Onko teitä alkanut ikinä tuntematon ihminen kaupassa/kadulla tms syyttelemään jostain?
Itsellä kävi tilanne, että kaupan kassalla ventovieras nainen alkoi uhkailemaan minua poliiseilla ja tekevänsä poliisiasian, koska häiriköin kuulemma hänen elämäänsä.
Näin lyhyesti kerrottuna, onko teille ikinä käynyt mitään vastaavaa?
Kommentit (71)
Korona-aikaina minua alettiin syyttämään kassajonossa etuilusta, kun siirryin tarkoituksella ihan vähän sivuun ihmisten ollessa täysin läjässä. "Turvävälit" ehkä 30 senttiä, vaikka maassa oli ohjeelliset viivat.
Kävelin jonkun haisevan miehen ohi se alkoi karjumaan jotakin solvauksia ja meinas lyödä, olin shokissa, kukaan ei tehnyt mitään. Tapahtui Vaasassa.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran sjaisena eräällä koululla. Istuin opettajien työhuoneessa omalla paikallani lukemassa ja valmistelemassa seuraavaa tuntia. Yhtäkkiä ovesta hyökkäsi vanhempi nainen (ehkä opettaja?) osoittaen minua sormella ja meuhkaten, että "Sinä kaasutit aamulla parkkipaikalle pysähtymättä! Siinä on stop-merkki ennen parkkipaikkaa! Koululaiset olisivat voineet jäädä auton alle!" Järkytyin tietysti, että oliko minulla jäänyt jokin merkki huomaamatta, mutta sitten tajusin, ettenhän edes tuo autoa koulun parkkipaikalle vaan paikattomana jätän sen kääntöpaikalle (tämä oli yleinen käytäntö paikattomien kesken). Huomautin tästä asiasta ja totesin, että kaasuttajan täytyi olla joku muu (onnistuin pysymään asiallisena ja tyynenä järkytyksestäni huolimatta, olenhan opettaja ja pesunkestävä kaikki on hyvin, rauhoittukaa -näyttelijä). Täti kääntyi nolona pois, itsellä jäi sydän hakkaamaan ja kiehahti vähän sisäisesti. Yritti nöyryy
Hah. Myös kokemus opettajainhuoneesta uutena sijaisena. Opettajakollega (jota en tuntenut) oli rehtorille meuhkaamassa pahaa minusta "Siellä se istui perseellään". Ilmeisesti yritti sanoa että olin jotenkin myöhässä klo 8.30 kun opetus alkaa klo 9.00 (luuli varmaan, että on kahdeksan aamu). Terveisiä vaan Helsingin Malmille.
Juu, usein vanhempi setämies jostain autoon/ autoiluun liittyvästä asiasta. Setämiehellä aina pienempi ja halvempi auto kuin minulla.
Korona aikaan syytettiin rokottamttomana että tapan ihmisiä:D osa sekos ihan täysin ja olivat hysteerisiä.
Vierailija kirjoitti:
Korona aikaan syytettiin rokottamttomana että tapan ihmisiä:D osa sekos ihan täysin ja olivat hysteerisiä.
Jep... No eipä ole vielä hiluja ranteissa kun kerta itsekin "murhasin" Ihmisiä:D kuvitella että olen tehnyt kans "murhia" Tietämättä itsekään🧐 liekö mulla toinen persoona josta en vielä tiedä 😂
Kerran firman pikkujouluista tullessani (en ollut kovassa humalassa) taksikuski paasasi koko matkan miten hirveää ryyppääminen ja juhliminen on ja miten huonoja ihmisiä on sellaiset jotka bilettää. Mäkkärin ohi ajaessa paasasi miten kamala paikka mäkki on jne. Jos ei olisi ollut sysipimeä yö olisin pyytänyt pois kyydistä ja jatkanut matkaa jalan.
Teininä oli tapana kesälomilla pyöräillä kylänraitteja öisinkin ja nyt mukana oli pari kaveria. Mentiin ala-asteen koulun pihaan ja siellä oli kolme lestadiolaispoikaa, joista yksi oli ikätoveri ja mentiin jututtamaan heitä. Olivat mopoilla liikenteessä ja olivat saaneet päähänsä katsoa löytyykö ulkovarastosta polttoainetta tai jotakin ja mursivat just paraikaa ovea. No siihen sattui just silloin tulemaan auto vauhdilla pihaan ja sieltä hyppäsi 2 vartijaa (perheyritys) ja kaikki muut lähti karkuun paitsi minä. Se toinen vartija lähti juoksemaan kun kaverit lähti mopoilla ja osa pyörillä, eikä saanut ketään kiinni. En ollut tehnyt mitään joten miksi olisin juossut? No ne vartijat alkoi kuitenkin kovistelemaan mua, että oon pulassa ja ois parempi tunnustaa ja syyttivät myös jostakin museoautojen hajottamisesta, mitä jotkut oli vandalisoineet sinä kesänä. Poliisithan sinne sitten tuli ja selitin asian, kerroin kyllä ketkä sen lukon kimpussa olivat ja myöhemmin tunnustivat itse sen poliisille ja saivat maksaa sen lukon. Mut oli kuumottavaa. :D
Ei mutta mä syyllistyin vähän aikaa sitten vastaavaan kun huusin jollekin oman elämänsä ranskan ympäriajajalle että painu saatana polkemaan sitä romuas tuonne pyörätielle.
Kaupassa myyjä tuli urputtamaan että olin viime viikolla varastanut sieltä kaupasta vyön. En tosiaankaan ollut ja en ollut koko kaupassa edes käynyt. Ei uskonut millään ja vaan jatkoi ja jatkoi. Ja olin siellä kaupassa pomoni kanssa. Tosi kamala tilanne. Ikinä en ole mitään varastanut mistään.
Kauppakeskuksen vessassa joku ihan asiallisen näköinen mutta sekavan oloinen nainen väitti, että olin sanonut hänelle jotain vessakopissa ollessani. En tiedä mitä, ilmeisesti jotain mistä hän ei pitänyt. Sanoin, että se on varmaan ollut joku muu, mutta hän ei uskonut. Myöhemmin muistaakseni joku vartija korjasi naisen parempaan talteen, ilmeisesti joku oli jo valittanut hänestä.