikkaosasto, josta leviää hirvittävä parfyymin lemu. Henkeä pidättäen on mentävä juoksujalassa osaston halki. Yök!

Vierailija
147/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa varastamisen pelko, kiitos AV:n. Koskaan en ole varastanut vahingossa tai tahallani, mutta välillä pitää silti kassalla tarkistaa omat kädet :D

Vierailija
148/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ihmiset pakkaa niitä ostoksiaan sitä mukaan, kun ne tulee hihnalle? Kaikista mystisintä on ne pariskunnat, jotka odottaa että pääsevät maksamaan ja sen jälkeen toinen pakkaa tavaroita ja toinen katsoo vieressä ?!

Tämä. Yleensä nämä on naisia.

Vierailija
149/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-citymarketin tarjoukset on yleensä heti loppu vaikka ensimmäisenä päivänä kävisin, en enää lähde niitten perässä kauppaan. Muutenkin tuntuvat tilaavan jonkun ihme minimimäärän liha- yms. tuoreempaa ruokatavaraa. Kuitti on aina muistettava tarkistaa, usein laskuttavat liikaa milloin mistäkin, yleensä kylläkin pikkuostoksia olleet. Kuitenkin. Sitten tarjoukset, jotka mielestäni olleet ihan yksiselitteisiä ilmoituslehdessä (tyyliin kaikki fazerin 90 g tuutit eurolla), mutta kassalla sitten laskutetaan täysi hinta. Kun huomautan että nämä on tarjouksessa, niin kassa alkaa tympeänä kaivaa sitä tarjouslehteä esiin ja tulkkaamaan mitä se tarjous tarkoittaa. Sitten hän soittaa osastolle ja mahdollisesti vielä johonkin aspatiskille missä asiaa selvitellään... Tuntuu jotenkin nololta kun noitten kymmensenttisten takia soitellaan ja jumitetaan kassajonoa ja annetaan vaikutelma että minä olen tässä se ongelma. Mutta puutun silti aina, sen verran käy hermoon. Se on kaupan oma moka jos eivät osaa mainoksiaan laatia. Ja välttelen toki näitä muutamia happamia kassoja, ei viitti tieten pilata mielialaansa. 

Vierailija
150/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas kassa on kyllä ärsyttävä, yleensä se on joku uusi työntekijä. Jono matelee ja hän vaan käsittelee hellästi ja huolellisesti jokaisen ostoksen. Tottakai mielessään sitä hoputtaa ja hermoille käy, mutta en ikipäivänä menisi huutelemaan mitään, niinkuin kerran eräs vanhempi rouva minun edellä jonossa... Siinä tilanteessa tokaisin rouvalle jotain kassan puolustukseksi, hävetti niin paljon.

Vierailija
151/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää ne hitaat ihmiset, joka jää kassan eteen pyörimään, kaivelemaan jotakin vielä sen jälkeen kun kassaneiti on vinguttanut omat tuotteeni jo toiselle puolelle ja pitäisi päästä niitä maksamaan, mutta kys henkilö on tiellä.

Vierailija
152/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää se kun siirryt kassalla maksamaan ja jonossa seuraava siirtyy sun mukana siihen maksualueelle, eli ihan konkreettisesti jos vaikka joku ottais kuvan siitä tilanteesta niin näyttäisi siltä kuin kassalla olisi kaksi ihmistä yhtä aikaa maksamassa.

Ja viimeksi kun näin kävi, niin se seuraava jonossa oleva tuli suoraan mun taakse seisomaan kun siirryin maksamaan. Siis itse seison suoraan kasvot vastapäätä kassan myyjään ja aloitan maksamista niin seuraava jonossa ei edes tyydy siihen että seisoisi edes siellä "oikeassa" jonossa, vaan siirtyy mun selän taakse seisomaan kun maksan ja taas niin lähelle etten itse edes seiso ketään ihmistä noin lähellä jos en aio esim. halata.

Jos nyt on pakko kuitenkin yhtä aikaa mun kanssa tunkea siihen maksupäätteelle, niin miksi pitää siirtyä sieltä jonottamasta suoraan mun selän taakse niskaan hönkimään kun ei mun lompakossa mitään niin jännää ole että se ois pakko saada kurkittua sieltä niskan yli? Viimeksi halutti kyllä tokaista että miksi höngit mun niskan takana ja ajattelitko tosiaan maksavasi munkin ostokset? En sitten kuitenkaan kehdannut, ehkä seuraavalla kerralla :)

Miten muut toimii noissa tilanteissa?

Tuo on niin ärsyttävää! Minulla kävi viimeksi tosin "toisinpäin" tai siis hönkijä oli minua edeltävä asiakas. Rouva oli ostanut ensin koko viikon ostokset ja kun kassa luki tuotteita, ei voinut mennä pakkaamaan vaan seistä pönötti siinä neidin edessä. Kun oli maksanut ostoksensa, niin ei voinut mennä pakkaamaan sinne päätyyn vaan piti jäädä siihen kortinlukijan viereen. Kun minun maksuni aika tuli ja menin siihen lukijalle, olimme ihan kylki kyljessä siinä ja rouvalla oli kaikki mahdollisuudet kytätä tunnuslukuni. Pyysin ystävällisesti rouvaa hieman siirtymään ja sain todella ilkeän mulkauksen eikä hän liikkunut senttiäkään! Peitin sitten lukijan kädelläni ja näpyttelin luvun niin, etten itsekään nähnyt nappuloita ja onneksi osuin oikeisiin nappeihin. Mikään muu ei kaupassa ärsytä paitsi nuo niskaan hönkijät, nykyään kun pitää siihen lukijaan näpytellä tunnusluku eikä enää vain vetäistä nimeä kuittiin.

Vierailija
153/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassani on tehovalvonta eli kaikki kassit ja reput ym. pitää avata ja näyttää, myös lasten tarhareput! Kassat ovat naama nyrpeänä ja vain kaksi kassaa auki, oli kello mitä tahansa.

Vierailija
154/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka haluaa tunkea ohi mutta eivät voi sanoa mitään. Pusketaan vaan selkään jollain ostoskorilla niinkuin se olisi täysin oikeutettua kun tämä hölmö edessäolija ei tajua väistyä. Seisoin siis kassajonossa pikkukaupassa ja joku lähti oikaisemaan tai jotain sieltä jonojen poikki. Mulla ei ole silmiä selässä ja ärsyttää tollanen töykeily muutenkin.

Vierailija
155/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas kassakaan ei ärsytä niin paljon kuin se, ettei etsimiään tuotteita löydä. Jos kauppa on uusi ja vieras ja mahdollisesti vielä hehtaarin kokoinen halli jossa tuotteet ovat epäloogisessa/itselle epätotutussa järjestyksessä. Niinä hetkinä kun sahaat päästä päähän etsimässä tuotetta x pitkän työpäivän jälkeen niin tulee mieleen että jos joku päivä rikastun, eka asia minkä hankin on assistentti rahtaamaan kaikki kauppatavarani!

Vierailija
156/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ihmiset pakkaa niitä ostoksiaan sitä mukaan, kun ne tulee hihnalle? Kaikista mystisintä on ne pariskunnat, jotka odottaa että pääsevät maksamaan ja sen jälkeen toinen pakkaa tavaroita ja toinen katsoo vieressä ?!

Kyllä tästä pitää vääntää. Minä en ikinä pakkaa ostoksiani ennen niiden maksamista. Nykypäivänä valehtelematta joka toisella kauppareissulla kassakone antaa tuotteelle aivan eri hinnan kuin mitä hyllyn reunassa lukee. Haluan maksaa ostoksistani sen, mitä kuuluu, enkä kotona käydä kauppakuittia läpi ja sitten odottaa seuraavaa käyntiä ko. liikkeessä saadakseni rahoista takaisin. Jos tämä ärsyttää jotain, niin voi voi.

Vierailija
157/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat, jotka eivät auta vauvaansa mitenkään, vaikka vauva itkisi niin että jopa minunlaiseni lapsista mitään tietämätön sinkku voi kuulla vauvan itkussa hädän, epätoivon ja yrityksen saada apua. Sitten tulee vauvan puolesta paha mieli, kun hän ei saa mitään apua vaikka itkee hädissään. Ties mitä henkisiä vaurioita se lapsiparalle aiheuttaa, kun vauvan tarpeisiin ei vastata.

Vierailija
158/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halvatun jättihalli jossa joutuu kävelemään satoja metrejä edes takaisin hyllyväleiltä toisille.

Vierailija
159/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvä ketju, jossa voin kysyä mieltäni vaivaavaa asiaa: Kummanko asiakkaan se kapula kuuluu laittaa ostosten väliin, edellä olevan vai takana tulevan?

Kapula laitetaan tietysti omien ostosten jälkeen. Mulle on ihan sama, jos hihnalle lastaamani tavarat menevät edelleä olevan piikkiin, mutta itse kyllä maksan vain omistani eli siksi kapula omien perään. 

Vierailija
160/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee helvetisti rahaa ruokaan eli maksaminen on kaikista paskinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä