Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ärsyttävintä kaupassa käymisessä?

Vierailija
05.03.2016 |

Kenties mummot jotka maksavat 5 sentin kolikoilla, kirkuvat lapset vai jokin muu?

Kommentit (271)

Vierailija
101/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käyminen. Ostosten suunnittelu kotona. Ostosten kantaminen kotiin. Ostosten purkaminen kaappiin.

Lisään vielä em. listaan ostosten epätoivoisen etsimisin kaupan hyllyiltä. Lisäksi se tunne, kun huomaat kotona unohtaneesi ostaa jotain tärkeää.

Vierailija
102/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki!

Kaikki on liian kallista. Isoissakin kaupoissa huono valikoima tällaiselle kotikokille joka tykkää kokkailla eri maiden ruokia. Tuotteet on sijoiteltu ihan päin vittua eikä niitä meinaa löytää. Tuntuu että tuotteiden paikkoja vaihdetaan viikoittain ihan vaan kiusaksi. Ihmiset, jotka ostaa tyyliin kuukauden ruuat kerralla ja se kestääääää siellä kassalla. Mummot, aina joku ongelma maksamisen tai tuotteiden kanssa. Ihmiset, jotka ei anna kassalla ensin mennä heidän joilla on vain muutama tai yksi tuote. Se painavien tavaroiden raahaaminen kotiin. Se, että tupakat on piilotettu jonkun typerän numerokoneen taakse ja aina pitää kysellä eri kaupassa että milläs numerolla mä saan tuota ja tuota tupakkaa. Lottoajat ja arpojen ostajat. Ne, jotka jäävät puhumaan kassoille. Liian vähän kassaihmisiä ruuhka-aikaankin lähimmässä Citymarketissa. Ja lista jatkuu ja jatkuu.... :D

Tämän takia lähetin usein mieheni kauppaan listan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin kovemmilla pakkasilla on aika tuskaa käydä tavivaatteissa esim. tavarataloissa, koska tulee alta aikayksikön hiki. Toisaalta sitä painavaa ulkotakkia ei myöskään ole kovin kätevä roudata kainalossa laukun ja mahdollisten ostosten kanssa. 

No, tämä on onneksi vain näitä ensimmäisen maailman ongelmia...

Vierailija
104/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki!

Kaikki on liian kallista. Isoissakin kaupoissa huono valikoima tällaiselle kotikokille joka tykkää kokkailla eri maiden ruokia. Tuotteet on sijoiteltu ihan päin vittua eikä niitä meinaa löytää. Tuntuu että tuotteiden paikkoja vaihdetaan viikoittain ihan vaan kiusaksi. Ihmiset, jotka ostaa tyyliin kuukauden ruuat kerralla ja se kestääääää siellä kassalla. Mummot, aina joku ongelma maksamisen tai tuotteiden kanssa. Ihmiset, jotka ei anna kassalla ensin mennä heidän joilla on vain muutama tai yksi tuote. Se painavien tavaroiden raahaaminen kotiin. Se, että tupakat on piilotettu jonkun typerän numerokoneen taakse ja aina pitää kysellä eri kaupassa että milläs numerolla mä saan tuota ja tuota tupakkaa. Lottoajat ja arpojen ostajat. Ne, jotka jäävät puhumaan kassoille. Liian vähän kassaihmisiä ruuhka-aikaankin lähimmässä Citymarketissa. Ja lista jatkuu ja jatkuu.... :D

Tämän takia lähetin usein mieheni kauppaan listan kanssa.

Ai niin ja lisään vielä sen ehkä kaikista ärsyttävimmän: Keski-ikäiset naiset, jotka seisovat minuuttitolkulla tuijottamassa jotain yhtä raejuustopurkkia tai kanapakettia ja tukkivat koko hyllyn ja usein eivät edes laita kyseistä tuotetta ostoskoriinsa. Luulisi tuohon ikään mennessä jo tietävän mistä tuotteista tykkää niin ettei tarvitse tutkia jokaista eri merkkiä. Itselläni ostosten teko kestää max 10 minuuttia isossakin kaupassa.

Vierailija
105/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoksen alla tai ovensuussa tupakoivat ääliöt. Pyyntö: menkää tappovälineittenne kanssa mahdollisimman kauas muista ihmisistä ja keskittykää vain oman terveytenne turmelemiseen. Pelkkä haju kuvottaa.

Eikös se ole ihan hyvä, että tupakoivat ulkona? Sisällä olisi paljon pahempi katku.

Haluavat ilmiselvästi että kaikki muutkin saavat osakseen sitä tupakansavua. Siksi pitää parkkeerata heti oviaukon ulkopuolelle röökille. Tupakointi tekee tyhmäksi ihan selvästi.

Vierailija
106/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaat kassaneidit ottaa pattiin. Joskus käsien liikkeet on kuin hidastetussa filmissä.  Ei kaikki toki voi olla näpsäköitä ja nopeita liikkeissään, mutta onko se oikea työpaikka silloin ruuhkainen marketin kassa? 

Kaupoissa on alkanut olla enempi nyt nuoria miehiä kassalla töissä ja he ovat todella nopeita ja kohteliaita. 

Joo olen huomannut tuon että monet nuoret miehet tekee kassatyätä nopeasti ja tehokkaasti. Osalla naisista on ihan tavallisillakin kassoilla toi että otetaan tosi rauhallisesti, tervehditään hitaasti ja tosi selvästi, vaikka kauhea jono.

Vierailija
107/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tyrkyttäjät kaupan sisäänkäyntiväylällä (lähikauppani on kauppakeskuksessa)

- tyhmpeät kassatyöntekijät

- tupakan ostaminen: aiheuttaa myyjälle ylimääräistä vaivaa ja hidastaa kassajonoa, tupakka-automaatit vasta ärsyttäviä onkin... kaikki kärsii tämän keksinnön takia (olen entinen tupakoitsija)

- se, kun kaikki kasaavat ostoksensa keoksi kassahihnalle. ikään kuin se nopeuttaisi mitään. itse asettelen tuotteet jonoon painavuusjärjestyksessä, saan tästä välillä tuhahteluja.

Vierailija
108/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset. Hittoako niiden täytyy tunkea kauppaan samaan aikaan kuin minä. Pysyisivät silloin kotonaan, prkl!

Vierailija
109/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun edellinen ei laita kapulaa ostostensa jälkeen. Mielestäni tämä kuuluu kohteliaisuuteen, kun sillä toisella on kädet/kori täynnä ruokaa.

Yleensä tällaisten kanssa laitan itse kapulan omien ostoksieni taakse, niin saavat ne edellä asioivatkin tästä älynväläyksen. Jos edellä asioiva ei ailti tajua laittaa kapulaa, laitan sen yleensä itse, sillä en halua kiusata myyjää.

Joskus pitäisi laittaa edellä oleva kyllä maksamaan omatkin ostokseni, niin oppisi.

Vierailija
110/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonottaminen on ärsyttävää. Mikään muu ei häiritse.

Vierailija
111/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain hiljattain haukut kassajonossa, kun aivan kohteliaasti pyysin edellä olevaa laittamaan sen kapulan, johon itse en ylettynyt! Tämä keski-ikäinen, normaalin oloinen nainen kehtasi haukkua minut eikä edes laittanut sitä kapulaa. Hänellä oli vain kaksi ostosta, minulla täysi korillinen, jota olisin halunnut alkaa tyhjentää, kun hihnalla kerran runsaasti tilaa oli. Mutta ei. No, ei sitten. Toivottavasti joku tunnistaa itsensä tästä ja ymmärtää hävetä.

Vierailija
112/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain hiljattain haukut kassajonossa, kun aivan kohteliaasti pyysin edellä olevaa laittamaan sen kapulan, johon itse en ylettynyt! Tämä keski-ikäinen, normaalin oloinen nainen kehtasi haukkua minut eikä edes laittanut sitä kapulaa. Hänellä oli vain kaksi ostosta, minulla täysi korillinen, jota olisin halunnut alkaa tyhjentää, kun hihnalla kerran runsaasti tilaa oli. Mutta ei. No, ei sitten. Toivottavasti joku tunnistaa itsensä tästä ja ymmärtää hävetä.

Jos siinä reilusti on tilaa niin jätät joku 20 cm tilaa ja laitat omat ostokset siihen. Ei niitä kapuloita ennenkään ollut

Vierailija
113/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoustuote, jota varta vasten lähdin hakemaan, on loppu.

Kassa ottaa tuotteesta väärän hinnan.

Haisevat kanssaihmiset pitkässä jonossa.

Lähikaupassani on lisäksi erityisen ärsyttävät pihan liikennejärjestelyt, joissa ei ollenkaan ole otettu huomioon jalankulkijoita tai pyöräilijöitä.

Haha, hauskaa jotenkin, että jono ärsyttää vähemmän kuin haju. Itse en niin piittaa hajuista, mutta pitkä jono on ykkösinhokkini kauppareissulla.

Vierailija
114/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiire, ja harmittaa muiden hitaus. Useimmiten olen itse se ärsyttävä: parkkeeraaminen ei suju, haahuilen etsimässä tavaroita, en huomaa huomioida kaikkia ihmisiä jne. Maailma olisi helpompi, jos oltaisiin toisille armollisempia ja uskallettaisiin tarvittaessa avata suu.

Vierailija
115/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh, ne ihmiset jotka ei tajua tulla siihen maksupäätteelle maksamaan, vaan huseeraavat sieltä sivusta, pahimmillaan vielä laskevat rahat ja pullokuitit siihen hihnalle. Jos nämä ihmiset siirtyisivät oikealle kohdalle, se jono liikkuisi.

T. Kassaneiti

Vierailija
116/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hakemassa lounassalaattini kaupasta, jonka lähistöllä on vok. Luulisi, että useampi kuukausi olisi jo opettanut turviksille kaupassa asioinnin perusasiat, mutta ei. Viimeksi yksi juoksutti myyjän hakemaan aina uuden ja erilaisen pussin spagettia. Olisi pitänyt olla pienempää. Myyjä luuli, että pienempi pakkaus. Kävikin ilmi, että olisi pitänyt olla ohuempaa spagettia. Jukoliste, se on spagettia!!!

Lisäksi ärsyttää myyjät, jotka painaa hihnan poljinta henkensä edessä. Useammankin kerran olen pyytänyt, että voisiko hän antaa hihnan olla paikallaan sillä aikaa kun pakkaan, eikä takanani ole asiakkaita; minkään tuotteen ei siis ole tarpeen liikkua hihnalla. Tavarani kuitenkin rusentuvat hihnalla, kun vauhtihullu kassaneiti kaasuttelee. Tai siis ainakin kuvittelen, että jollain polkimella hihnaa käytetään...

Vierailija
117/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut ihmiset vituttaa. Painukaa vittuun sieltä maleksimasta ja toimikaa tehokkaamin saatanan persereijät.

Vierailija
118/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn hakemassa lounassalaattini kaupasta, jonka lähistöllä on vok. Luulisi, että useampi kuukausi olisi jo opettanut turviksille kaupassa asioinnin perusasiat, mutta ei. Viimeksi yksi juoksutti myyjän hakemaan aina uuden ja erilaisen pussin spagettia. Olisi pitänyt olla pienempää. Myyjä luuli, että pienempi pakkaus. Kävikin ilmi, että olisi pitänyt olla ohuempaa spagettia. Jukoliste, se on spagettia!!!

Lisäksi ärsyttää myyjät, jotka painaa hihnan poljinta henkensä edessä. Useammankin kerran olen pyytänyt, että voisiko hän antaa hihnan olla paikallaan sillä aikaa kun pakkaan, eikä takanani ole asiakkaita; minkään tuotteen ei siis ole tarpeen liikkua hihnalla. Tavarani kuitenkin rusentuvat hihnalla, kun vauhtihullu kassaneiti kaasuttelee. Tai siis ainakin kuvittelen, että jollain polkimella hihnaa käytetään...

Hyi vittu mikä ökyporho sinäkin olet kun on varaa ostaa pari salaatinlehteä kymmenellä eurolla.

Vierailija
119/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun myymälässä ei ole kampanja-aikana tarpeeksi henkilökuntaa. Esim. eilen ruokaostoksilla Citymarketissa oli menossa jotkut mammuttipäivät, ja ihmisillä oli ostoskärryissä röykkiöittäin tavaraa - kassoja oli noin puolet käytössä. 

Vierailija
120/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan oikea ärsytys. Pakastekaapit, joiden ylemmälle hyllylle ei yletä tällanen tappi. Ei saa sitä tuotetta, vaikka kuinka kurkottais. Hyllyn täyttäjiä ei näy mailla eikä halmeilla joten olen ottanut tavakseni  etsiä kaupasta asiakkaan, pitkän ja komean miehen ja pyydän sitten häntä kauniisti auttamaan. Sitten kiitän häntä samaan tyyliin kuin hän olisi pelastanut minut leijonanluolasta varmasta kuolemasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi