Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä v*ttua taas miesystävän viesti tarkoittaa?? :

Vierailija
27.02.2016 |

odotin, että miesystävä olis tänään tullut minun luokseni saunansa jälkeen.... no, miehestä ei kuulunut mitään, joten laitoin viestin, että: " miehestä ei kuulu mitään, eli en ilmeisesti saa sua saunan jälkeen. no hyviä löylyä! minä vedän kalsarikännit, hyvässä seurassa, eli itseni, tosin ilman kalsareita"

MIES VASTAA:
"just tulin himaan ja suoraan tästä saunaan.... vedäppä kalsarit. Mä olen ollut viimeksi kännissä 9kk sitten."

MITÄ VITTUA TUO NYT TAAS TARKOITTTAA?? TULKITKAA VIESTI MINULLE, KIITOS!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miestuttava ärtyi siitä, kun laitoin viestiä tyyliin "Makaan sohvalla rentona ja käytän sormiani tutkien ja selaten näyttöä." Sehän on aivan oma valinta, kuinka tuon tulkitsee.

Vierailija
42/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun viesti oli huomattavasti oudompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää ja niin perus angstiämmäilyä vetää kännit ja varsinkin mitä ilmeisemmin mielenosoitukseksi kun piti oikein mainita. Angstiämmäilyä ei pelasta edes se ettei ole kalsareita. Ketään ei kiinnosta kakara.

Vierailija
44/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei juo? Kauanko olette tunteneet? Mies entinen alkoholisti?

Vierailija
45/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mokasit jo omalla viestilläs. Jos mulle joku laittais viestin, että "naista ei kuulu" jne. En todellakaan tulisi. Vaikutat nalkuttajalle, manipuloivalle ja itseriittoiselle. 

Vierailija
46/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun viesti oli huomattavasti oudompi.

Mietin samaa. Ap:n viestihän oli merkitykseltään "Alanpa tässä kostoksi ryyppäämään, kun ei sulle seksi kelpaa". Mitä tuohon olisi ap:n mielestä kuulunut vastata?

Vierailija
47/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla miestuttava ärtyi siitä, kun laitoin viestiä tyyliin "Makaan sohvalla rentona ja käytän sormiani tutkien ja selaten näyttöä." Sehän on aivan oma valinta, kuinka tuon tulkitsee.

Mäkin olisin ärtynyt. Nimittäin siitä, että viesti on kömpelö eikä siksi yhtään hauska. Kerrotko vitsitkin pitkällä kaavalla?

Vierailija
48/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli?

Vierailija
49/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heli?

Joo?

Vierailija
50/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huomasi että olet suuttunut, eikä aio tulla riitelemään, eikä ehkä ihan täysin hyväksy juopotteluasi.

Vierailija
51/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olisin ärtynyt. Nimittäin siitä, että viesti on kömpelö eikä siksi yhtään hauska. Kerrotko vitsitkin pitkällä kaavalla?

Mä makaan useinkin sohvalla ja selaan näyttöä. Jos kerran kysytään, mitä olen tekemässä, niin voihan asian kertoa, kuten se on.

Vierailija
52/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun viestisihän oli sen verran vittumainen että jotain saman tyylistä kuin tuo mies olisin itsekin vastannut M34

Vierailija
53/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan jo ihan puheväleissä.

No joo, olisinhan voinut muotoilla asiani alunperinkin toisin....  mulla on vähän törppö tapa kirjoittaa.

Mulla oli kivaa yksikseenkin, ei siinä mitään. Ja joo, pyysin kuitenkin anteeksi marttyyri-asennettani eiliseltä:)

ap

Vierailija
54/54 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ai vittu mikä apina sä oot! Lisäksi helvetin lapsellinen! >:)