Ei hitto! Ukko kiljui naukuvalla äänellä sohvalta että "Sä voit tulla nyt imuroimaan, mä oon peiton alla!"
En kestä. Sillä on vähän yskä eikä voi mennä töihin. Lääkäri ei löytänyt mitään eikä antanut edes lääkkeitä. Se yskii aina kun tulen huoneeseen, muuten ei yski. Olen keittänyt sille litrakaupalla teetä että se toipuisi. Sitten se huomauttelee että tuolla on pölyä, pitäisi imuroida nähtävästi, mikset tee sitä ja tätä lasten kanssa jne.
Tänään aamulla ukko huomautteli että pitäisi imuroida sohvien alta, kato miten hirveesti pölyä jne. Ajattelin imuroida ettei tarvitse kuunnella nalkutusta vaikka imuroin viimeksi toissapäivänä Olin sitten imuroimassa jo eteistä ja ukko kiljuu olohuoneesta naukuvalla äänellä että on peiton alla, voin tulla imuroimaan! Makasi sohvalla sohvapeiton alla kokonaan piilossa. Olin että ei ole totta! Sanoin että et oo tosissas??? Ukko "Ettei mun päälle tule pölyä" oikein naukuvalla äänellä ja pari yskäystä perään.
Ajattelin että HUH HUH. imuroin ja menin keittiöön ja viivyin siellä kauan. Ärsyttää. Miten mä saan tuon terveeksi että se menee töihin mahdollisimman pian? :/ En kestä "sairasta" tarkkailevaa ja huomauttelevaa kotityrannia.
Kommentit (17)
Jos se tarkoittikin jotain ihan muuta tuolla imuroimisella.
Tupsuttelet makkariin jotain hiuslakkaa ja hajuvettä oikein sakean pilven ja olet sitten muka pahoillasi, kun mies ei voi tulla sinne nukkumaan.
Äijä likeissä himassa, itehän oot sen riesaks ottanu, yritä jaksaa :)
"Rakas, mun vanhemmat on tulossa kolmeksi viikoksi meille yötä."
Sano sille, että voit tulla peiton alle imuroimaan jos menee huomenna töihin- taatusti paranee T: pussiton imuri
On oikeasti olemassa miestyyppi, joka saadessaan tikun sormeen , on välittömästi elvytystä vailla.Marisevat ja potevat ilmavaivojakin lähes teho- osastolla,
"Kulta, mun äiti soitti ja tulee meille, kun sä olet kipeänä. Tuo mukanaan pari vanhan kansan rohtoa ja lupasi tehdä keitettyä läskiä, sillä yskä ennenkin parani. Eihän sua haittaa, että se kattoo nykyään Kauniit ja Rohkeat ja ostos-TV:tä? Teillä on varmaan mukavaa yhdessä."
Naukuvalla äänellä.. en voi lakata nauramasta mielikuvalle :D
Taas tämä naukuvalla äänellä huuteleva ukko. Ei se toista kertaa enää niin naurata.
Me miehetkin halutaan hellyyttä ja rakkautta, kauheen julmia jotkut naiset on :(
Sanot että eT uskalla antaa sille pillua tai pusuja tai haleja jne kuukauteen sen jälkeen kun paranee ettei nyt tartu sit ku kerta noin paha sairaus ...
Ala kehumaan talvisodan taistelijoita miten kovia jätkiä ne oli siellä kylmässä ja sairaina..
😂 Kiitos nauruista!