Miksi kaikki vihaavat Roope Salmista?
Tätä olen ihmetellyt etenkin tällä viikolla palstaa lukiessani, pelkkiä negatiivisia kommentteja kys. herrasta - miksi?
Kommentit (48)
Kuka vihaa Roope Salmista jotenkin erityisesti?
Voi olla erityisesti pitämättä.
Voi sääliä, ihailla.
Mutta VIHATA?
...
Ei kai kukaan vihaa ihmistä, jota ei tunne?
Hyvin se poika on pärjännyt, vaikkei Teakiin päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, hauska huomata, miten moni perustaa "vihansa" Roopen naamaan. Minulle hän oli mitäänsanomaton, kunnes paljastui, että on sarjapettäjä. Eli luuseri.
Sama. En vihaa. Halveksin tuollaisia surkeita pellejä.
En vihaa, aika neutraali tyyppi. Julkisuuteen on tainnut tulla ulkomusiikillisilla avuilla. Ihan söpö poika. Pesää on varmasti tarjolla ovista ja ikkunoista ja se ilmeisesti kelpaa.
Lähinnä olen hämmästynyt tämän ja ex-tyttiksensä iästä. Kummankin ulosannin ja edesottamusten perusteella olen pitänyt näitä itseäni 10v nuorempina, etenkin kun meidän perheen (sisarukseni siis) teinien touhut on yhtä älyvapaita. Pienoinen yllätys oli, ettei ikäeroa näihin ole kuin kolmisen vuotta. Olen ollut joo samanlainen apina, joskus alta parikymppisenä.
Sopivasti annosteltuna Roope Salminen olisi ollut ihan ok. Vähän musiikkia ja jotakin tv:tä maltillisesti. Mutta liika on liikaa ja alkoi ärsyttämään koko tyyppi. Ei ole ruma, mutta ei erityisen komeakaan.
Täällä vihataan kaikkia julkisuuden henkilöitä tasapuolisesti.
Ainakin minun työpaikalla kaikki alle 35 v naiset ovat hyvinkin ihastuneita Roopeen!