Sara Chafak, myötähäpeä
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001131079.html
Kolme viikkoa Hollywoodissa vaikutti selvästi Chafakin suomen kieleen, kuten videosta käy ilmi.
– Oli tosi kiva näytellä sellaista parttia. On mulla aika paljon laineja. Oli tosi outgoing on the set.
Joskus on niitä bad hair dayta.
– First of all feel free to say.
– Luomu-made.
– Se on varmasti sellainen asia, että once you are in, there’s never going to be like way back. Relax.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin kuuma et saa puhuu miten vaan :)
Tyhmässä ei ole mitään kuumaa.
Ni ei siis mutta ulkonäöltään on kuuma! Ja kyllä se elämää jo helpottaa :) Rumilla on vaikeempaa. Itsekkin sain vain sillä paremman miehen elämääni kun tulin kuumemmaksi. Tyhmältä kuullostaa, mutta niin se menee. Ole mallin mitoissa -> Pääset hyviin naimisiin :)
Kuulostaa tyhmältä ja miehesi kuulostaa vielä tyhmemmältä. Miehesi on alkanut jo katsella uutta. Fakta.
Mieheni ei ole tyhmä, enkä minäkään. Mutta ulkonäöllä vaan on vaikutusta suhteen onnellisuuteen. Ja ei oo katsellut uutta, hölmö! :) Olemme pikku rakkauspupusia oikeen. Taidat olla vain kade :) Fakta.
Ylläoleva voi olla vain miestrollin kirjoittamaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähtien kielinainen-Sara onkin Sara C.
lol
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nimikään ihan kantasuomalaiselta kuullosta, joten puhukoon nyt englantiakin. Mammapalstalaisia harmittaa :D
Ai niinku mikä meitä harmittaa? :) Voit sä sanoo sen in english?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ni ei siis mutta ulkonäöltään on kuuma! Ja kyllä se elämää jo helpottaa :) Rumilla on vaikeempaa. Itsekkin sain vain sillä paremman miehen elämääni kun tulin kuumemmaksi. Tyhmältä kuullostaa, mutta niin se menee. Ole mallin mitoissa -> Pääset hyviin naimisiin :)
Tämä viesti sai minut nauramaan vedet silmissä :) Kyllä se vaan niin on että ei ulkonäkö kompensoi tyhmyyttä, siinä ei kaunis ulkokuori auta yhtään mitään, jos pään sisältö kumisee tyhjyyttään. Sitäpaitsi, ulkonäkö rapistuu iän myötä, joten ei sen varaan kannata koko elämää laskea ja itse en ole kuuma vaan ihan tavallinen nainen ja olen onnellisesti naimisissa ollut mieheni kanssa jo kohta 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Pöljät ei tajua, että tää koko juttu on läppä.
Itse asiass toi juttu on jopa liian pöljä ollakseen pelkkä läppä!
Nää on näitä "julkkisten" paskamyrskyjä.. "Siis el ou el ootte kaikki idiots ku ette tajuu et tää on läbbäää, nolot fat cows luulettex oikeesti et mä oisin unohtanu niiq suomen languagen wee tee äffff sainpa huijattuu kaikkii!!!" ja teinifanit komppaa että "niii ootte noloi ku ette tajuu tämmöstä, hahaha sara oot niin hauska<33"
Itse en juuri reagoinut koko huuhaavideoon, ajattelin vain, että on puhdasta laiskuutta puhua tuollaista sekakieltä, jos ei jaksa miettiä sanojen suomalaisia vastineita. Tuo Saran kannanotto asiaan oli minusta se varsinainen moka, haukutaan muita keltanokiksi ja on muutenkin ylimielinen asenne. Olisi voinut kuitata asian huumorilla ja sanoa vaikka hakeutuvansa suomen kielen kurssille tmv :D nyt jäi vähän sellainen kuva, että veti herneitä nenään tästä koko jutusta :D
#chafak #tyrkky #mukahauska #nolo #epicfail #airhead #finglish #dork
Jännä ettei esim Renny Harlin ole unohtanut kieltä vaikkei jäbää paljon suomessa näy. Aksentti muuttunut vähän mutta kyllä suomi sujuu.
Tuli vaan mieleen kun hetki sitten Veitolan ohjelmassa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tyhmältä ja miehesi kuulostaa vielä tyhmemmältä. Miehesi on alkanut jo katsella uutta. Fakta.
Mieheni ei ole tyhmä, enkä minäkään. Mutta ulkonäöllä vaan on vaikutusta suhteen onnellisuuteen. Ja ei oo katsellut uutta, hölmö! :) Olemme pikku rakkauspupusia oikeen. Taidat olla vain kade :) Fakta.
Ylläoleva voi olla vain miestrollin kirjoittamaa.
Höpö, höpö :) Nainen oon. Eikö sun mielestä kuumana oo helpompaa? :o Vai et tiijä asiasta mitään, reppana?
Olen nyt viisi vuotta asunut muualla kuin Suomessa ja toi on musta ihan käsittämättömän noloa :D Että kolmessa viikossa käy noin. Mullakin huomaa varsinkin lauserakenteista ja sanajärjestyksestä, että toisia kieliä on puhuttu (saksaa, englantia), mutta ei kolmessa viikossa ihan noin käy. Jotkin aihealueet on mulle vaikeita suomeksi, esimerkiksi laitesukellus, jonka olen oppinut englanniksi ja harrastanut vain Suomen ulkopuolella. Siihen liittyvää sanastoa en edes tiedä suomeksi. Mutta että koko kieli unohtuu? Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti sai minut nauramaan vedet silmissä :) Kyllä se vaan niin on että ei ulkonäkö kompensoi tyhmyyttä, siinä ei kaunis ulkokuori auta yhtään mitään, jos pään sisältö kumisee tyhjyyttään. Sitäpaitsi, ulkonäkö rapistuu iän myötä, joten ei sen varaan kannata koko elämää laskea ja itse en ole kuuma vaan ihan tavallinen nainen ja olen onnellisesti naimisissa ollut mieheni kanssa jo kohta 15 vuotta.
No enpä ole niin sanonutkaan! Vai olenko mielestäsi, dummy? Eka kommentoin et Sara on kuuma. Ei se mun mielestä ainakaa tyhmä oo. Mutta ulkonäöstä on hyötyä jos on päässäkin jotain. Ja elämä helpottuu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rapisee? :o Outo ajatusmaailma.
Heikkolahjainen. Istakuvatkin on kaikki SAMANLAISIA! Naama jäätynyt ja poseeraukset SAMOJA! Toi laulaminen, tai "laulaminen" paremminkin sanottuna, vanhusten hoitokodissakin mummot vetää paremmin!
Ja en, en ole kateellinen naiselle joka on joku missi :D vuodelta ?! Ei edes kiinnosta, ei tee mitään järkevää tekemistä, ja jos tollasen muutaman viikon matkan jälkeen jenkkilään on hänestä nyt niiiin mieletöntä ja haluaa hehkuttaa tätä ameriiikan isoa menoa niin sallittakoot se tuolle lapselle. Ja toivotaan että hänkin kehittyisi.. Edes jossain.
Edes vähäsen. Toivottavasti puhumisessa. Sillä toi haastattelu oli _niin_ naurettavaa että mulla pyöri silmät päässä ja ne radiossa työskentelijätkin näytti siltä että pokka pettää. Hyvin piti, mulla ei pitänyt. Olisin alkanut vittuilemaan jos olisin haastatellu. Tuo nainen vaan on oikeasti tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei esim Renny Harlin ole unohtanut kieltä vaikkei jäbää paljon suomessa näy. Aksentti muuttunut vähän mutta kyllä suomi sujuu.
Tuli vaan mieleen kun hetki sitten Veitolan ohjelmassa oli.
Martti Turunen lähti Japaniin 50 vuotta sitten ja on elänyt siellä täysin eristettynä Suomesta japanilaisen vaimosa kanssa ja puhuu silti täydellistä suomea. Ei ole edes aksenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniinpana ei olisi mukavempaa?
Tämän päivän instakuva muiden ihmisten halveksimisineen kertoo tän muikkelin täydellisen heikosta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen kun hetki sitten Veitolan ohjelmassa oli.Martti Turunen lähti Japaniin 50 vuotta sitten ja on elänyt siellä täysin eristettynä Suomesta japanilaisen vaimosa kanssa ja puhuu silti täydellistä suomea. Ei ole edes aksenttia.
Samoin, kerran kuuntelin radiosta kun haastateltiin miestä, joka oli asunut Kanadassa n. 60 vuotta. Puhui todella hyvää suomea, ehkä hieman vanhahtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minultakin luonnistuu elokuva-alan termistö todennäköisesti paremmin englanniksi kuin suomeksi. Ei mitään käryä mikä on esimerkiksi "gaffer" tai "set" suomeksi.
Gaffer on se pääsähkömies kuvauspaikalla.
Set on kuvauspaikana lavastuskokonaisuus/rekvisiitat .
Tästä lähtien kielinainen-Sara onkin Sara C.