Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele minulle lomakohdetta Euroopassa, matkustan yksin!

Vierailija
03.03.2016 |

Olen matkustellut todella paljon, yksin, perheen kanssa, lasten kanssa, kavereiden kanssa. Haluaisin nyt lähteä lomalle yksin, mutten oikein osaa jostain syystä päättää kohdetta. Koko Eurooppa käy Grönlannista Kreikkaan.

Minua ei kiinnosta enää mitkään kirkot, muurit, akveduktit, rauniot, rakennetut kukkapuistot tai kansallismuseot.

Luonnonnähtävyydet kiinnostavat (korkeat vuoret, meret, vesiputoukset, rotkot, jyrkänteet, luonnonpuistot ja -metsät). En tykkää shoppailusta, en istu kahviloissa, enkä ravintoloissa.

Erikoiset museot kiinnostavat ja nykytaiteen museot.

Olen käynyt kaikissa Euroopan pääkaupungeissa, lukuunottamatta itsehallintoalueita Grönlanti ja Huippuvuoret sekä entisen Jugoslavian alueen maat. Voin hyvin mennä uudestaan jonnekin, mutta jotain uutta tekemistä pitäisi keksiä.

Extremeurheilu ei innosta, koska minulla on kolme lasta. Turvallinen seikkaileminen kiinnostaa (kiipeily turvavaljailla tms.).

Lähden huhtikuun ensimmäisellä viikolla. Säällä ei ole mitään merkitystä, saa sataa, paistaa, olla pakkasta tai hellettä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanti

Vierailija
2/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bergen oli kiva pikku kaupunki, mene sinne. Nouset hissillä sinne näköalapaikalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako vaellus? Mites olisi Coast to Coast-kävely Iso-Britanniassa?

Vierailija
4/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bergen oli kiva pikku kaupunki, mene sinne. Nouset hissillä sinne näköalapaikalle :)

tee siihen oheen sellainen "triangeltur" eli stavangeriin lautalla (osa hurtigrutenia), sielä Oslon kautta takaisin Bergeniin. Tai aloita Oslosta koko homma.

Vierailija
5/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi on Eurooppaa, sinne vaan avoimin mielin ja sydämin :)

Vierailija
6/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa! Kuinka pitkä matka tuo on, ehtiikö viikossa?

ap

Vierailija
7/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa näköalapaikka kuulostaa aina mielenkiintoiselta. Rakastan korkeita paikkoja ja katsastan aina lomillani kaikki mahdolliset näköalapaikat, joille voi kiivetä.

Bergenissä en olekaan ollut, pitääpä katsoa, mitä siellä voisin tehdä.

ap

Vierailija
8/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanti.

Vierailija
9/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islanti

Olen käynyt ja silloin tuli "suoritettua" kaikki perusnähtävyydet jäätiköistä kuumiin lähteisiin, poniajeluista skyrtehtaaseen. Islantiin voisin mennä uudestaan, mutta pitäisi olla joku juttu, jonka takia lähtisin sinne.

ap

Vierailija
10/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta. Historiaa, raunioita, upeita rotkoja, rantoja, turvallista, hyvä ruoka. Ja lämpökin on kivaa, vaikkei sulle ollut tällä merkitystä. Voi yhdistää myös Kreikan mantereen Peloponnesoksen kiertoon. Ateenasta moni ei tykkää, mutta mantereella on paljon muutakin ihanaa! Tykkään itse mm. Kalamatan alueesta, jossa kaupunki, vuoret ja ranta yhdistyvät hienosti.

Vierailija
11/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lofootit ja Senjan saari Pohjois-Norjassa.

Vierailija
12/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malta on hieno paikka, ootko käyny?

Vierailija
13/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa! Kuinka pitkä matka tuo on, ehtiikö viikossa?

ap

On se viikossa vähän pitkä matka, 192 mailia :(  Sorry, muistin että se olisi lyhempi. Aion itse joskus kävellä sen. :)

Vierailija
14/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Seiser Alm Italian Dolomiiteilla.

Vierailija
15/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnan risteilyn saa halvalla. Kun ostat viinaa enemmän kuin jaksat kantaa, saat voittoakin.

Vierailija
16/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpit?

Vierailija
17/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bosniassa on upeita vuoristoalueita ja kansallispuistoja jos trekkaus kiinnostaa.

Vierailija
18/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Barcelona ja sieltä pariksi päiväksi Andorraan.

- Lento Muncheniin, auton vuokraus ja Alpeille.

- Lento Muncheniin, auton vuokraus ja Salzburgin kautta Kroatiian ja Sloveniaan.

Vierailija
19/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeiralle?

Vierailija
20/29 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota majoitus Penzancen kaupungista Cornwallin kärjestä. Bussilla pääset Land's Endiin, jossa maa todellakin loppuu. Siellä on kiva vaeltaa ja toivoa, että tuuli ei vie vaeltajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme