Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin lopettaa nyt kokonaan "parisuhteen hoidon"

Vierailija
04.03.2016 |

Olen yrittänyt priorisoida parisuhdetta jo noin kolmen vuoden ajan ja muuttaa sitä paremmaksi omalla toiminnallani. Nyt alan olla vakuuttunut siitä, että se onkin oikeastaan muuttunut entistä huonommaksi, koska tuntuu siltä, ettei miestä kiinnosta ollenkaan sellainen parisuhde, jollaisen minä haluaisin. Miestä ei lainkaan kiinnosta huomioida minua siten kuin mielestäni parisuhteessa pitäisi, seksi ei suju, koska mielestäni mies haluaa yksin päättää asiasta eikä todellakaan keskustella siitä yhtään mitään, eikä edes että teen aloitteita, miestä ei kiinnosta järjestää kahdenkeskistä aikaa ts hankkia lapsille hoitajaa jne ja oikeastaan ainoat asiat joita se kanssani haluaa, on katsoa iltaisin elokuvia tai sarjoja kun lapset nukkuvat ja puhua omista asioistaan, ei ikinä minun asioista. En jaksa enkä halua enää yrittää yksin yhtään mitään tämän suhteen eteen. Haluan vain seurata, mitä mies tekee jos se edes huomaa, että olen lakannut yrittämästä.

Kommentit (307)

Vierailija
261/307 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös 284:n viestissä on perää ainakin se miehen kokemus. Kyllä minäkin perheen ja lasten eteen asioita teen, olen esimerkiksi vastannut yövalvomisista ja aikaisista heräämisitä 90%. Ja ollut hirvittävän väsynyt.

Mutta miehen kokemus on varmasti tuossa kuvattu osittain oikein ja tiedän hänen olevan

Koko ajan tyytymätön panokseeni kodin asioihin.

Mutta nythän tilanne on miehen kannalta paljon parempi, kun en enää puhu asioistani enkä toiveistani, en koske häneen enkä pyydä mitään (paitsi oman ajan liikuntaan, johon käytän siis ehkä 6 tuntia viikossa niin, että miehen on lasta vahdittava. Ei mielestäni kohtuuton aika). Ap

Vierailija
262/307 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vastauksista paistaa läpi, että moni nainen haluaisi seksittömän parissuhteen, se olisi heille ideaali. Mä ymmärrän ap:ta, minusta noin ei voi elää. Valitettavasti en usko asian korjaantuvan kuin eroamalla.

Niinpä! Käsittämätöntä.

Mies sanoi viimeksi eilen, että hänen halunsa vähenevät, jos hän kokee painostusta. Vastasin että sehän on ihan luonnollista. Mutta tosiaan nähtäväksi jää, kiinnostaako miestä oikeasti seksi yhtään ja missä aikataulussa ja minkä verran, kun itse olen nyt ja jatkossa täysin seksitön häntä kohtaan. ap

No, mun mies halusi itse tehdä aloitteet ettei olisi tuntenut painostusta ja lässynlää. Aloitteita ei tullut ja mies oli tyytyväinen kun ongelma hautautui pois pöydältä. Ero tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/307 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vastauksista paistaa läpi, että moni nainen haluaisi seksittömän parissuhteen, se olisi heille ideaali. Mä ymmärrän ap:ta, minusta noin ei voi elää. Valitettavasti en usko asian korjaantuvan kuin eroamalla.

Niinpä! Käsittämätöntä.

Mies sanoi viimeksi eilen, että hänen halunsa vähenevät, jos hän kokee painostusta. Vastasin että sehän on ihan luonnollista. Mutta tosiaan nähtäväksi jää, kiinnostaako miestä oikeasti seksi yhtään ja missä aikataulussa ja minkä verran, kun itse olen nyt ja jatkossa täysin seksitön häntä kohtaan. ap

No, mun mies halusi itse tehdä aloitteet ettei olisi tuntenut painostusta ja lässynlää. Aloitteita ei tullut ja mies oli tyytyväinen kun ongelma hautautui pois pöydältä. Ero tuli.

Tulee se varmasti meillekin, jos mies ei ala missään kohtuullisessa aikataulussa halua minua kohtaan osoittaa. Sehän on nyt nähty, että minun ei kannata millään tavalla aktiivinen olla eikä edes puhua seksistä mitään. Se kaikki kun kuulemma vain vähentää miehen haluja. Ap

Vierailija
264/307 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN SINUN KANSSA SAMAA MIELTÄ. OLEN OLLUT NAIMISISSA KOHTA 43V. EN KESTÄISII JOS MIES EI HUOMIOISI MINUA.KAIKKI ALKAA PARISUHTEESTA JA MITÄ PARIN VÄLILLÄ ON.NAISENA TULEE VARMAA TURHAUTUNUT OLO .KUN VIELÄ PIDÄT ITSESTÄSI HUOLTA EI SILTI KELPAA.SANOISIN ETTÄ TUO ON VÄLINPITÄMÄTTÖMYYTTÄ.TOTTAKAI TÄYTYY HUOMIOIDA ,OLEMME MIEHENI KANSSA OLLEET  YHDESSÄ KOHTA  46 VUOTTA.SANON HETI MIEHELLE JOS HÄN EI HUOMIO MINUA,VAIKKA OLEN KOHTA 66V.MUTTA TUNNEN OLEVANI VIELÄ KAUNIS JA VIRKEÄ NAINEN JOKA HALUAA HARRASTAA SEKSIÄ VÄHINTÄÄN 1-2 KERTAA VIIKOSSA........OLEN IKÄISEKSENI VIRILLI NAINEN..........JOTEN KANNUSTAN SINUA EI KUKAAN MIES SAA SANOA ETTÄ ALA VETÄÄ .ON HUONOA KÄYTÖSTÄ..........KESKUSTELKAA LUJASTI JA VAADI OIKEUTTA JA HUOMIOTA.EI PARISUHDE ELÄ JOS EI OLE LÄHEISYYTTÄ JA SEKSIÄ .ONHAN SE PARISUHTEEN LIIMA JOKA HITSAA PARIN YHTEEN .PEUKKUJA. SINULLE....................

Vierailija
265/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme voi keskustella (ainakaan minun aloitteestani), koska mies on tehnyt selväksi että näistä aiheista keskustelu on vain samaa jauhamista, johon hän ei enää osallistu ja jos on valittamista, sen kun lähden menemään. Ja mitään läheisyyttäkään en tosiaan voi yrittää viritellä, eilenkin mieheltä saamani huomio oli siinä että katseli minua ivallisesti kun olin vessassa alasti (ei sentään sanonut kropastani mitään tällä kertaa) ja sanoi henkeni haisevan kammottavalta. Tämä siis yöllä kun heräsin lapsen ääniin ja menin vessaan, se tuli sinne perässä tuolla meiningillä :'( ap

Vierailija
266/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun sanoihan se ivallisesti tatuoinnistani jotain. Olin jo unohtanut. Ap

Vierailija
267/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kommentit ja asenne sinua kohtaan on asiatonta. Miksi sietäisit sitä? Sanotko koskaan vastaan? Annatko samalla mitalla? Jos mies on 15 kg ylipainoinen, luulisi, ettei pitäisi itseään niin virheettömänä, että voi huoletta arvostella muita.

Minusta sinun ei pidä odotella puolta vuotta tuollaisessa ilmapiirissä. Ennemminkin voisit sanoa miehelle suoraan, että tämä oli nyt sinun puolestasi tässä ja että hankit seksiseurasi ja arvostavan kumppanin muualta, kun omalta mieheltäsi saat jatkuvasti kuraa niskaan. Näin pallo jää miehelle. Mitä aikoo sanoa ja tehdä? Jos ei mitään, niin lupa annettu ja siitä vaan. Voit oikeasti löytää aivan uudenlaisen onnen.

Vierailija
268/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kommentit ja asenne sinua kohtaan on asiatonta. Miksi sietäisit sitä? Sanotko koskaan vastaan? Annatko samalla mitalla? Jos mies on 15 kg ylipainoinen, luulisi, ettei pitäisi itseään niin virheettömänä, että voi huoletta arvostella muita.

Minusta sinun ei pidä odotella puolta vuotta tuollaisessa ilmapiirissä. Ennemminkin voisit sanoa miehelle suoraan, että tämä oli nyt sinun puolestasi tässä ja että hankit seksiseurasi ja arvostavan kumppanin muualta, kun omalta mieheltäsi saat jatkuvasti kuraa niskaan. Näin pallo jää miehelle. Mitä aikoo sanoa ja tehdä? Jos ei mitään, niin lupa annettu ja siitä vaan. Voit oikeasti löytää aivan uudenlaisen onnen.

En voi näillä perusteilla rikkoa lasten perhettä. Pakko mun on ainakin ensin testata, miten se miehen käytökseen vaikuttaa että tosiaan nyt olen lopettanut kaiken puheenkin parisuhteen parantamisesta, seksistä jne. Ja ylipäätään valittamisen. Kuten joku oikein arvasi, miehellä on pitkäaikaista katkeruutta minua kohtaan, mistä tämä osittain kumpuaa ja hänen täytyisi itse tajuta lopettaa kiusaamiseni. Muista asioista kyllä keskustelemme ihan ok eikä miehen käytös koko ajan ole minua väheksyvää tms mutta todellakaan tämä mies-nais -asetelma ei nyt pelaa ollenkaan ja minä en enää sen eteen tee muuta kuin välttelen koko asiaa, sillä vain siten saan selville, haluaako mies ylipäätään olla parisuhteessa vai onko kaveruus ja vanhemmuus ainoa mistä hän on kiinnostunut. Voihan olla, ettei hän itsekään ole varma. Vielä on aikaa asiaa selvittää. Ap

Vierailija
269/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mies ollut ahkerana, viitsinyt nousta vuoteestakin ihan vaan kurinpalautuksen takia. Oletko ollut jotenkin erilaisella mielellä kotona, kun olet päässyt avautumaan ja saanut tsemppejä?

P.s. Anteeksi, kun olen aikaisemmin vastaillut tunnistaen, kun et selvästikään pidä siitä. Sinulla on vaan hyvin tunnistettava tyyli.

Vierailija
270/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas mies ollut ahkerana, viitsinyt nousta vuoteestakin ihan vaan kurinpalautuksen takia. Oletko ollut jotenkin erilaisella mielellä kotona, kun olet päässyt avautumaan ja saanut tsemppejä?

P.s. Anteeksi, kun olen aikaisemmin vastaillut tunnistaen, kun et selvästikään pidä siitä. Sinulla on vaan hyvin tunnistettava tyyli.

Mies ei ollut silloin vielä nukkumassa edes. En osaa sanoa mielialastani enkä nyt koe hirveästi tsemppiä saaneeni. Miten niin tunnistaen? Ap

Vierailija
271/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme voi keskustella (ainakaan minun aloitteestani), koska mies on tehnyt selväksi että näistä aiheista keskustelu on vain samaa jauhamista, johon hän ei enää osallistu ja jos on valittamista, sen kun lähden menemään. Ja mitään läheisyyttäkään en tosiaan voi yrittää viritellä, eilenkin mieheltä saamani huomio oli siinä että katseli minua ivallisesti kun olin vessassa alasti (ei sentään sanonut kropastani mitään tällä kertaa) ja sanoi henkeni haisevan kammottavalta. Tämä siis yöllä kun heräsin lapsen ääniin ja menin vessaan, se tuli sinne perässä tuolla meiningillä :'( ap

Jos oma mieheni tulisi yöllä perässäni vessaan arvostelemaan mainittuja asioita en kyllä pitäisi pelkästään nais-mies juttuna. Miksi mies ei vaikka mennyt nukuttamaan herännyttä lasta?

Vierailija
272/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma mieheni tulisi yöllä perässäni vessaan arvostelemaan mainittuja asioita en kyllä pitäisi pelkästään nais-mies juttuna. Miksi mies ei vaikka mennyt nukuttamaan herännyttä lasta?

Ei lapsi herännyt, äänteli vain. Ap

Vierailija
273/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni sekin luuultavasti kertoisi siitä että lapsi jo kärsii tilanteesta eikä saa nukuttua levollisesti. Harmi jos kumpikaan vanhemmista ei sitä huomaa keskittyessään toisen arvostelemiseen ja siihen että parisuhdetta on jatkettava ehdoilla millä hyvänsä.

Vierailija
274/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni sekin luuultavasti kertoisi siitä että lapsi jo kärsii tilanteesta eikä saa nukuttua levollisesti. Harmi jos kumpikaan vanhemmista ei sitä huomaa keskittyessään toisen arvostelemiseen ja siihen että parisuhdetta on jatkettava ehdoilla millä hyvänsä.

No tämä on kyllä liian pitkälle menevä johtopäätös. En jatka suhdetta ehdoilla millä hyvänsä. Nyt selvitän, kiinnostanko miestä naisena lainkaan olemalla siinä mielessä täysin passiivinen PITKÄÄN. Jos totean syksyllä että en kiinnosta, haluan vähintäänkin sivusuhteen jossa saan tuntea olevani nainen. Ap

Vierailija
275/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ollut silloin vielä nukkumassa edes. En osaa sanoa mielialastani enkä nyt koe hirveästi tsemppiä saaneeni. Miten niin tunnistaen? Ap

Hei, täällä on aika monta palstailijaa jaksanut seurata kohta parikymmentä sivua ja keskustelu on pysynyt hyvänä. Kyllä mun mielestä sinuun suhtaudutaan aika positiivisesti.

Tunnistamisella tarkoitan: puhutellut nikillä silloinkin kun kirjoitat anona.

Vierailija
276/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta, tekikö miehet suhteen alkuvaiheessa noita asioita? Itse en koskaan ryhtyisi suhteeseen jos mies ei alussa näyttäisi että hommat tehdään yhdessä, yhdessä mietitään asiat ja toteutetaan. Myös mies saisi keksiä mitä tehdään treffi iltana ja huomioida esim hieromalla ja muulla läheisyydellä. Myös mitä kuuluu lause olisi toivottavaa. Itsenäistä miestä en ota.

Vierailija
277/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa miehellesi suoraan että jos ei ole mitään kivaa sanottavaa niin pitää turpansa kiinni.

Jos haluat ilmaista sen nätimmin, niin ehdotat että tästä lähtien puhumme toisillemme vain kauniisti ja kohteliaasti. Jos noita sammakoita alkaa hyppiä miehen suusta niin tukit välittömästi hänen suunsa.

Vierailija
278/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusipäähän hän näyttää olevan.

Oletko koskaan kokeillut samaa, arvostellut hänen ulkonäköään, kyllähän niitä heikkoja kohtia löytyy jokaiselta. Ajattelin vaan että jos tajuaisi kun saa itse samalla mitalla takaisin, en tarkoita mitään haukkumiskilpailua julistaa, mutta kokeiluluontoisesti.

Vierailija
279/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomauttanut painosta kyllä muutaman kerran.

Suunnitelmani on nyt edelleen se jonka olen kertonut. En kohtele enää miestä miehenä. Ja koska en tule mieheni taholta kohdelluksi naisena, toivon saavani muualta sitä huomiota, jo itsetuntoni takia.

Ei mulla ole koskaan ollut mitään nikkiä joten se siitä tunnistamisesta... Ap

Vierailija
280/307 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että miehellekin alkaa pikkuhiljaa oma vittumaisuutensa aueta kun aina kun hän kommentoi jotain neg.ulkonäköön tms liittyvää nii muistuttaa kysymys muodossa, että uskooko hän itse olevansa kovinkin prinssi ja aina orvokille tuoksuvansa?