Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele minulle lomakohdetta Euroopassa, matkustan yksin!

Vierailija
03.03.2016 |

Olen matkustellut todella paljon, yksin, perheen kanssa, lasten kanssa, kavereiden kanssa. Haluaisin nyt lähteä lomalle yksin, mutten oikein osaa jostain syystä päättää kohdetta. Koko Eurooppa käy Grönlannista Kreikkaan.

Minua ei kiinnosta enää mitkään kirkot, muurit, akveduktit, rauniot, rakennetut kukkapuistot tai kansallismuseot.

Luonnonnähtävyydet kiinnostavat (korkeat vuoret, meret, vesiputoukset, rotkot, jyrkänteet, luonnonpuistot ja -metsät). En tykkää shoppailusta, en istu kahviloissa, enkä ravintoloissa.

Erikoiset museot kiinnostavat ja nykytaiteen museot.

Olen käynyt kaikissa Euroopan pääkaupungeissa, lukuunottamatta itsehallintoalueita Grönlanti ja Huippuvuoret sekä entisen Jugoslavian alueen maat. Voin hyvin mennä uudestaan jonnekin, mutta jotain uutta tekemistä pitäisi keksiä.

Extremeurheilu ei innosta, koska minulla on kolme lasta. Turvallinen seikkaileminen kiinnostaa (kiipeily turvavaljailla tms.).

Lähden huhtikuun ensimmäisellä viikolla. Säällä ei ole mitään merkitystä, saa sataa, paistaa, olla pakkasta tai hellettä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shetlandsaaret?

Vierailija
22/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen lähde minnekään ulkomaille, jos aiot pysyä elossa! Nyt on niin levotonta joka puolella, lennoilla tapahtuu yhä enemmän terroristitekoja yms. Tuot sitten vielä tuliaisena jonkin vaarallisen sairauden meillekin koto-Suomeen. Mielestäni tällaisena aikana ihmisten pitäisi pysyä kotimaassaan, uhkaavan sotatilanteekin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! Vaellusmatka Dolomiiteille varattu. Luminen sellainen :)

ap

Vierailija
24/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille! Vaellusmatka Dolomiiteille varattu. Luminen sellainen :)

ap

Tuonne Seiser Almilleko?

(Itse olen siellä käynyt monta kertaa. Upeat maisemat.)

Vierailija
25/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Minäkin olen aiemmin reissanut vain porukalla tai yhden kaverin kanssa. Jospa minäkin lähtisin yksin reissuun, tässä tuli jo monta hyvää kohdetta, kiitos!

Vierailija
26/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tulee nyt "liian myöhään", mutta itse suunnittelin näkeväni Curracloen (olikohan se noin?) rannan Irlannin Wexfordissa, saman jonka näin Brooklyn-elokuvassa.

Vierailija
27/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlantiin, Skye tai Islay

Vierailija
28/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pori

Vierailija
29/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa Dolomiittien-vaellusta, ap! :)

Itselleni tuli aloituksestasi mieleen Färsaaret. Varsinkin saarten pohjoisosat ovat aika dramaattisia korkeuseroineen ja luontomatkailu on yksi tärkeimmistä elinkeinoista saarilla. Kieli on vanhahtavuudestaan huolimatta hauskaa: jos ymmärrät riikinruotsia, niin puhutun fäärin ymmärtäminen ei tuottane merkittäviä vaikeuksia. Englantiakin osataan vähintään auttavasti ja kaikki matkailusaitit ja -esitteet ovat saatavilla in English.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi