Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ärsyttävintä kaupassa käymisessä?

Vierailija
05.03.2016 |

Kenties mummot jotka maksavat 5 sentin kolikoilla, kirkuvat lapset vai jokin muu?

Kommentit (271)

Vierailija
121/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintataso ärsyttää, ei juuri muut seikat. 

Vierailija
122/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testereitä omin päin myyntituotteista tekevät. Kerran todistin sitäkin, kun pari miestä tuli hajusteosastolle, suihkivat varmaan kymmentä tuotetta päällensä. suurin osa ihan perus deodorantteja hyllystä. Samoin ärsyttää muut pakkausten availijat ja haistelijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten joillekin tulee aina täytenä yllätyksenä että haalitut tavarat pitää maksaa kassalla. Tonotetaan ja tuijotetaan herkeämättä kassan piippaamista eleettömänä tai pakataan kaikessa rauhassa ne KAIKKI ostokset kasseihin ennen kuin hievahdetaankaan kassan suuntaan. Aletaan kaivella hehtaarikassista hehtaarirahapussia miljoonan lipun ja lapun ja kuitin joukosta (eikö siihen saatanan pussiin voi koskaan muuten tehdä inventaariota??!) boonuskortteja ja rahaa...sitä ei missään nimessä voi tehdä ajoissa. KOKO jono seisoo kun joku törppö käyttää ihan turhaan aikaa tuollaiseen älyvapaaseen toimintaan.

Vierailija
124/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintataso ärsyttää, ei juuri muut seikat. 

No se ärsyttää myös, kun kysytään "Onko S-etukorttia?" Siitä tulee mieleen se, että mikäli moista etujärjestelmää ei olisi, perittäisiin ruoasta 300 miljoonaa vähemmän vuodessa S-ryhmässä, sillä etujärjestelmän ylläpito vuodessa maksaa sen verran. Siksi pyrinkin välttämään S-ryhmää.

Vierailija
125/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti pitkään ne hedelmille ja vihanneksille tarkoitetut muovipussit, kun en millään saanut niitä auki.

Nyt olen tempun oppinut ja kiitos kuuluu tälle mammapalstalle tai siis sille joka sen vinkin tänne kirjoitti.

Vierailija
126/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä ketju, jossa voin kysyä mieltäni vaivaavaa asiaa: Kummanko asiakkaan se kapula kuuluu laittaa ostosten väliin, edellä olevan vai takana tulevan?

Vierailija
127/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotus, ostosten roudaus.

Vierailija
128/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvä ketju, jossa voin kysyä mieltäni vaivaavaa asiaa: Kummanko asiakkaan se kapula kuuluu laittaa ostosten väliin, edellä olevan vai takana tulevan?

Kohteliaampi laittaa, ja se, jolle on väliä, kuka maksaa ja vie kotiin kenenkin ostokset.

Minä laitan aina, kun tulen tavaroineni kassalle, ellei edellinen ole ehtinyt, ja laitan myös aina kapulan omien ostosteni perään, jopa niin automaattisesti, että saatan sen tehdä, vaikkei takanani olisi ketään.

Vierailija
129/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapula kuuluu laittaa omien ostosten perään.

Vierailija
130/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä, kenen kuuluu, mutta itse laitan sen aina omien ostosteni perään ja niin odotan edellä jonottavan tekevän myös.

Vierailija
131/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kuuluu. Missään ei lue sääntöjä

Vierailija
132/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain hiljattain haukut kassajonossa, kun aivan kohteliaasti pyysin edellä olevaa laittamaan sen kapulan, johon itse en ylettynyt! Tämä keski-ikäinen, normaalin oloinen nainen kehtasi haukkua minut eikä edes laittanut sitä kapulaa. Hänellä oli vain kaksi ostosta, minulla täysi korillinen, jota olisin halunnut alkaa tyhjentää, kun hihnalla kerran runsaasti tilaa oli. Mutta ei. No, ei sitten. Toivottavasti joku tunnistaa itsensä tästä ja ymmärtää hävetä.

Jos siinä reilusti on tilaa niin jätät joku 20 cm tilaa ja laitat omat ostokset siihen. Ei niitä kapuloita ennenkään ollut

Jos se edelläolija ei ole laittanut kapulaa, kertokoon sitten kassalle, mihin ostoksensa päättyvät.

Vierailija
133/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kuuluu. Missään ei lue sääntöjä

Se on sitten se kirjoittamaton sääntö. Minä laitan ostosteni jälkeen, en eteen. Koskaan. Venkoilkoon se edelläoleva kassan kanssa siitä,mikä on kenenkin ostos.

Vierailija
134/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitaat kassaneidit ottaa pattiin. Joskus käsien liikkeet on kuin hidastetussa filmissä.  Ei kaikki toki voi olla näpsäköitä ja nopeita liikkeissään, mutta onko se oikea työpaikka silloin ruuhkainen marketin kassa? 

Kaupoissa on alkanut olla enempi nyt nuoria miehiä kassalla töissä ja he ovat todella nopeita ja kohteliaita. 

Joo olen huomannut tuon että monet nuoret miehet tekee kassatyätä nopeasti ja tehokkaasti. Osalla naisista on ihan tavallisillakin kassoilla toi että otetaan tosi rauhallisesti, tervehditään hitaasti ja tosi selvästi, vaikka kauhea jono.

Miespuoliset kassaneidit.

Vierailija
135/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain hiljattain haukut kassajonossa, kun aivan kohteliaasti pyysin edellä olevaa laittamaan sen kapulan, johon itse en ylettynyt! Tämä keski-ikäinen, normaalin oloinen nainen kehtasi haukkua minut eikä edes laittanut sitä kapulaa. Hänellä oli vain kaksi ostosta, minulla täysi korillinen, jota olisin halunnut alkaa tyhjentää, kun hihnalla kerran runsaasti tilaa oli. Mutta ei. No, ei sitten. Toivottavasti joku tunnistaa itsensä tästä ja ymmärtää hävetä.

Jos siinä reilusti on tilaa niin jätät joku 20 cm tilaa ja laitat omat ostokset siihen. Ei niitä kapuloita ennenkään ollut

Tämä madame uhosi, että minä saan alkaa laittaa ostoksiani vasta kun hän on maksanut omansa! Kysyi vielä ivallisesti maksettuaan että "olikos se nyt niin kamalaa odottaa omaa vuoroaan?" Ja minä siis en pyrkinyt mitenkään etuilemaan!

Että sellainen kokemus. Olen vieläkin traumatisoitunut! Käyttäydyn itse aina kohteliaasti kanssaihmisiäni kohtaan ja yritän ottaa toiset huomioon.

Vierailija
136/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun marketien kylmäosastoilla on nykyään niin jäätävän KYLMÄ!

Avomallisilla kylmäkalusteilla niin tuppaa käymään. Mutta ei tuo minua häiritse, jos ulkona on viileää, olen jo pukeutunut sopivasti, kesähelteellä viileys on suoranainen nautinto.

Vierailija
137/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryyksiä typerille.

Vierailija
138/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää se kun siirryt kassalla maksamaan ja jonossa seuraava siirtyy sun mukana siihen maksualueelle, eli ihan konkreettisesti jos vaikka joku ottais kuvan siitä tilanteesta niin näyttäisi siltä kuin kassalla olisi kaksi ihmistä yhtä aikaa maksamassa.

Ja viimeksi kun näin kävi, niin se seuraava jonossa oleva tuli suoraan mun taakse seisomaan kun siirryin maksamaan. Siis itse seison suoraan kasvot vastapäätä kassan myyjään ja aloitan maksamista niin seuraava jonossa ei edes tyydy siihen että seisoisi edes siellä "oikeassa" jonossa, vaan siirtyy mun selän taakse seisomaan kun maksan ja taas niin lähelle etten itse edes seiso ketään ihmistä noin lähellä jos en aio esim. halata.

Jos nyt on pakko kuitenkin yhtä aikaa mun kanssa tunkea siihen maksupäätteelle, niin miksi pitää siirtyä sieltä jonottamasta suoraan mun selän taakse niskaan hönkimään kun ei mun lompakossa mitään niin jännää ole että se ois pakko saada kurkittua sieltä niskan yli? Viimeksi halutti kyllä tokaista että miksi höngit mun niskan takana ja ajattelitko tosiaan maksavasi munkin ostokset? En sitten kuitenkaan kehdannut, ehkä seuraavalla kerralla :)

Miten muut toimii noissa tilanteissa?

Vierailija
139/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeryyksiä typerille.

Liittyen tuohon kirjoitukseen:"Se, että tupakat on piilotettu jonkun typerän numerokoneen taakse"

Vierailija
140/271 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä käytävää olevat ihmiset. Seisoskelevat ja juttelevat niin että ovat muiden tiellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan