Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä alkanut ikinä tuntematon ihminen kaupassa/kadulla tms syyttelemään jostain?

Vierailija
02.03.2016 |

Itsellä kävi tilanne, että kaupan kassalla ventovieras nainen alkoi uhkailemaan minua poliiseilla ja tekevänsä poliisiasian, koska häiriköin kuulemma hänen elämäänsä.

Näin lyhyesti kerrottuna, onko teille ikinä käynyt mitään vastaavaa?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mummo alkoi ojentamaan terassin kohdalla, että siinäkin mies parhaassa iässä kaljottelee viikolla keskellä päivää. Menisit töihin.

Suksi vtttuuun, oli vastaus ja lisäys, että vuorotyöläisenä tässä vapaillani maistelen.

Mummot. Mä olin auttamassa kaveria ravintolan terassin siivouksessa ja hän toi mulle siihen lasillisen jaffaa. Joku mummo käveli oli ja huomautti että jumala olis viisaampi valinta kuin alkoholi

Vierailija
42/71 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan joskus olla kyse vain kuukautisten aiheuttamasta sekoilusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Lidlissä ja  noin kolmekymppinen nainen tuli huutamaan "se on  mun kori se on mun kori!" En halunnut tapella jonkun se kopään kanssa vaan luovutin korini jossa olivat koon xl housut (nainen oli niin laiha ettei ainakaan itse tehnyt niillä mitään9, kissaruokaa ja maitoa.  Hain uuden korin ja keräsin ripeästi ostokset.

Kassajonossa näin tai oikeastaan kuulin saman naisen joka huusi kurkku suorana" kuka pisti nää mun koriin!", varmaan niitä legginsejä ihmetteli.. tiedä oliko hänellä kissaakaan. Mutta kun oli niin kovasti mieltä että se oli hänen ostoskorinsa.

Vierailija
44/71 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Lidlissä ja  noin kolmekymppinen nainen tuli huutamaan "se on  mun kori se on mun kori!" En halunnut tapella jonkun se kopään kanssa vaan luovutin korini jossa olivat koon xl housut (nainen oli niin laiha ettei ainakaan itse tehnyt niillä mitään9, kissaruokaa ja maitoa.  Hain uuden korin ja keräsin ripeästi ostokset.

Kassajonossa näin tai oikeastaan kuulin saman naisen joka huusi kurkku suorana" kuka pisti nää mun koriin!", varmaan niitä legginsejä ihmetteli.. tiedä oliko hänellä kissaakaan. Mutta kun oli niin kovasti mieltä että se oli hänen ostoskorinsa.

Terveen nykynaisen PMS.

Vierailija
45/71 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana olin ex-poikaystäväni kanssa yökerhossa kun tuntematon nainen  heitti drinkin naamalleni huutaen että minun pitäisi jättää hänen poikakaverinsa rauhaan, ei auttanut vaikka sanoin että tää on mun poikakaveri tässä jota pidän kädestä. Lopulta portsarien piti raahata

naikkonen ulos.

Odottaessani esikoistani kävelin neuvolasta kotiin kun edellä kävellyt vanha mies äkisti pysähtyi ja alkoi tivata miksi seuraan häntä, olin kuulemma seurannut edellispäivänäkin. Pappa paineli Siwaan ja huuteli ovelta  soittavansa poliisit, minä jatkoin hämmentyneenä kävelyä kotiin. 

Ja kaikista ehkä hämmentävintä oli Citymarketissa perääni liimautunut, englantia puhuva mies joka  kiihtyi kun minä "myyjä" en halunnut auttaa, kiertelin siellä farkut jalassa talvitakki päällä enkä takuulla näyttänyt myyjältä.  Mies jäi raivoamaan maitohyllylle kun luikin kassalle.

Vierailija
46/71 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä muutama nainen syytti salakuvaamisesta kun näkyvällä paikalla tosin olin kuvaamassa heidän takanaan olevia kohteita. Välikohtaus syntyy siitä kun nainen pysähtyy siihen kohteen eteen ja ei ymmärrä puhetta, joten minun pitää vain lähteä pois kun väkisin siirtäminen on rikos.

Vierailija
47/71 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin tatuointiliikkeen edessä tupakkaa kun  kadun toisella puolella kävellyt nainen ylitti kadun julistaakseen että joudun he""iin koska minulla on pedon merkki ja käytän h""meita. Ihan normitupakkaa poltin. Tilanne oli niin outo että aloin vain nauraa mistä naisen huuto he""stä ja pedon merkistä yltyi, sitten meni sinne tatuointiliikkeeseen sisälle huutamaan! Myöhemmin selvisi naisen olevan himouskovainen vanhapiika joka oli käynyt mm. kirpputorilla riehumassa kun  myynnissä oli rintaliivejä.

Vierailija
48/71 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koiran kanssa lenkillä ja kuuntelin kuulokkeilla musiikkia. Vastaan tuli nainen kahden koiran kanssa koko tien leveydeltä eikä tehnyt elettäkään väistääkseen, joten pysähdyin ja siirryin pientareelle koirani kanssa. Koirani haisteli jotain ja katselin sitä odotellessani, että nainen ehtii mennä koirineen ohi, mutta sitten kuulokkeiden läpi alkoi erottua huutoa. Otin ne pois ja nainen oli siinä vihaisena huutamassa, että kyllä on epäkohteliasta kun ei ollenkaan vastata, ja vastaa nyt, vastaa! Ei suostunut sanomaan mihin minun olisi pitänyt vastata, kun oli kuulemma jo monta kertaa kysynyt. Ei myöskään edelleenkään väistänyt koirineen mihinkään, että olisin päässyt jatkamaan matkaa. Lopulta lähti raivoissaan puhisten menemään. En tiedä mitä noin tärkeää halusi aivan vieraalta ihmiseltä kysyä, ja miksi minun pitäisi olla kaikessa rauhassa lenkkeillessäni valmiina vastaamaan joidenkin satunnaisten ihmisten kysymyksiin.

Vierailija
49/71 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krunikassa kulki muinoin muuan Elsa. En tiedä, missä hän asui vai asuiko missään, pissalla kävi kyykistymällä autotielle. Hänellä oli tapana rapun oven avauksella pujahtaa rappukäytävään tai hän pyysi rappuun menijältä jotain. Minulta hän pyysi villasukat. Hain hänelle kotoa villasukat, jotka hän ottikin. Muutaman päivän päästä tapasin hänet kadulla ja jälleen hän pyysi villasukkia. Kysyin, että enkö joitakin päiviä aiemmin juuri antanut hänelle villasukat. Hän vastasi, että "annoit, annoit, mutta väärän väriset!"

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin keskellä yötä baarin edessä röökillä, kun ohi käveli vanhahko nainen koiransa kanssa. Koira tuli jalkoihini pyörimään, joten rapsutin sitä hajamielisesti. Nainen liimaantui juttusille ja aika pian juttu kääntyi siihen, miten hänen elämässään oli kaikki huonosti. Oli nälkä ja asunnosta sähköt poikki ja kaikkea kurjaa. No minä sitten ongin taskujenpohjilta kaikki kolikot, saattoi olla vitosen setelikin, että ota nämä ja käy hakeen jotain safkaa. Niin muija perhana laski ne rahat ja valitti, kun sai niin vähän! Melkein pyysin fyrkat takaisin, mutta painelin sen sijaan takaisin baariin.

Vierailija
50/71 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä sitten olin menossa kahvilaan ystäviäni tapaamaan. Vanhahko nainen tuli eteeni: "Minä en ole mikään h**ra, vaikka te niin väitätte." Näin naisen ensimmäistä kertaa. Oli siis avohoito tapauksia aiemminkin.

Vierailija
51/71 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tosiaan suosittele. No ihan sairaat ymmärrän.

Vierailija
52/71 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kävellä avojaloin ja lapseni myös. Oltiin tulossa uimarannalta ja käveltiin kengät kädessä autolle kun vastaan tuli nainen joka kohdalla pysähtyi ja tuhahti: Laittaisit edes lapselle kengät jalkaan ja jatkoi matkaansa

Vierailija
53/71 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/71 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku nainen terassilta alkoi mesota, että mikset pitänyt ovea auki pyörätuolimiehelle, kun menit kauppaan. Vastasin että minulla on huono tilannetaju ja nainen rauhoittui.

Vierailija
55/71 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
56/71 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin isovanhempien haudalla ja kädessäni oli pullo energiajuomaa,josta hörpin ja pistin laukkuun. Täysin vieras nainen  tuli huutamaan että juon viinaa ja sotken hautoja! Koetin olla kuin en kuulisi ja aikansa mesottuaan nainen lähti pois.Mutta sitten kävi ilmi,että se oli soittanut poliisit! Oli poliisitkin melko hämmentyneitä kun ajoivat vastaan autolla,minä olin liikkeellä pyörällä ja tämä outo nainen huitoi ja osoitteli jalkakäytävältä. Kerroin vieneeni mummille kukat,näytin energiajuomaa ja poliisit olivat vain että kaikki ok,hyvää illanjatkoa. Mahtoi sekopäätä harmittaa kun en joutunut maijaan.

Vierailija
57/71 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/71 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuori nainen kaupan kassalla meni ihan hysteeriseksi ja kutsui vartijan koska ahdistelin kuulemma häntä kun odotin että pääsen pakkaamaan vaimoni ostoksia kassalinjan päässä,oli kieltämättä hyvin hämmentävää,M38. 

Vierailija
59/71 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

elisan liittymä kaupustelijat kauppojen eteisissä edessä. ei mene jakeluun vaikka sormi merkkejä näyttää. tiedän 2 tapausta joissa vanhusten liittymä onkin vaihdettu onkin lapsilla ollut melkoinen työ saadakseen liittymän kumottua. tammelan forssan alueella on myös ainakin 18 pitkäaikaista elisalaista on vaihtanut liittymää  emme todella halua tukea tuolaista päällekäyvää markkinointia. kukahan elisalla vastaa markkinoinnista ja mainonnasta noin ala arvoisia tv mainoksia ja mistään tietämättömiä finni naamoja esittelemään ei kukaan normaali palkkaa. ex elisalainen 22v 

Vierailija
60/71 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän