Lempihahmosi muumeissa ja perustelut!
Minulla Piisamirotta, on niin positiivisen rehellinen :D
Kommentit (34)
Minulla on kaksi suosikkia :)
1. Nuuskamuikkunen: fiksu, lämmin, itsenäinen, oman tien kulkija, matkustelija.
2. Hemuli: samat kiinnostuksenkohteet kuin minulla (t. biologi)
Inhokki on ehkäpä Pikku Myy: itsekäs, äänekäs, sählääjä, pikkuvanha, usein melko rasittava tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Reippailija-Hemuli :)
Muumihahmojen suuri mulukku. Kehtasi vetää kaikki hillot napaansa!
Nuuskis on se ykkönen, hieno mies ja kuulemma näyttää minulta. Pienempänä Pikku Myy oli varmaan aika samoissa Nuuskamuikkusen kanssa, mutta nyt ehkä hyytynyt kakkoseksi.
Terveisin Naispelko22
Tuutikki, en osaa oikein perustella. Jotenkin niiin rento. Ehkä liittyy myös omaan pieneen erakkoluonteeseen...
Pienenä ehdoton suosikki oli Pikku Myy ja onhan se hauskin hahmo edelleenkin. Mutta Muumimamma on mun oma idoli, haluaisin hänen kärsivällisyytensä! Nimim. 3:n alle 4v:n äiti
Vierailija kirjoitti:
Pikku myy. Minulla samanlainen luonne, pieni ja pippurinen.
Mulla sama! Kooltanikin olen pieni (153cm) t. N22
Nipsu. Tunnistan Nipsussa itseni ja koska tykkään itsestäni, tykkään myös Nipsusta.
Nuuskamuikkunen on järkimies joka ei turhia hötkyile :D
Lisäksi hän on "muuntautumiskykyinen", toisaalta leikkii mielellään lasten kanssa ja toisaalta tulee hyvin juttuun aikuisten, kuten Papan ja Mamman kanssa.
Samaistun vahvasti Nuuskamuikkusen itsenäisyyteen ja vapaudenkaipuuseen, johon kuuluu se ettei kerätä turhia aineellisia painolasteja. Olen myös se tyyppi joka voi aivan hyvin istua sohvalla seinän vieressä ja tarkkailla sieltä pöydän ympärillä istuvia.
Myy, ihana pieni tättähäärä!