mitä v*ttua taas miesystävän viesti tarkoittaa?? :
odotin, että miesystävä olis tänään tullut minun luokseni saunansa jälkeen.... no, miehestä ei kuulunut mitään, joten laitoin viestin, että: " miehestä ei kuulu mitään, eli en ilmeisesti saa sua saunan jälkeen. no hyviä löylyä! minä vedän kalsarikännit, hyvässä seurassa, eli itseni, tosin ilman kalsareita"
MIES VASTAA:
"just tulin himaan ja suoraan tästä saunaan.... vedäppä kalsarit. Mä olen ollut viimeksi kännissä 9kk sitten."
MITÄ VITTUA TUO NYT TAAS TARKOITTTAA?? TULKITKAA VIESTI MINULLE, KIITOS!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Kalsarikännääjänainen on kyllä aika onnetonta matskua..ei nyt ihan hyvin mennyt ap..Taisi tulla nyt ns megamoga?? Nro 5 on oivaltanut mielestäni oikein tämän miehen viestin
Mikä on se megamoka? Sekö että ap vetää kalsarikännit? Miksi se on megamoka?
Ap, todennäköisintä on, että miestä ärsyttää sun alkoholin käyttö, kuten täällä kaikki ovatkin kommentoineet.:/ Tosta seuraa kokemuksesta vaan riitaa teille. Jos mies haluaa elää raittiisti, niin tuskin se ''hyväksyy'' sua rinnalleen. Toinen vaihtoehto tietysti on, että sillä on huono päivä ja sun ehdotukset, olkootpa ne mitä vain, ärsyttävät häntä.
Mene ja tiedä. Kysy mieheltä mitä hän tarkoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalsarikännääjänainen on kyllä aika onnetonta matskua..ei nyt ihan hyvin mennyt ap..Taisi tulla nyt ns megamoga?? Nro 5 on oivaltanut mielestäni oikein tämän miehen viestin
Kysyn myös tätä?
Raittiutta tavoitteleva, kuivilla sinnittelevä juoppo on yleensä Jumalasta seuraava sen ylimaallisen tahdonlujuutensa kanssa.
Pysy erossa. Se on hänelle parempi.
Vähän alkoholia käyttävää miestä ei kiinnosta kännäävät naiset. Lisäksi olit liian tyrkky. Ei tule teidän suhteesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn myös tätä?
No olisko vaikka tollasten raivoviestien lähettäminen ylipäätään. Olihan toi nyt ihan älytön viesti ap:lta ja itse olisin varmaan miehen asemassa vastannut samalla tavalla. Ihme piinaamista muutenkin, miksei vaan odota, että miehestä itsestään kuuluu jotain. Tai jos on pakko jotain laittaa, niin ystävällisesti vaikka "Heippa! Oletkos vielä tulossa tänne saunan jälkeen?", tuollaiset "yhyyyhyyvedänyksinkännitilmanhousuja"-viestit nyt ovat noloja ja naurettavia.
Eli tullut justiin synnytyksestä. Emäntä ollut 9kk raskaana ja selevinpäin ja pakottanut miehen myös. Ja sitten siitä käpyyntyneenä hakenut sinusta lohtua. Mutta nyt iski todellisuus päälle. Penska ulkona. Sinä et voi tarjota niin paljon lohdutusta kuin se, mitä 9kk odottanut, eli alkomahooli! Mihin nyt vihdoin on lupa, kun emäntäkin voi dokata. Perhe-elämä jatkuu sitten huomenna. Mutta tänään sinä saat vetää kalsarit, koska mies on vihdoin hetken vapaa, menee baariin varpajaisiin, viettämään vihdoin viinanhuuruista onnellista elämää. Kunnes emäntä on saanut levättyä ja kasaa itsensä huomiseksi, kun arki alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Nyt vedät oikein kunnon kalsarikännit ja lähetät tietenkin miehelle kauheita känniviestejä!
Ja huomenna morkkisviestejä!
Vierailija kirjoitti:
Eli tullut justiin synnytyksestä. Emäntä ollut 9kk raskaana ja selevinpäin ja pakottanut miehen myös. Ja sitten siitä käpyyntyneenä hakenut sinusta lohtua. Mutta nyt iski todellisuus päälle. Penska ulkona. Sinä et voi tarjota niin paljon lohdutusta kuin se, mitä 9kk odottanut, eli alkomahooli! Mihin nyt vihdoin on lupa, kun emäntäkin voi dokata. Perhe-elämä jatkuu sitten huomenna. Mutta tänään sinä saat vetää kalsarit, koska mies on vihdoin hetken vapaa, menee baariin varpajaisiin, viettämään vihdoin viinanhuuruista onnellista elämää. Kunnes emäntä on saanut levättyä ja kasaa itsensä huomiseksi, kun arki alkaa.
Hei missä sympatia? Tämä tarina on tosi, toivottavasti ei ap sinun kohdalla kuitenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei missä sympatia? Tämä tarina on tosi, toivottavasti ei ap sinun kohdalla kuitenkaan :D
no ei ole kyse mistään varpajaisista:D
vaan ihan "normaalista" suhteesta, jos tätä nyt voi sellaiseksi kuvailla... en vaan ymmärrä tuota miestä yhtään, eikä sekään minua. eli se siitä, luulen.
ap
enkä muuten huomenna laita ensimmäistäkään morkkisviestiä. että ihan vitun hyvää työpäivää vaan miehelle. minulla ainakin on ollut kivaa, kiitos siitä hänelle:) tai jänölle. ihan sama. ap
Vierailija kirjoitti:
enkä muuten huomenna laita ensimmäistäkään morkkisviestiä. että ihan vitun hyvää työpäivää vaan miehelle. minulla ainakin on ollut kivaa, kiitos siitä hänelle:) tai jänölle. ihan sama. ap
Tuota, otahan iisisti siellä sen alkoholin kanssa. Vaikutat vähän... epätasapainoiselta. Mukavaa iltaa silti :)
kiitos, mutta ei tässä ole epätasapainosta kyse, vain v*ttuuntuneesta olotilasta. kiitos silti. ap
Vierailija kirjoitti:
kiitos, mutta ei tässä ole epätasapainosta kyse, vain v*ttuuntuneesta olotilasta. kiitos silti. ap
Okei, selvä pyy :) Iltoja sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn myös tätä?
Ei se ehkä mikään megamoka ole, jokainen tyylillään, mutta sitten pitää ymmärtää panostaa ainoastaan niihin oman tasoisiin miehiin eli niihin jotka vetää kotona yksin kalsarikännejä. Niille se naisen dokaaminen on ihan fine.
No ei kai sitä ukkoa kiinnosta kun olit jo ekassa viestissä noin vittuuntuneen oloinen? Ystävällisemmällä lähestymisellä olisi saattanutkin kiinnostaa ja ymmärtää sua. Mä en edes naisena ymmärrä sua, mut eipä ookaan tollaisia ongelmia että täytyis lähetellä vittuuntuneena vihjailevan tyrkkyjä mutta silti vihamielisiä -viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Nyt vedät oikein kunnon kalsarikännit ja lähetät tietenkin miehelle kauheita känniviestejä!
joo ja pillun kuvia kanssa että näkee mistä jäi paitsi.
Olet liian vaativa, se ahdistaa miestä ja muutenkin näyttää siltä, että teidän aikataulutus menee täysin ristiin. Miehellä ei ole aikaa ja sun kännääminen vaan ärsyttää siitä.