Lempihahmosi muumeissa ja perustelut!
Minulla Piisamirotta, on niin positiivisen rehellinen :D
Kommentit (34)
Noita. On olevinaan paha ja pelottava, mutta silti pinnan alta pilkahtaa jotain inhimillistä.
Rouva Vilijonkka, neuroottisuutensa takia :)
Pikku myy. Minulla samanlainen luonne, pieni ja pippurinen.
Haisuli. Aina pahoja tekemässä. Lapsena parasta oli kun jaksossa oli mörkö tai taikuri.
Surku-koira ja Drontti Edvard! Surku on niin symppis, kun menee sinne susilauman keskelle ja toteaa lopulta "no. Syökää minut sitten". Edvard taas maksaa aina (aiheuttamansa) hautajaiskulut :D
Se kalastaja siitä majakka-jaksosta koska se on niin vakava ja salaperäisen kolho, mutta osoittaa herkän haavoittuvaisen puolensa kun Tuhto päättää jäädä majakalle.
Nuuskamuikkunen. Osaa (ja haluaa!) olla myös yksin, ei sählää, kohella ja säntäile sinne tänne, itsenäinen.
Muumipappa. On olevinaan niin asiantuntija joka asiassa :D
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkunen. Arvoituksellinen, lämmin mutta silti niin yksinäinen. On mukana yhteisössä, mutta ei täysin kuulu siihen. Kovin tutun oloinen hahmo minulle.
Sama:)
Nuuskamuikkunen tietenkin. Tämä sen tv-sarjan perusteella, kirjat on kadonneet muistista.
Ja miksi Nuuskis. Rauhallinen, lempeä, järkevä, mielenkiintoinen, itsenäinen, seikkailunhaluinen. Ihana ääni :D Semmoinen jalat maassa -tyyppi, joka ei hirveästi vaadi, eikä pidä ääntä itsestään. Voisin lähteä Nuuskamuikkusen mukaan etelään. Vaikka tuskin huolisi erakkona.
Mörkö koska se vaan on niin kova jätkä (vaikka onkin nainen) ja olen muutenkin kauhuleffojen ystävä. Tai sitten ehkä Haisuli koska se on niin hauska hahmo :D Suosikki muumimukini on se jossa Haisuli pakenee viinipullojen kanssa. M22
Se hattivatti, joka käräytti Niiskuneidin otsatukan. Tarvitseeko perustella?
Vierailija kirjoitti:
Minulla Piisamirotta, on niin positiivisen rehellinen :D
Kaikki on suunniteltu ja punnittu, mutta kaikki se on turhaa!
Pikku Myy, se ei ainakaan ole tylsä. Lisäksi symppasin Tiuhtia ja Viuhtia.
Niiskuneiti, niin naisellinen, tyttömäinen =) Hyvin saatu sellaiset tyttöjen ominaisimmat piirteet esiin.
Mymmeli!
Ihana naisellinen hahmo. Kova siivoamaan, eli reipas. :)
Niiskuneitiä taas en voi sietää, koska on niin nimensä mukainen, eli neiti. Ja tyhmä kuin saapas. Pitää Muumipeikkoa aisankannattajana aina, kun ihastuu ties keneen lännenlokariin.
Mamma ja Pappa!
No kun Mamma ja Pappa! :D
Nuuskamuikkunen. Arvoituksellinen, lämmin mutta silti niin yksinäinen. On mukana yhteisössä, mutta ei täysin kuulu siihen. Kovin tutun oloinen hahmo minulle.