Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinko paistaa ja sää on mainio, mikset ole ulkona?

Vierailija
27.02.2016 |

Mulla on lääkekuuri jonka aikana olen aiemminkin saanut valoallergiaa. Ja kamalat menkatkin päällä :(.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva simahti aamupäivä unille olkkarin lattialle..

Ei vauvoja kuulu nukkuttaa lattialla. Vai nukutko itsekin lattialla? Laitapa asiat järjestykseen siellä kotona. Ihan jo vauvan takia.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kyllä mä olen nukuttanut molempia vauvoja aina välillä lattialla. Voisitko yrittää perustella, miksi vauvoja ei voi lattialla nukuttaa? Kyllä mäkin aina välillä nukun lattialla. Itse asiassa tuossa viereisessä huoneessa on tälläkin hetkellä patja, jolle voi mennä pötköttämään. Osa perheestä on ollut sairaana, ja ovat aina välillä käyneet huilaamassa patjalla, viimeksi mies. Miksi heidän ei pitäisi tehdä niin?

Vierailija
22/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivon. Leivät nyt nousemassa ja odottavat uuniin pääsyä.

Tekosyitä. Mikset mene ulos leipomaan? Kyllä nuotiollakin voi paistaa leipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jo monta päivää flunssan oireita, ja vaikka ei kuumetta, niin siltä osin voisin lähteäkin ulos, mutta kun olen jo kuullut niin monta tapausta, jotka makaavat keuhkokuumeessa lasaretissa, niin en taida riskeerata kuitenkaan, vaikka kukas sen tietää, pahenisiko flunssani vaiko ei, jos ulkoilemaan tästä nyt pyrähtäisin pienelle kävelylenkille, kun en hiihtämään uskalla ainakaan lähteä. Miehelleni annoin lähtökäskyn äsken ladulle, koska sitten kun tää flunssa tulee, niin sitten ei ole menemistä hiihtämään pitkään aikaan, ja lumet ehtivät varmaan sulamaan, kunnes itsekkään jos ja kun kykenisin ladulle. Että ärsyttää ja lujasti tää LUNSSA!

Vierailija
24/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea yskä.

Vierailija
25/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne menkat nyt ei varmaankaan vaikuta liikkumiseen. Osaat varmaan käyttää suojia ulkonakin

Idioottimainen kommentti. Oikeastiko luulet että syy on ettei osaisi käyttää suojia ulkona? Tollo.

Vierailija
26/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vauvoja kuulu nukkuttaa lattialla. Vai nukutko itsekin lattialla? Laitapa asiat järjestykseen siellä kotona. Ihan jo vauvan takia.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kyllä mä olen nukuttanut molempia vauvoja aina välillä lattialla. Voisitko yrittää perustella, miksi vauvoja ei voi lattialla nukuttaa? Kyllä mäkin aina välillä nukun lattialla. Itse asiassa tuossa viereisessä huoneessa on tälläkin hetkellä patja, jolle voi mennä pötköttämään. Osa perheestä on ollut sairaana, ja ovat aina välillä käyneet huilaamassa patjalla, viimeksi mies. Miksi heidän ei pitäisi tehdä niin?

Täytyy ilmeisesti alkaa neuvolassa ohjeisamaan ihan perusasiat. Hankkikaa vauvalle sänky. Vauvan ei kuulu nukkua lattialla.

Uskomatonta.

Vierailija
27/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin ulkoa, sitä ennen siivosin. Ruokahommia seuraavaksi, illemmalla uudestaan ulos.

Vierailija
28/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ilmeisesti alkaa neuvolassa ohjeisamaan ihan perusasiat. Hankkikaa vauvalle sänky. Vauvan ei kuulu nukkua lattialla.

Uskomatonta.

Mutta miksi vauvan ei kuulu nukkua lattialla? Mikä se syy on? Tarkoitatko, että olisi pitänyt hankkia vauvalle sänky sen sängyn lisäksi, joka hänellä jo oli?

Vierailija
29/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeessa makailen sängynpohjalla. Harmittaa, olisi vapaa viikonloppu ja ihanat ulkoilusäät. :(

Vierailija
30/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen että mieheni heräilee, tuli vasta aamuyöllä työmatkalta. Sen jälkeen lähdetään käymään kaupassa, samalla voisi tehdä kävelylenkin.

Ja ilman miestäsi et osaa sitten ulos mennä? Voi siellä ulkonakin sen miehen heräämistä odottaa.

Vierailija
31/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin reippaalta kävelylenkiltä.

Nyt lounaalla....

Vierailija
32/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

En käsitä, miksi se sua harmittaa, jos joku äiti nukuttaa vauvaansa lattialla patjan päällä, ja mitä haittaa siitä vauvalle mukamas on, jos vauva nukkuu patjan päällä ja peitto päällä lattialla?

Vierailija
33/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa just totesin 4 v lapselle, että onkos huomannut miten nätti sää on ja että katsoo nyt mitä kaikkea kivaa menettää tänäkin päivänä ihan vain siksi, että valittaa koko ajan tylsyyttään, ei kunnioita ruoka-aikoja eikä mitään muutakaan eikä minun kotitöihin käyttämää työpanosta, kun hyppii koko ajan aloittamassa 10 projektia eri huoneisiin keskittymättä mihinkään niistä, jättää tavarat levälleen... ja ei! Minä en siivoa mitään niistä. Se siivoaa, joka sotkee ja vaikka hänellä menisi siihen koko päivä niin hänen ainoa hupi on siivota minun komennuksessa. Ja jos se tarkoittaa että minun pitää komentaa monta tuntia jotain parin minuutin hommaa koska se on periaatekysymys niin minua ei kiinnosta pätkän vertaa onko ulkona kiva sää vai ei. Koti on sitä varten että ensisijaisesti viihdytään kotona ja levätään että jaksaa lähteä tuonne nuivien ihmisten keskelle mulkoiltavaksi koska ei niistä kenestäkään ole meille kavereiksi ja seuraksi. Siksi ei mennä ulos... tai jos menen niin menen yksin. Lapsi saa ulkoilla päiväkodissa ja riivata hoitajiaan. On se nyt helvetin helvetti jos ei opi kunnioittamaan toisten ihmisten aikaa ja työtä vaan koko ajan teettää vaan lisää työtä siksi että on tylsää. On minullakin tylsää ja sen kyllä sanon lapsellekin suoraan. Minustakin on tylsää siivota. Se kannattaa miettiä jo ennen sotkemisen aloittamista jaksaako siivota eikä väännellä naamaa. Siivoaminen ei ole pakollista kunhan oppii pitämään tavarat jotenkin hallinnassa. En edes muista milloin olisin käynyt ulkona lapsen kanssa ns. huvin vuoksi. Minua ei kiinnosta pätkääkään joku turha maleksiminen kun on aikuisen oikeaakin tekemistä. Ulkoilkoon päiväkodissa viikolla...

Vierailija
34/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tulin ulkoa, sitä ennen siivosin. Ruokahommia seuraavaksi, illemmalla uudestaan ulos.

Mikähän sinua estää tekemästä ruokaa ulkona. Tuohan on vain tekosyy päästä sisälle.

Vierailija
35/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa just totesin 4 v lapselle, että onkos huomannut miten nätti sää on ja että katsoo nyt mitä kaikkea kivaa menettää tänäkin päivänä ihan vain siksi, että valittaa koko ajan tylsyyttään, ei kunnioita ruoka-aikoja eikä mitään muutakaan eikä minun kotitöihin käyttämää työpanosta, kun hyppii koko ajan aloittamassa 10 projektia eri huoneisiin keskittymättä mihinkään niistä, jättää tavarat levälleen... ja ei! Minä en siivoa mitään niistä. Se siivoaa, joka sotkee ja vaikka hänellä menisi siihen koko päivä niin hänen ainoa hupi on siivota minun komennuksessa. Ja jos se tarkoittaa että minun pitää komentaa monta tuntia jotain parin minuutin hommaa koska se on periaatekysymys niin minua ei kiinnosta pätkän vertaa onko ulkona kiva sää vai ei. Koti on sitä varten että ensisijaisesti viihdytään kotona ja levätään että jaksaa lähteä tuonne nuivien ihmisten keskelle mulkoiltavaksi koska ei niistä kenestäkään ole meille kavereiksi ja seuraksi. Siksi ei mennä ulos... tai jos menen niin menen yksin. Lapsi saa ulkoilla päiväkodissa ja riivata hoitajiaan. On se nyt helvetin helvetti jos ei opi kunnioittamaan toisten ihmisten aikaa ja työtä vaan koko ajan teettää vaan lisää työtä siksi että on tylsää. On minullakin tylsää ja sen kyllä sanon lapsellekin suoraan. Minustakin on tylsää siivota. Se kannattaa miettiä jo ennen sotkemisen aloittamista jaksaako siivota eikä väännellä naamaa. Siivoaminen ei ole pakollista kunhan oppii pitämään tavarat jotenkin hallinnassa. En edes muista milloin olisin käynyt ulkona lapsen kanssa ns. huvin vuoksi. Minua ei kiinnosta pätkääkään joku turha maleksiminen kun on aikuisen oikeaakin tekemistä. Ulkoilkoon päiväkodissa viikolla...

OMG, mä luulin, että mä olen aikamoinen hirviö, joka vaatii 4-vuotiasta käsittämään asioita, joita hän ei vielä oikein kykene käsittämään, mutta kyllä sä oot vielä pahempi :O

Vierailija
36/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko saada kaksi esseetä valmiiksi, deadline on huomenna. Koko viikon olen uurastanut, vime yönäkin neljään asti. Stressaavaa...

Vierailija
37/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy kaikki jotka pystyvät kävelemään. Minä en pysty.

Vierailija
38/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

Vauva SIMAHTI lattialle. Antaa vauvan nukkua, turha sitä mihinkään sänkyyn on kärrätä, herää turhaan kesken unien. Mutta äitipisteiden kerääjille tietysti ainoa OIKEA paikka nukuttaa vauvaa on ulkona vaunuissa...

Vierailija
39/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ulkoilla, ei huvita. Olen nukkunut kaksi vuorokautta ja valvonut eilisillasta asti. Näen kyllä lukuisista ikkunoista että ulkona on yleisesti hienona pidetty sää ja itsekin tykkään sitä välillä katsella. Täältä sisältä käsin.

Vierailija
40/83 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin just ja syötiin, kohta tapella esikoinen päikyille. Nukahtaa muuten taas sohvalle/syöttötuoliin/lattialle tms :D

Meilläkään ei vauva muuten nuku tällä hetkellä sängyssään, vaan vaunuissa ulkona! :O lasu!

Arvontaa vielä, käytänkö koiran lenkillä nyt vai illalla. Houkuttelisi karata kahville ennemmin kun mies on kotona :"D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi