Mikä on ärsyttävintä kaupassa käymisessä?
Kenties mummot jotka maksavat 5 sentin kolikoilla, kirkuvat lapset vai jokin muu?
Kommentit (271)
Ärsyttävintä on hirveä älämölö niistä kaiuttimista. Muka musiikkia , HUOh, ja mainoksia ja jos sattuu olemaan oikea kuulutus jollekin ihmiselle, niin ei kukaan saa mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Kiire kassalla pakkaamisessa, kaupat eivät ilmeisesti halua asiakkaan ostavan isoja ostoksia kun aikaa ei anneta pakata niitä kasseihin.
LISÄÄ kassahenkilöitä!
Minä ekrään ostokset takisin kärryyn nopeasti ja sitten menen rauhassa pakkaamaan syrjemmälle. ajattelen nääs muita ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävintä on hirveä älämölö niistä kaiuttimista. Muka musiikkia , HUOh, ja mainoksia ja jos sattuu olemaan oikea kuulutus jollekin ihmiselle, niin ei kukaan saa mitään selvää.
Kung-fu fighting jumputti viimeksi englanniksi - onko enää tottakaan ja kuka ne humppamusiikit valitsee, mä mietin siinä tavaroita haaliessani.😯
En meinannut saada keskityttyä ollenkaan, niin kauheesti häiritsi 😀
Se kun joku tuote on lopussa kaupassa jota olit juuri menossa ostamaan.
Minulla ei ole autoa ja käyn kävellen kaupassa.
Niin en viitsi ruveta käymään jokaisessa kaupassa erikseen etsimässä samaa tuotetta.
Se että kassalla pitää pakata tavarat kassiin niin nopeasti. Jos hidastelee, saa puolivihaisia mulkaisuja osakseen.
Yhdessä marketissa on omituinen kärry. Telon aina jalkani siihen.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen asiakas ei siirry kassalinjan päätyyn pakkaamaan ostoksiaan, vaikka siellä olisi ihan taso sitä varten, vaan jää minun eteeni jonon tukkeeksi niin etten pääse ohi.
Seurankipeät yksinäiset mummot/papat/mt-ongelmaiset jne. ärsyttävät mutta myös säälittävät, kun juuttuvat kertomaan kuulumisiaan ja sairauksiaan kassalle minuuttikaupalla, eikä tyttöparka uskalla sanoa että olisi seuraavan asiakkaan vuoro.
Mä olen niin s***nan lyhyt etten saa kasseja pakattua sieltä päädystä. Ennenkuin olen maksanut,'olen nostellut tölkit takaisin kärryyn, mutta muuten haluan pakata joka kassiin painavaa pohjalle ja salaatit päälle. Enkä tosiaan yletä niitä hihnalla viimeseksi tulleita keveitä ottamaan siellä päädyssä seisten.
Antakaa anteeksi meille 160-senttisille, elämä on muutenkin perseestä pätkänä.
Ärsyttää esim.hedelmäosastolla kun jotkut parkkeeraavat kärrynsä aina siihen laarin eteen.
Kassalla kun edellinen mummo maksaa pennosilla, pyytää tupakkaa,lottoaa,veikkaa,tulitikkuja pitäis saaha,ai jäänyt punnitsematta banaanit,ai eikös siinä aletuotteessa oo hintaa ja koodia..jne.
Tyypit jotka on kärryineen keskellä käytävää eikä voi väistää.
Mammat jotka haluavat ehdottomasti kävellä rinnakkain vaunuineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen asiakas ei siirry kassalinjan päätyyn pakkaamaan ostoksiaan, vaikka siellä olisi ihan taso sitä varten, vaan jää minun eteeni jonon tukkeeksi niin etten pääse ohi.
Seurankipeät yksinäiset mummot/papat/mt-ongelmaiset jne. ärsyttävät mutta myös säälittävät, kun juuttuvat kertomaan kuulumisiaan ja sairauksiaan kassalle minuuttikaupalla, eikä tyttöparka uskalla sanoa että olisi seuraavan asiakkaan vuoro.
Mä olen niin s***nan lyhyt etten saa kasseja pakattua sieltä päädystä. Ennenkuin olen maksanut,'olen nostellut tölkit takaisin kärryyn, mutta muuten haluan pakata joka kassiin painavaa pohjalle ja salaatit päälle. Enkä tosiaan yletä niitä hihnalla viimeseksi tulleita keveitä ottamaan siellä päädyssä seisten.
Antakaa anteeksi meille 160-senttisille, elämä on muutenkin perseestä pätkänä.
No onpas kummallista, kun minä saan pakattua ostokseni aivan vaivattomasti siellä päädyssä, ja olen 162 cm. -7
Hitaat muut ihmiset.
Tyhmät ihmiset, jotka eivät tajua punnita niitä perunoitaan. Sellaiset saisi lähettää itse punnitemaan ostoksensa ja palaamaan jonon viimeiseksi.
Kitsas kauppias, joka ei raaski palkata tarpeeksi kassoja. Tyyliin kaupassa 20 kassaa ja ruuhka-aikaankin niistä on auki max 4.
Tarjoustuote, jota ei myydä tarjoushinnalla. Meidän lähi-ksupermarket on tällainen. Tarjouslohi onkin ihan normaalihintaista, upsista.
Lottokupongit.
Huono leipäosasto. Taas meidän lähi-ksupermarket: menit mihin aikaan vaan, leipälaarit on tyhjiä. Valittaminen osastonhoitajalle ei auta, on kauppiaan tymperä eukko.
Seurustelevat ihmiset keskellä käytävää kärryineen voisivat mennä sivummalle vaihtamaan kuulumisia, eikä olla tukkona, ärsyttää myös kun kärryt laitetaan siihen maitohyllyn eteen poikittain ettei muut ylety ottamaan mitään, myöskin pakatessa tavaroita osa tavaroista jää niin kauas ettei ylety jos liukuhihna on pysähtynyt. Ja normaalipituisena ihmisenä hyllyistä ei aina ylety, liian korkealla tai liian takana joku tavara. Tykkään käydä kaupassa/ tavaratalossa , koitan olla ärsyyntymätt mistään.
Se kun pitää aamulla edes vähän tälläytyä ennenkö sinne voi lähteä.
Vihaan myös autolla ajamista eli sekään ei oo kiva.
Kaupassa aina paljon tuttuja jotka kyylää mua ja ostoksia, pahimmassa tapauksessa tulee juttelemaan.
Aina pelko perseessä että entä jos tili onkin tyhjä vaikka tiedän ettei ole.
Kiire pakata ja sitten pitää kantaa ostokset yksin, selkä väärällä autoon.
Kauppakeskuksessa olevat tenut ja elämänkoululaiset. Tämän takia käynkin usein pienessä lähikaupassa, vaikka onkin kalliimpaa
Vierailija kirjoitti:
Kitsas kauppias, joka ei raaski palkata tarpeeksi kassoja. Tyyliin kaupassa 20 kassaa ja ruuhka-aikaankin niistä on auki max 4.
Tuo ei kylläkään ole kitsaudesta kiinni, vaan siitä, että viikkoa kohti on tietty työtuntimäärä käytettävissä, joten vaikka palkkaisi sata uutta työntekijää, viikkotunteja ei siitäkään huolimatta ole käytettävissä yhtään sen enempää.
Hitaat kassaneidit ottaa pattiin. Joskus käsien liikkeet on kuin hidastetussa filmissä. Ei kaikki toki voi olla näpsäköitä ja nopeita liikkeissään, mutta onko se oikea työpaikka silloin ruuhkainen marketin kassa?
Kaupoissa on alkanut olla enempi nyt nuoria miehiä kassalla töissä ja he ovat todella nopeita ja kohteliaita.
Ärsyttävintä on kun lähikaupan myyjät käy liian tuttavallisiksi. Kommentoivat ostoksia jne. Ei tee mieli enää jotain ostoksia tehdä kun mitälie johtopäätöksiä vetää sit mun elämästä.
Se tilanne kun joku on maksamassa siinä maksuautomaatin kohdalla, ja seuraava asiakas näköjään unohtaa miten kävellään ja seisoo liukuhihnan alkupäässä jolloin en mahdu alkaa laittamaan omia ostoksiani vaikka koko hihna olisi tyhjä ja tuo kyseinen henkilö ostaa ehkä yhden asian. Eli siis suomalaiseen tapaa ottaa jäätävän hajuraon ja tönöttää siinä niin kauan kunnes edellä oleva menee pakkaamaan. Ja sitten mulla on kauhea kiire purkaa ostoskärry ja maksun jälkeen pakata tämän yhden idiootin takia. Jos ihmiskontakti on niin kamalaa ettei kestä että joku on puolen metrin päässä itsestään kaupassa jonossa niin jääkää jooko kotiin!
Toinen on tietysti ihmiset jotka kulkevat kärryjen ja vedettävien korien kanssa miten sattuu puolelta toiselle ja jättävät kärryt keskelle käytävää poikittain kun lähtevät hakemaan jotain muualta.
Riehuvat lapset joiden vanhempia ei kiinnosta
Ostoskorikyylät
Kassat jotka heittelee ostoksia, näyttää oman vitutuksen ja miten kamala vaiva on jos ne itse kysyy multa henkkarit ja näyttää tollasta kamalaa asennetta milloin mistäkin
Pitkät käveltävät matkat marketeissa. Täytyy miettiä järjestys niin tarkkaan ja silti valtavat matkat. Vaikka Tampereen Kalevan Prisma. Tulee hiki takissa ja kylmä ilman takkia. Ostosten nosto hihnalle ja pakkaaminen kasseihin.
Se seuraava asiakas on ystävällinen sille korttimaksajalle, jos pysyy kaukana. Ei kurki tunnuslukua.
Miksi kaupassa ei ole koskaan 5 sentin kolikoilla maksavia mummoja ja kirkuvia lapsia, kun mä käyn siellä? Ja jos olisi, pitäisikö mun ärsyyntyä?