Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita yksinäisiä, joita tuleva kesä ahdistaa?

Vierailija
04.03.2016 |

Minua ahdistaa ja v*tuttaa. Saan itseni usein töissä kiinni tuijottamasta tyhjyyteen. Tämä lävähtää naamalle vuosi vuodelta kamalampana mörkönä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Ei huvittaisi pitää lomaa ollenkaan, koska en halua enää lähteä yksin minnekään lomareissuun.

Vierailija
2/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ahdista, ennemminkin odotan lämpimiä kelejä ja ulkona touhuamista kuten mökkeilyä ja kalastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdisti ennen ihan suunnattomasti. Ekstrovertti mieheni halusi juhlia ja olla sosiaalinen. Minä olisin halunnut levätä ja nauttia rauhasta.

Nyt ahdistaa ainainen yksinäisyys, mutta vähemmän kuin ainainen seurallisuus:)

Vierailija
4/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa. Ei huvittaisi pitää lomaa ollenkaan, koska en halua enää lähteä yksin minnekään lomareissuun.

Minusta taas on ihanaa reissata yksin ja omillaan.

Vierailija
5/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta lomassa on parasta juuri se, että ei tarvitse lähteä yhtään minenkään. Ei lomareissuun eikä töihin.

Vierailija
6/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ahdistaa. Kesäisin kaikki tutut ja kaverit ovat jossain mökeillä ja matkoilla, ja minä yksin yritän kehittää ajanvietettä. Ei kai pitäisi odottaa kesältä mitään, niin ei pettyisi.

Vierailija
7/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nimenomaan kesässä ahdistaa? 

En ole yksinäinen, mutta minua ahdistaa aina syksyisin edessä oleva talvi. Nyt olen onnellinen kun on taas valoa ja on selvitty talvesta. Toki talven odotus ahdistaa enemmän kuin talvi itsessään, eihän sitä jaksa olla kuukausikaupalla ahdistunut (en nyt tarkoita ahdistusta sairautena, kaamosmasennusta tai vast., vaan ihan arksta tunnetilaa). 

Ennen perhettä matkustelin ja lomailin paljon yksin ja pidin siitä kovasti, koin sen vapautena ja se virkisti. Selviäminen hermostuttavista ja kiperistäkin tilanteista vahvisti itsetuntoa. 

Vierailija
8/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Haikea olo on kun itse erilaisia juttuja tehdessä näkee, että muut ovat joko ystäviensä, kumppaneidensa tai perheensä seurassa. Ja onhan siinä aina omat hankaluutensa olla aina yksin, esim. uimarannoilla olisi ihan kätevääkin ettei joutuisi yksin huolehtimaan tavaroista uimisen aikana.

Olen kuitenkin viettänyt valtaosan elämäni kesistä ilman seuraa, joten tässä iässä tähän on jo tottunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän