Miksi kaikki vihaavat Roope Salmista?
Tätä olen ihmetellyt etenkin tällä viikolla palstaa lukiessani, pelkkiä negatiivisia kommentteja kys. herrasta - miksi?
Kommentit (48)
Siitä nyt vaan paistaa sellanen pikkuvanha pyrkyri-olemus :D
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan hyvä tyyppi ennen tätä hypetystä. Mitä nyt vähän itseään täynnä. Nykyään hyvä jos "alistuu" moikkaamaan kun nähdään, kerta en ole universalin tuottaja tms. Ollaan bailattu yhdessä siis joskus aikoinaan enemmänkin. Pari bändin "koiraa" on edelleen niitä hyviä tyyppejä mikä roopekin ennen oli, juttu lentää ja jallu kuluu aina kun törmätään.
Harmi että hyvästä tyypistä tuli niin ylimielinen.
Eipä tuo vissiin edes äitiä moikkaa, tosin traagisen tarina käytti omaksi hyväkseen. Suomessa ei tykätä tyrkysitä, jotka menee vähän liian pitkälle oman julkisuushyödyn tavoittelussa.
Vihaavat koska sen faija on Eppu Salminen, jonka sisar on Krisse Salminen ja näiden molempien faija on Reijo Salminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Ja Jouko Turkka vihas ja kiusas Eppu Salmista TeaKissa ja Eppu Salminen joutui jäämään vuodeksi pois ihan koulusta jos oikein muistan.....
Ei kai kukaan sitä vihaa.
Ainoastaan kyllästyttää.
Joka kanava suoltaa Roope Salmista, jolla on karismaa yhtä paljon kuin kuivuneella koiranpaskalla.
Siksi, kun juontajaksi, talk show isännäksi ja vaikka mihin nostettua nostetaan koko ajan, tälläkin palstalla. Luonteeseen vaikuttavat kasvatuksen lisäksi myös biologisen äidin Minna Turusen geenit. Jännä nähdä, mikä lahjakkuus nousee nuoremmasta polvesta, eli siis Eppu Salmisen ja Riitta Havukaisen pojasta Santusta.
Varmaan kun pääsee positioihin suvun meriiteillä. Kansa haluaa uusia aitoja kasvoja, eikä näitä 5 polven "staroja".
Ap on niin väärässä. Useat aloitukset aloitetaan miksi? miksi? miksi sitä tai tätä, miksi? mutta miten ap voit kysyä miksi kaikki vihaavat omaa suosikkiasi. Ei kaikki voi vihata Roope Salmista, koska on on tuhansia ihmisiä jotka eivät edes tiedä kuka hän on.
Itse en ole katsonut yhtään tv ohjelmaa missä suosikkisi esiintyy, joten en ota hänen osaamiseensa kantaa.
Lukenut olen lehtiä ja tutuksi on tullut hänen ja kauniin ex missin ehkä seurustelu tai sitten ei seurustele. Sehän on kuitenkin vain heidän asiansa.
Koska sen biisi on huono ja ärsyttävä.
En siis tiedä siltä kun yhden biisin ja se on kamala.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan sitä vihaa.
Ainoastaan kyllästyttää.
Joka kanava suoltaa Roope Salmista, jolla on karismaa yhtä paljon kuin kuivuneella koiranpaskalla.
Tämä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope on livenä yhtyneineen (Roope Salminen ja koirat) ihan sairaan hyvä. En sitten tiiä, miksi pitää änkeä joka ohjelmaan muuten, kuin musiikillisilla avuillaan.
Miksi se on muuten Roope Salminen ja koirat? Miksi Roopen nimi pitää nostaa erikseen esiin, eivätkö kaikki bändin jäsenet ole samanarvoisia?
...koska Roope ei ole älyllisesti edes koiran tasolla
En vihaa kyseistä herraa, mutta minun silmissäni häneltä meni uskottavuus siinä parin vuoden takaisessa Antti Rinteen haastattelussa, jossa hän sanoi vastustavansa nollatuntisopimusten kieltämistä, koska ne ovat hänelle itselleen ainoa keino saada töitä. Pitääkö siis muiden kärsiä nollatuntisopimuksista vain siksi, että Salminen itse ei muuhun kelpaa? Eiköhän siinä kohtaa olisi Salmisella peiliin katsomisen paikka.
Muutenkin tyyppi yrittää olla joku Tuomas Enbusken kaltainen viisastelija.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan ok juontaja.
Siinäpä se. Ihan ok juontaja ei riitä eikä ihan ok juontaja kuulu televisioon (tai radioon) vaan jonnekin kauppakeskusten avajaisiin ja muihin säästöhässäköihin möykkäämään.
Jaa, hauska huomata, miten moni perustaa "vihansa" Roopen naamaan. Minulle hän oli mitäänsanomaton, kunnes paljastui, että on sarjapettäjä. Eli luuseri.
Onhan se ärsyttävä. En pysty enää Putoustakaan katsomaan tämän yliyrittävän, itserakkaan kakkiaisen takia.
Se on vähän arsloch. Ei olis juontamassa omin lihaksiin, ellei perhe, suku ja tuttavat olis järkännyt sille duunia. Ihan siis reittä pitkin on saanu työpaikkansa..
En tajua, minkä takia sitä sen biisiä huudatetaan niin usein radiosta. Se on ihan p••ka.
Oli ihan hyvä tyyppi ennen tätä hypetystä. Mitä nyt vähän itseään täynnä. Nykyään hyvä jos "alistuu" moikkaamaan kun nähdään, kerta en ole universalin tuottaja tms. Ollaan bailattu yhdessä siis joskus aikoinaan enemmänkin. Pari bändin "koiraa" on edelleen niitä hyviä tyyppejä mikä roopekin ennen oli, juttu lentää ja jallu kuluu aina kun törmätään.
Harmi että hyvästä tyypistä tuli niin ylimielinen.