Päätin lopettaa nyt kokonaan "parisuhteen hoidon"
Olen yrittänyt priorisoida parisuhdetta jo noin kolmen vuoden ajan ja muuttaa sitä paremmaksi omalla toiminnallani. Nyt alan olla vakuuttunut siitä, että se onkin oikeastaan muuttunut entistä huonommaksi, koska tuntuu siltä, ettei miestä kiinnosta ollenkaan sellainen parisuhde, jollaisen minä haluaisin. Miestä ei lainkaan kiinnosta huomioida minua siten kuin mielestäni parisuhteessa pitäisi, seksi ei suju, koska mielestäni mies haluaa yksin päättää asiasta eikä todellakaan keskustella siitä yhtään mitään, eikä edes että teen aloitteita, miestä ei kiinnosta järjestää kahdenkeskistä aikaa ts hankkia lapsille hoitajaa jne ja oikeastaan ainoat asiat joita se kanssani haluaa, on katsoa iltaisin elokuvia tai sarjoja kun lapset nukkuvat ja puhua omista asioistaan, ei ikinä minun asioista. En jaksa enkä halua enää yrittää yksin yhtään mitään tämän suhteen eteen. Haluan vain seurata, mitä mies tekee jos se edes huomaa, että olen lakannut yrittämästä.
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että olet miehellesi enää vain lastesi äiti eli koko rakkaus on kuivunut kasan. Ikävä totuus, mutta se mitä kaipaat, niin on tervettä, muttet ehjä tule saamaan sitä mieheltäsi enää.
Siltä mustakin tuntuu, vaikka mies muuta sanoikin tänään. Ehkä ei itsekään halua myöntää totuutta. Ja siltä pohjalta tässä nyt olen. Sekin on kestettävä. Ap
Mies on sitä paitsi niin monta kertaa viime vuosien aikana sanonut haluavansa erota, että viimeisimmillä kerroilla päätin olla jo henkisesti sopeutunut siihenkin skenaarioon kilahtamatta. On siis sitten kuitenkin joka kerta pyörtänyt puheensa melko nopeasti.
Mutta varmaan nyt tämän keskustelun ansiosta mulle on oikeasti kirkastunut se, että tärkeämpää kuin parisuhde, on terveen omanarvontunteen saavuttaminen ja säilyttäminen täysin miehestä riippumatta.
Ja yksi tärkeä pointti on sekin, että en usko että voisin ikinä olla miehen mielestä "täydellinen" eli sellainen, ettei mitään huomauttamista keksisi. Hänen maailmassaan sellaista käsitettä kuin riittävän hyvä ei taida ollakaan. Ap
Ei se haittaa vaikka luovutat, hän aikoo jättää sut kuitenkin kohta kun oot pihtari. T. Se toinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa vaikka luovutat, hän aikoo jättää sut kuitenkin kohta kun oot pihtari. T. Se toinen nainen
Blääh, ei seksi edes ole miehelle tärkeää (kuten mulle). Enkä mä kuitenkaan pihtaamaan ala vaikka se jossain kohtaa tässä tuntui hyvältä ajatukselta. En vain itse enää tee aloitteita. Ap
Heippa Ap! Meillä oli aika samanlainen tilanne. Mieheni oli hurahtanut harrastukseensa täysin (seuratoiminta) eikä kotonakaan tehnyt muutakuin oli puhelimessa. No, itse päätin alkaa harrastaa "joogaa" ja tähän löytyikin sopiva pari (sinkku, ei lapsia). Miestäni tuskin asia kiinnostaa, koska aihe ei ole jalkapallo joten mä voin ns joogailla rauhassa ja hän saa hoitaa omia asioitaan rauhassa ilman huomiota vinkuvaa vaimoa. Ikää on jo senverran, että arvostamme molemmat kumppanuutta eikä seksi ole hänelle mitenkään tärkeää. Pitäisikö minun siis vain tyytyä osaani? Itse nautin suunnattomasti saamastani fyysisestä nautinnosta ja läheisyydestä. Kivittäkää ihan vapaasti!
lillamy92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmillaan se ulkonäön arvostelu on ollut sellaista että "sulla on rumin perse jonka olen nähnyt" - tämän sanoi kun vauva oli 2kk enkä ollut kuukausiin päässyt salille. Ymmärrättekö nyt että haluaisin toisenkin mielipiteen?! Ap
Oi kauheeta :o Puhuuko sun mies tollalailla sulle? :( Muitten mielipiteillä ei ole väliä, ainoastaan sun mielipiteellä! En tiennyt että miehesi puhuu sulle noin. Anteeksi. Miehesi on kusipää.
Minulle taas jäi mieleen se kun mulla oli t-paita ja shortsit ja pörröiset hiukset ja kysyi mieheltäni: Olenko seksikäs,"hihitystä"? hän vastasi: Sulla on kulahtanut paita ja pörröiset hiukset ja muutennii oot kulahtanut.
-Itku kurkussa menin vessaan, ja mietin miten hän voi sanoa noin minusta :'/
Joskus myöhemmin sanoin monesti tuosta asiasta että miksi ei kehu mutta haukkuu minua kuitennii tuollalailla niin vastasi että vitsillä sanoi...(ei voi vitsailla tuommoisesta)
Ehkä hän ymmärsi hihityksesi siten että itsekin vitsillä kysyt?
Musta tuntuu, että olet miehellesi enää vain lastesi äiti eli koko rakkaus on kuivunut kasan. Ikävä totuus, mutta se mitä kaipaat, niin on tervettä, muttet ehjä tule saamaan sitä mieheltäsi enää.