mitä v*ttua taas miesystävän viesti tarkoittaa?? :
odotin, että miesystävä olis tänään tullut minun luokseni saunansa jälkeen.... no, miehestä ei kuulunut mitään, joten laitoin viestin, että: " miehestä ei kuulu mitään, eli en ilmeisesti saa sua saunan jälkeen. no hyviä löylyä! minä vedän kalsarikännit, hyvässä seurassa, eli itseni, tosin ilman kalsareita"
MIES VASTAA:
"just tulin himaan ja suoraan tästä saunaan.... vedäppä kalsarit. Mä olen ollut viimeksi kännissä 9kk sitten."
MITÄ VITTUA TUO NYT TAAS TARKOITTTAA?? TULKITKAA VIESTI MINULLE, KIITOS!
Kommentit (54)
Imhoaa sun juopottelua, eikä aio enää koskaan tavata sua.
Sitä ei kiinnosta sun seura eikä haiseva pillus. Turhautumista ja vittuuntumistahan tuo ilmentää viestillään.
Suomennos: "Mitä ihmettä hötkyilet nainen, olin kyllä tulossa, mutta tosiaan vasta nyt menossa saunaan. En tiennyt että piti tulla tiettyyn aikaan. Jos haluat marttyroida yksin kännissä, niin siitä vaan. Turhasta taas vedit herneet nenään."
No, mitä luulet? Ilmeisesti ei käytä alkoholia lähes ollenkaan eikä ymmärrä mitään yksin juopottelua?
No et tuli himaan ja menee nyt saunaan. Et juo sdä kalsarit, hän juonut viimeksi 9 kkta sitten.
Ja mikä kohta sulle tuotti tulkinnan vaikeutta? :o
"just tulin himaan ja suoraan tästä saunaan.... vedäppä kalsarit. Mä olen ollut viimeksi kännissä 9kk sitten."
= "Hyvää illanjatkoa sinulle. En tule (enää viestisi jälkeen) käymään. Itseäni juominen ei niin paljoa kiinnosta."
Ois tullu muuten, mut ei haluu kattoo sun dokausta koska on itse lopettanu. Toivottaa sulle kivoja kännejä keskenäs
Vittu just tulin vasta kotiin ja ämmä on herneet nenässä. Ei kiinnosta enää. = näin sen olisin tarkoittanut jos ite lähettäisin
Ajattelin, että: koska HÄN on viimeksi juonut kännit 9kk sitten, ei niitä saatana saa kukaan mukaan juoda, jos aikoo kelvata hänelle..?? t. vittuuntunut ap
"Miks v*tussa me edes seurustellaan?"
Joka on kyllä myös minunkin eka ajatukseni.
No nyt se tulikin meille, ollaan täällä selvinpäin.
Kalsarikännääjänainen on kyllä aika onnetonta matskua..ei nyt ihan hyvin mennyt ap..Taisi tulla nyt ns megamoga?? Nro 5 on oivaltanut mielestäni oikein tämän miehen viestin
Ps. Nyt vedät oikein kunnon kalsarikännit ja lähetät tietenkin miehelle kauheita känniviestejä!
Vierailija kirjoitti:
No nyt se tulikin meille, ollaan täällä selvinpäin.
hahaaaah.. ei saatana, ei tätä selväjärkinen kestä.... siksi on pakko vetää ne kalsarit:D mutta joo, kerro toki terveisiä:D
sp
Että känninen muija on luotaantyöntävä ja kännää yksinäsi pillu paljaana. Kännipillun voi jättää väliin
Saanko kysyä, että miksi et voinut vaan odottaa että mies ilmoittaa itsestään..? :D
Luulitko olevasi seksikäs ja houkutteleva ap?
Että suuttui.