Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Uskallatteko lähestyä komeaa miestä?

Vierailija
28.02.2016 |

Tasaisin väliajoin kuulee, ettei kauniita naisia uskallettaisi lähestyä. Uskallatteko, naiset, lähestyä oikein komeaa miestä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkokysymys vielä:

Jos oikein komea mies lähestyy teitä, viekö kissa kielen ja meneekö pupu pöksyyn vai oletteko cooleina?

Ap

No voi itku Näitä sun kysymyksiä!

Siis luuletko sinä todella että me naiset olisimme niin pinnallisia että meidät pelkkä ulkonäkö saisi vapisemaan? Kyllä me kuule vaaditaan mieheltä muutakin kuin vaan sitä ulkokuorta.

Sulla on jotenkin limainen tapa esittää noita kysymyksiäsi, sorry vaan. Yäk.

kuinka vanha olet? 16 korkeintaan?

Miksei komistus voisi saada joitakin mimmejä vapisemaan? Todellakin saa. Eikä minusta tuossa esitystavassa ole mitään limaista. Saahan sitä kysyä.

Vierailija
22/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla heitä kohtelen kuin muitakin miehiä, eli katson kohti ja hymyilen. Tästä yleensä mies on tehnyt seuraavan askeleen ja juttu on saattanut lähteä mukavasti käyntiin. En ole mikään kaunokainen, mutta tunnen itseni, pidän ihmisistä ja keksin helposti erilaisten ihmisten kanssa jutun juurta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä uskalla.

Jos oon joskus mennyt muina miehinä juttelemaan, niin on tullu kyllä huoritteluja päin naamaa.

Vierailija
24/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkokysymys vielä:

Jos oikein komea mies lähestyy teitä, viekö kissa kielen ja meneekö pupu pöksyyn vai oletteko cooleina?

Ap

Siis luuletko sinä todella että me naiset olisimme niin pinnallisia että meidät pelkkä ulkonäkö saisi vapisemaan? Kyllä me kuule vaaditaan mieheltä muutakin kuin vaan sitä ulkokuorta.

En oikeastaan luullut mitään asian suhteen, vaan halusin kysyä asiasta ja vertailla vastauksia vähän päinvastaiseen tilanteeseen, josta tällä palstalla on ollut useampiakin avauksia.

Pahoittelen, jos kielenkäyttöni on tehnyt olostasi epämukavan. Tarkoituksenani ei ollut olla limainen eikä ällöttävä. Kaikista eniten oma itseni olen kuitenkin tällaista tiukkaa asiaproosaa vapaammassa ilmaisussa, minkä vuoksi käytin sitä.

Minusta ikäni ei ole millään lailla merkityksellinen seikka tässä asiassa.

Ap

Vierailija
25/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä komeutta sinänsä haluttavana asiana seurustelua ajatellen. Se, mitä sisältä löytyy, on tärkeämpää. Huumorintaju varmasti tärkeimpänä siinä vaiheessa, kun tekee uutta tuttavuutta. Miellyttävä ulkonäkö on tietenkin plussaa.

Vierailija
26/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkokysymys vielä:

Ap

Miksei komistus voisi saada joitakin mimmejä vapisemaan? Todellakin saa. Eikä minusta tuossa esitystavassa ole mitään limaista. Saahan sitä kysyä.

No juu, jotkut kananaivo-mimmit kai vois alkaa vapisemaan...

Niin juu, ja satuin unohtamaan kysymyksien tason täällä... Jatkakaa vaan...

Vierailija
27/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Olen huomannut, että komeat ja näyttävät miehet antavat tahdikkaasti pakit, jos antavat. Sen sijaan sellaiset vaatimattomammat miehet yleensä ovat nenä pystyssä, jos heitä lähestyy ja antavat todella helposti ja tylysti pakit.

Vierailija
28/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon, että naiset lähestyisivät minua. En tiedä komeudestani, mutta ainakin kehuttu on.

Mies 26v

Vierailija
29/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallan. Olen huomannut, että komeat ja näyttävät miehet antavat tahdikkaasti pakit, jos antavat. Sen sijaan sellaiset vaatimattomammat miehet yleensä ovat nenä pystyssä, jos heitä lähestyy ja antavat todella helposti ja tylysti pakit.

Komeat miehet ovat tottuneet antamaan pakkeja.

Vierailija
30/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty todella komeita miehiä. Sellaisia peruskomeita lähestyn, itsekin olen perusnätti. Kyllä sitä aika hyvin tietää mikä oma taso on :)

Vierailija
31/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan.. ja jollen olisi aloitteellinen saisin olla suomessa täysin ilman 

miesseuraa, kun ei täällä yksikään mies tee aloitetta tai tule jutteleen.

Oon ihan kivannäköinen hoikka ja mukava nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän