Aurinko paistaa ja sää on mainio, mikset ole ulkona?
Mulla on lääkekuuri jonka aikana olen aiemminkin saanut valoallergiaa. Ja kamalat menkatkin päällä :(.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva simahti aamupäivä unille olkkarin lattialle..
On aika outoa, jos vanhempi ei tunne vauvaansa sen enempää, että osaisi viedä ajoissa sänkyyn nukkumaan.
Itse asiassa mulla on työkaveri, joka tohkeissaan näyttää puhelimella kuvattuja pätkiä vauvastaan, joka nukahtelee milloin mihinkin. Säälittää vauva, jolla ei ole minkäänlaista rytmiä, vaan keikkuu ja heiluu pystyssä kunnes on niin totaalisen väsynyt, että nukahtaa mihin vain.
Mitä vitun merkitystä sillä on, jos vauva simahtaa jonnekin? Mun esikoinen oli sellainen, että tarvitsi tosi paljon unta, ja saattoi yhtäkkiä nukahtaa syliin kesken toiminnan. 1-vuotiaana vasta oli ihan säännölliset unet. Mee nyt ulos touhuamaan ja lopeta tuo nillitys, pilaat muidenkin päivän tuolla naurettavalla nalkutuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vatsataudissa eilisestä illasta asti. Ei pysty edes kävelemään . Täysin lamauttava tauti
Niin ja uloshan ei tietenkään voi oksentaa ja paskantaa? Typerää selittelyä sille, että halutaan homehtua neljän seinän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsataudissa eilisestä illasta asti. Ei pysty edes kävelemään . Täysin lamauttava tauti
Niin ja uloshan ei tietenkään voi oksentaa ja paskantaa? Typerää selittelyä sille, että halutaan homehtua neljän seinän sisällä.
Mäkin olen vatsataudissa, mutta menin ulos. Valitettavasti ns. hätä pääsi yllättämään, mutta onneksi apukin oli lähellä: oksensin sun postilaatikkoon ja ripuloin kynnysmatollesi. Sori siitä!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mikään syy olla menemättä ulos. Menet ulos ja seuraat vauvaa olohuoneen ikkunasta. Seuraavaksi varmaan väität että teillä ei ole olohuoneessa ikkunoita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska- ja oksupussit vaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mikään syy olla menemättä ulos. Menet ulos ja seuraat vauvaa olohuoneen ikkunasta. Seuraavaksi varmaan väität että teillä ei ole olohuoneessa ikkunoita...
Kuka sinne ulos uskaltaa mennä, kun sä heilut siellä raivopäisenä kännykän kanssa? Mun mielestä nyt pitäisi julistaa kansallinen hätätila ja käskeä kaikki sisälle, koska ulkona riehuu raivopäinen AV-mamma.
Tulin just metsälenkiltä, siellä olis voinu olla vaikka kuinka pitkään mutta kotityöt odottaa...iltalenkin käyn tekee kunhan saan hommat alta pois...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vauvoja kuulu nukkuttaa lattialla. Vai nukutko itsekin lattialla? Laitapa asiat järjestykseen siellä kotona. Ihan jo vauvan takia.
Hä?Miksi vauva ei saisi nukkua lattialla?Siinä on sille peitoista taiteltu patja jossa nukkuu pikku-unia.Meillä on jo neljä lasta nukkeneet päikkäreitä olkkarin lattialla ja ihan hyviä noista on tullut.
Helppo nostaa siihen kun simahtaa tissille.Missäs sen pitäisi nukkua?
.....joku haluaa vaan tapella.....Voi vitsi hei,onko sulla känkkäränkkä?
Voi ei, liityn paskojen äitien joukkoon.
Eilen kaksikuinen vauva nukahti olkkarin matolle, harsoliinan päälle kun olin vaihtanut vaipan siinä.
Kyllä, vauvalla on sänky ja hoitopöytäkin, mutta tein nyt sitten ilmeisesti oikein kaksinkertaisen virheen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. :'D
Olin ap lasten kanssa ja siellä oli kyllä sika kylmä vaikka aurinko paistoi. Mä tykkään enemmän vaikka tihkusateessa kunhan on lämmin. Oikeesti siis, muutama viikko sitten kun oli tuuletonta ja lämpötila plussan puolella reilusti meillä oli ihana ulkoilu reissu meen rannassa. Nyt kökötettiin lumisessa puistossa.
Peiton alla on lämpösempää.. Pakko kai se on lähteä reippailemaan ton uhmaikäsen kanssa, kunhan herää päikkäreiltä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, liityn paskojen äitien joukkoon.
Eilen kaksikuinen vauva nukahti olkkarin matolle, harsoliinan päälle kun olin vaihtanut vaipan siinä.
Kyllä, vauvalla on sänky ja hoitopöytäkin, mutta tein nyt sitten ilmeisesti oikein kaksinkertaisen virheen :)
Laita äkkiä verhot kiinni. Muuten ikkunan taakse eksyy toppapuvussa kahiseva AV-mamman järkäle, joka hönkii niin kuin raivostunut sonni ja läästii vihaisena kännykkäänsä. Ei siitä tiedä, mitä se keksii. Ovetkin kannattaa lukita.
Kevätaurinko masentaa ja tulee migreeni (joo, aurinkolasit on keksitty)
Olen töissä, enkä pääse ulos ennen kuin illalla. Harmi tällaisena päivänä, mutta raha tulee toki tarpeeseen, joten en valita. Huomenna olis vapaapäivä, jos vaikka silloin ehtisi ulkoilla.
Pesen pyykkiä ja teen ruokaa. Mutta näiden jäälkeen lähden viettämään koiran kanssa aikaa ulkona. Mennään tuonne pellolle ottamaan aurinkoterapiaa.
Minulla on pitkästä aikaa vapaapäivä. Ajattelin viettää sen tekemättä mitään.
On aika outoa, jos vanhempi ei tunne vauvaansa sen enempää, että osaisi viedä ajoissa sänkyyn nukkumaan.
Itse asiassa mulla on työkaveri, joka tohkeissaan näyttää puhelimella kuvattuja pätkiä vauvastaan, joka nukahtelee milloin mihinkin. Säälittää vauva, jolla ei ole minkäänlaista rytmiä, vaan keikkuu ja heiluu pystyssä kunnes on niin totaalisen väsynyt, että nukahtaa mihin vain.